yep niets aan toe te voegenIegienie wrote:kenny wrote: soit, tging hier over het formidastische Dolf systeem, .
proberen is kopen
streets
ligfiets mtb da wil ik wel eens zienZeveneens wrote:r m'n Ligfiets een 8020 (zilver disc), alsk later nog'ns centen heb dan bouw ik nen mtb met nen 8027 (zwart disc oem) ... :)
m'n hoofdtransportmiddel krijgt voorrang.
oh wat ben ik ongeduldig tot alles binnen komt
ik heb met de redelijk offroad gerichte ligfiets gereden een hele tijd... 26" 26" wielen, volgeveerd etc etc..Streets wrote:ligfiets mtb da wil ik wel eens zienZeveneens wrote:r m'n Ligfiets een 8020 (zilver disc), alsk later nog'ns centen heb dan bouw ik nen mtb met nen 8027 (zwart disc oem) ... :)
m'n hoofdtransportmiddel krijgt voorrang.
oh wat ben ik ongeduldig tot alles binnen komt
zo een ligfiets rijd dat beter dan een "normale" fiets
ik vind dat wat gevaarlijk in het verkeer, maar zou dat wel eens willen proberen op een dijk op zo
str.
net daarom dat het me makkelijker lijkt van iets hoger te zittenveiligheid hangt voor 95% van de chauffeur af
als ik met de gezonde instelling rij dat ik minder zichtbaar ben omdat ik wat lager zit, dan komen daar geen accidenten van...
op mijne gewone fiets heb ik ook al vaak da ze mij bijna overhoop rijden van uit een zijstraat, en waarom: de chauffeur kijkt alleen maar naar waar hij heen wil... gelukkig ben ik dan zo (meestal) slim om wel uit te kijken en te remmen tot ik oogcontact heb met de chauffeur in kwestie...
ik ben van dat hoog zitten afgestapt onderanderen ook omdat bij stadsverkeer dat wat lastiger is (stoppen starten is dan beetje vermoeiender)Streets wrote:
net daarom dat het me makkelijker lijkt van iets hoger te zitten
voor de rest idd alleen maar voordelen waarschijnlijk
ikzelf rijd alle dagen doorheen brussel en ik zie met dat toch niet doen per ligfiets
ken je nergens een plekje waar je zo eentje kan testen??
str.
Post by thomas bert »
Post by thomas bert »