Regen of zon, zomer of winter, erdoor ga ik.
Rechtstreeks naar school is jammer genoeg ietsje te ver
Kzou zeggenkarlh wrote:en een fiets vergoeding dat da oplevert :
gerekend aan oude BEF (want in euro's is het al helemaal niets) krijg ik 3 BEF per kilometer dus 90 BEF per dag.![]()
'k zal er nog eens aan denken als ik het half-jaarlijkse-bedrag op mijn loonbrief aan het zoeken ben ! :D :D :Dphille wrote:Kzou zeggenkarlh wrote:en een fiets vergoeding dat da oplevert :
gerekend aan oude BEF (want in euro's is het al helemaal niets) krijg ik 3 BEF per kilometer dus 90 BEF per dag.![]()
ipv
je krijgt tenminste iets, tis dan nog belastingsvrij, OK ni echt veel maar je binnenbanden zijn toch betaald !
Ik krijg helemaal NIX, tja das nog minder dan 3bfr/km
Post by Guest »
De grap van het jaar, een beursmakelaar die 'delen' heet woeha !Kurry wrote:allez, 'k zal ne keer helpen: probeer hier ne keer:phille wrote:dikke vette LOL
http://www.delen.be
See Ya!
Na een maand onderbreking ben ik gisteren (-5°) en vandaag (-6°) terug met de fiets naar het werk gereden. Nu weet ik weer wat ik de laatste tijd gemist heb. Niets zo ontspannend dan een rustig ritje langs het kanaal. Geen drukte, geen files, prachtige zonsopgang en nadien ne lekkere warme douche, heerlijk gewoon. Lang leve ne droge winter !!FRENS wrote:ik rij een 3-tal keren per week met de bike naar het werk. Enkele rit is 30 kilometer waarvan 25 km langs het kanaal, ééntonig maar zeer veilig, kom amper een auto tegen