Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

korsakow. normaal moet ik swoendags werken, maar het zou kunnen van niet. dan heb ik wel zin om eens mee te rijden. ken de route zoals men broekzak (denk ik) :-D
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hey

wil er ook nog eens goed gaan crossen tis bij mij lang geleden dat ik nog een bloso heb gedaan .
dus wie zin en tijd heeft en als t weer een beetje meezit verwitig me dan een dag op voorand via een pbke :P en t kan goeed zijn dat ik er sta (aan de sporthal in kasterlee).
k heb momenteel tijd zat, let wel op ik ben geen race konijn :lol:

grtz
korsakow
Mountainbiker

Post by korsakow »

cube rides on wrote:korsakow. normaal moet ik swoendags werken, maar het zou kunnen van niet. dan heb ik wel zin om eens mee te rijden. ken de route zoals men broekzak (denk ik) :-D
devil biker wrote:hey

wil er ook nog eens goed gaan crossen tis bij mij lang geleden dat ik nog een bloso heb gedaan .
dus wie zin en tijd heeft en als t weer een beetje meezit verwitig me dan een dag op voorand via een pbke :P en t kan goeed zijn dat ik er sta (aan de sporthal in kasterlee).
k heb momenteel tijd zat, let wel op ik ben geen race konijn :lol:

grtz
supper, maar hoe spreken we nu concreet af? ik heb van woensdag tot vrijdag vrij. Misschien best de woensdag? uur? zeg iets en ik zal er staan.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ik laat u morgen tegen 12 u hier iets weten of ik mee ga of niet en om wa u (sporthal stadspark pakt omdat we beide toch van turnhout zijn)
moet nog lukken dat ze dan uitgewast geraken tegen zondag :lol:
cube riders one kan niet mee wegens werken.

grtz
korsakow
Mountainbiker

Post by korsakow »

ik zal dan nog eens bellen of we onze fiets mogen afspuiten, het zou gratis zijn las ik hier. Op de brochure staat dat dat inbegrepen is in de douche prijs, maar afzonderlijk zou het dus gratis zijn.
Ik heb bloso ook een mail gestuurd om de folder van kasterlee-herentals up te daten (alle info was niet meer correct) en ze hebben dit dan ook direct gedaan.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

14 u sporthal stadspark, ben er klaar voor :P

grtz
korsakow
Mountainbiker

Post by korsakow »

prima
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

t was een toffe rit en de modder viel heel goed mee.
de groene en blauwe lust gedaan in ongeveer 1u15 min.

grtz
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

vandaag nog eens gaan rijden. het lag er goed bereidbaar bij. hier en daar is een beetje geploeter maar ik geriek er met een racing ralph goed door dus erg was het niet. het klimmetje met de trapjes is geprobeerd...buiten de gladde balkjes is er niets aan. enkele cyclocrossers opgejaagd enzo...je kent dat wel. een beetje getraind op het klimmen. keer of 5 naar boven gereden in de put aan floreal. lag echt goed nu ! conditie is dezer tijden niet super maarja. ik zag vuil, het was plezant en ik was moe. wat moet je meer hebben?
korsakow
Mountainbiker

Post by korsakow »

Ik heb de hele week vrij, iemand zin om mee te rijden vanaf morgen? Ik kan vanuit turnhout met de auto voeren.
Post Reply