Ik zie dat de start gelegen is aan de grote markt en daar wordt ook vanaf 16uur de kerstmarkt geopend. Hoe zit het met de parkeermogelijkheden?!
@jocca : hoe laat is je start voorzien?
@ Siloske : check pb
"nachtrit" Diksmuide 8 december
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
hallo, katrien.
Kzie dat je van 6 tot 8 uur kunt starten. Laten we zeggen om 7 uur, das just in het midden en ik denk voor de meeste forumbikers vlot haalbaar.
Echter het uur is voor mij niet heilig, om 13 uur heb ik gedaan met werken, dus kan ik eigenlijk om het even hoe laat. Maar ik zal al aanwezig zijn om 18 uur, eerst es de kerstmarkt afschuimen en een jeneverke drinken, dan een toerke doen en terug de kerstmarkt afschuimen ...
whihii tzal daar plezant gaan worden en als het te plezant wordt kan ik nog met de fiets naar huis
groeten
Kzie dat je van 6 tot 8 uur kunt starten. Laten we zeggen om 7 uur, das just in het midden en ik denk voor de meeste forumbikers vlot haalbaar.
Echter het uur is voor mij niet heilig, om 13 uur heb ik gedaan met werken, dus kan ik eigenlijk om het even hoe laat. Maar ik zal al aanwezig zijn om 18 uur, eerst es de kerstmarkt afschuimen en een jeneverke drinken, dan een toerke doen en terug de kerstmarkt afschuimen ...
whihii tzal daar plezant gaan worden en als het te plezant wordt kan ik nog met de fiets naar huis
groeten
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
@Katrien20 : het is zowiezo 1u30 rijden voor mij ongeacht of ik vertrek van de firma of thuis, dus ik zou zeggen 19u30 voor de forum trein? Je zal wel met je charmes Veeteeteetje en consoorten kunnen overtuigen om mee te rijden zeker
Hm... Gluhwein, pannekoeken en jenever : alle ingrediënten zijn aanwezig voor nen serieuze après
Ik zal al maar de spits afbijten voor de forumtrein :
1) Lucky22
2) Katrien20
3) Jocca
4) SuPaFLY
Ik zal al maar de spits afbijten voor de forumtrein :
1) Lucky22
2) Katrien20
3) Jocca
4) SuPaFLY
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik ga "spijtiggenoeg" dendezen moeten passen,zulle.
Heb ne keer mijn kalenderke voor december erbij gehaald en het wordt verschrikkelijk "bike"druk.Der staan maar liefst 12 tt's op voor de maand december!!!
Het is één van de weinige dagen dat ik thuis zal zijn,en ik moet ne keer aan mijn gezinneke denken ook,hé.
Dus,veel leute ginder en vergeet geen frietjes te bestellen,hé.
P.S.:Zouden Manten en Calle ook were van de partij zijn???
Heb ne keer mijn kalenderke voor december erbij gehaald en het wordt verschrikkelijk "bike"druk.Der staan maar liefst 12 tt's op voor de maand december!!!
Het is één van de weinige dagen dat ik thuis zal zijn,en ik moet ne keer aan mijn gezinneke denken ook,hé.
Dus,veel leute ginder en vergeet geen frietjes te bestellen,hé.
P.S.:Zouden Manten en Calle ook were van de partij zijn???
-
Dreo en Wee
- Mountainbiker