"nachtrit" Diksmuide 8 december

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Ik zie dat de start gelegen is aan de grote markt en daar wordt ook vanaf 16uur de kerstmarkt geopend. Hoe zit het met de parkeermogelijkheden?!

@jocca : hoe laat is je start voorzien?

@ Siloske : check pb
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

hallo, katrien.

Kzie dat je van 6 tot 8 uur kunt starten. Laten we zeggen om 7 uur, das just in het midden en ik denk voor de meeste forumbikers vlot haalbaar.
Echter het uur is voor mij niet heilig, om 13 uur heb ik gedaan met werken, dus kan ik eigenlijk om het even hoe laat. Maar ik zal al aanwezig zijn om 18 uur, eerst es de kerstmarkt afschuimen en een jeneverke drinken, dan een toerke doen en terug de kerstmarkt afschuimen ...

whihii tzal daar plezant gaan worden en als het te plezant wordt kan ik nog met de fiets naar huis

groeten
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

@Katrien20 : het is zowiezo 1u30 rijden voor mij ongeacht of ik vertrek van de firma of thuis, dus ik zou zeggen 19u30 voor de forum trein? Je zal wel met je charmes Veeteeteetje en consoorten kunnen overtuigen om mee te rijden zeker :wink: Hm... Gluhwein, pannekoeken en jenever : alle ingrediënten zijn aanwezig voor nen serieuze après :drunk:

Ik zal al maar de spits afbijten voor de forumtrein :

1) Lucky22
2) Katrien20
3) Jocca
4) SuPaFLY
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik ga "spijtiggenoeg" dendezen moeten passen,zulle.
Heb ne keer mijn kalenderke voor december erbij gehaald en het wordt verschrikkelijk "bike"druk.Der staan maar liefst 12 tt's op voor de maand december!!!

Het is één van de weinige dagen dat ik thuis zal zijn,en ik moet ne keer aan mijn gezinneke denken ook,hé.

Dus,veel leute ginder en vergeet geen frietjes te bestellen,hé.

P.S.:Zouden Manten en Calle ook were van de partij zijn???
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

k'Wacht nog even af en beslis dan of ik afkom k'heb wel veel goesting maar tis ontzettend druk bij filiberke zulle :drunk: =P~
Dreo en Wee
Mountainbiker

Post by Dreo en Wee »

jammer filiberke :cry: :cry:
zo druk ja :lol: :P

grtz
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Als jullie komen rijden naar diksmuide zullen jullie het zeker niet beklagen.
Ik zal er alvast zijn, al zal dat achter den toog zijn om jullie pinten te tappen.
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Ik ga ook nog een delegatie van de Westhoekmountianbike proberen mee te brengen om daarna die pinten uit te drinken :lol: :lol:
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Aaaah, de mannen van beerst komen af. Dat is heel goed, hoemeer zielen, hoemeer vreugde. En drank hebben we genoeg.
Maak er nog maar een deel warm om af te komen.
See you next week, bikefriends (o)
Rutten
Mountainbiker

Post by Rutten »

'k Zou dat ook wel zien zitten om eens een avondrit te rijden , maar hoe zit dat met de verlichting. Hebben jullie dan sterke verlichting op de fiets of zijn die paden een beetje verlicht, kwestie van een beetje te zien waar je rijd.
Post Reply