16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
casper
Mountainbiker

16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Post by casper »

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan.
Op zaterdag 16 december organiseert mountainbike club 'MBC De Steenbakkers' uit Moen voor de 8ste keer hun Steenbakkers VTT, dit jaar voor de 2de keer in het kader van de 'Merida - KW BBR Flanders off-road mtb-cup'.
Inschrijven kan van 08.00U tot en met 14.00U in zaal TAP te Moen en dit voor de prijs van 1.75€ ( aangeslotenen ) of 3.00€ ( niet - aangeslotenen ).
Er is keuze uit 3 afstanden nl : 27 - 37 of 47 Km, met dit jaar een grotendeels vernieuwd parcours met de nodige hoogtemeters op de langste afstand !

Op onze site www.steenbakkers.be
is alle nodige info te vinden !! :wink:
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust, ik ga er trachten op te antwoorden !! #-o

Ook shimano is van de partij met de test-bikes voor de nieuwe XTR-groep =D>

We gaan ook weer een forum-hoek installeren zoals vorig jaar : dus alle forumleden welkom !!!!
We gaan er een gezellig mountainbike feestje van maken =D>

Indien het archief hier weer terug staat kunnen jullie de commentaren van vorig jaar ook ne keer doornemen, hopelijk dit jaar een beetje beter weer [-o<

Allen van harte welkom :P

Groeten,
Steven :lol:
Last edited by casper on Tue 28 Nov 2006 23:50, edited 2 times in total.
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Weer of geen weer zoals vorig jaar zal ik van de partij zijn :bounce: :bounce:[
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Wij van het zelfde gedacht de Choufkes gaan aanwezig zijn en met meer of 2 zoals vorig jaar =D> =D> =D>
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Is hetzelfde weer van vorig jaar al besteld? Want dan kom ik zeker af! :bounce: :bounce: (nu ja, anders ook hoor, want ik heb me hier vorig jaar veel te veel geamuseerd)
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Ik kom ook af naar de tocht van de altijd sympathieke steenbakkers en heb me een XTR bike gereserveerd,nl. den Thompson.Ben zeer benieuwd wat dat zal geven.
Hopelijk wa beter weer dan vorig jaar,een troost,slechter kan bijna niet peizek.
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Jupse, ik heb speciaal mijn wachtdienst laten overnemen (thx Nicolas) om naar jullie te kunnen komen. De chouffkes zullen zeker al met 3 zijn 8) .
Moonrider en Rock Rider maakt dat in orde is é.
grtz
P
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

de P wrote:Jupse, ik heb speciaal mijn wachtdienst laten overnemen (thx Nicolas) om naar jullie te kunnen komen. De chouffkes zullen zeker al met 3 zijn 8) .
Moonrider en Rock Rider maakt dat in orde is é.
grtz
P
Ge zult het u niet beklagen ! We gaan ons uiterste best doen !
Doe maar uw nieuw Merida-pakje aan ! Dat ge goed opvalt =D> :wink:

@ Choufkes : ge zijt een toffe bende =D>

Groeten en tot dan !!!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ela,ola weer een mooie TT in zicht!!!!!!! :bounce: :bounce:
Dit was vorig jaarig voor mij de grootste TT met het meeste flandrien-gevoel =D> .Barslechte sneeuwtoestanden :evil: ,regen,koude,......ongelooflijk,ik sta tot op heden nog versteld dat ik toen die grote toer (samen met Filiberke overigens) heb uitgereden. =D> :-) Als ik eraan terugdenk komt mijn flandriengevoel weer boven.

Uiteraard zijn wij (pepeetje en ik)weer van de partij en dit om volgende redenen :

-De streek heel wat mooie off-roadstukken te bieden heeft en het vorig jaar een heel mooi parcours was. =D> =D> =D>

-Dit jaar -naar ik vernomen heb-het parcours veranderd is ten opzichte van vorig jaar (andere richting) en gekruid zal zijn met de nodige hoogtemeters. =D> =D> =D>

-Ik (en pepeetje)van plan zijn om terug in de namiddag te komen biken en nu al were veel goestinge hebben om de zaal te sluiten.(Ge moet de sleutel van de zaal maar geven als ik ingeschreven ben.) :-D :-D :drunk: :drunk:

-De steenbakkers een schitterende club en organisatie zijn die er alles zullen aan doen om de perfectie na te streven. =D> =D> =D>

-De steenbakkers die ik ken,één voor één toffe gasten(van vrienden moogt ge gerust spreken)zijn en voor hen alleen al wil ik deze TT niet missen. :bounce: :bounce: :bounce:

Als ik nog complimentjes moet strooien of reclame maken,wees gerust,ik kan nog wel even doorgaan,zulle.
:wink:

En geloof me : tweemaal na elkaar zo'n slecht weer zult ge zeker niet hebben,dus er mag wel wat modder en een plaske water aanwezig zijn. 8)
Nog een tip : Schrap niet teveel in jullie toer wat de parcoursaanpassing door de weersomstandigheden betreft,dat vind ik persoonlijk alleen maar plezanter en aantrekkelijker.Wat ge wel moogt doen,zijn altijd stukjes erbij doen,al zal het gras niet meer zolang staan als in oktober,zekers?? :-D :-D #-o

Groeten,en we blijven dit volgen.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

veeteeteetje wrote: ... andere richting...
[-X [-X [-X
Zelfde richting maar het middenstuk is heel anders tov vorig jaar, laten we zeggen een beetje meer op en neer =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

zanneis wrote:
veeteeteetje wrote: ... andere richting...
[-X [-X [-X
Zelfde richting maar het middenstuk is heel anders tov vorig jaar, laten we zeggen een beetje meer op en neer =D>
Met andere richting bedoel ik niet omgekeerd,hoor Zanneis maar een andere streek,of zit ik er weer naast???
Post Reply