Ja ,nog een kleine maand te gaan ,we gaan er toch weer ne keer moeten aan beginnen he .
Zoals vorig jaar hebben we (bijna) unaniem beslist met enkele forumbikers om weer deel te nemen aan de kersttoertocht in veldegem ,als kertsmannen .
Zij die hun geroepen voelen ,iedereen kan meerijden met de zotste bende van het forum .
Greets ,Blacky
23/12/06 Veldegem kersttoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Wel,voor mij moet die kerstparade gewoon weer doorgaan.
Ik ga zeker biken in Veldegem en als ge het mij vraagt zal dat weer in aangepaste uitrusting zijn.Wat mijnen (ouden)bike betreft.....

Ik ga zeker biken in Veldegem en als ge het mij vraagt zal dat weer in aangepaste uitrusting zijn.Wat mijnen (ouden)bike betreft.....
Langs de ene kant zou het weer leuk zijn. Maar ik vrees dat de magie van verleden jaar er niet meer zal zijn. Vorig jaar was het een spontane actie, en de respons was ook spontaan.veeteeteetje wrote:Wel,voor mij moet die kerstparade gewoon weer doorgaan.
Ik ga zeker biken in Veldegem en als ge het mij vraagt zal dat weer in aangepaste uitrusting zijn.Wat mijnen (ouden)bike betreft.....![]()
![]()
![]()
Als je het nu opnieuw zal doen, ga je veeleer een opgefokt gedoe krijgen. Ik denk dat we misschien beter zouden kijken voor een carnaval optocht in het voorjaar. En dit in beperkte kring afspreken.
Let wel, dit is slechts mijn persoonlijke mening.
Na contact te hebben opgenomen met enkele forumbikers moet ik met spijt mededelen dat de kerstmannen-parade dit jaar niet doorgaat in Veldegem.
Let op de toertocht gaat wel door hé
Reden voor afzegging van de kerstparade :
1 het storen van andere bikers met de groep
2 het niet ieder jaar moet doorgaan maar om de twee jaar (verveling)
3 het niet altijd zo'n mooi weer zal zijn zoals vorig jaar
dus ... bij deze
greetzzzzzzz
moviestar
Let op de toertocht gaat wel door hé
Reden voor afzegging van de kerstparade :
1 het storen van andere bikers met de groep
2 het niet ieder jaar moet doorgaan maar om de twee jaar (verveling)
3 het niet altijd zo'n mooi weer zal zijn zoals vorig jaar
dus ... bij deze
greetzzzzzzz
moviestar
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
@ moviestar,
Ik heb wat navraag gedaan bij enkelen prominenten die vorig jaar de boel in gang hebben gestoken. Geen enkel van die personen is gecontacteerd geweest en vielen ook uit de lucht bij het lezen van uw berichtje ...
No offens, maar voor mij gaat die toch wel door en iedereen maakt voor zichzelf uit of je rijd in kerstmanpak of niet, wat we wel kunnen doen is mss iets later starten zodat de grote bende al vertrokken is.
Nu terug on topic,
deze tocht staat al van vorig jaar vlak na de tocht met stip aangeduid en ook ik zal aanwezig zijn op de tocht verkleed als kerstman. Mijn kledij ligt al klaar (vorig jaar enkel op de après kunnen aandoen, omdat ik veel te laat was een een inhaalwedstrijdje mocht rijden).
miss terug een lijstje opmaken
1) black knight
2) witje? (ba ja die zal ook wel meedoen)
3) BBQ
4) veeteeteetje (en de rest van de familie ook?)
5) jocca (pakje ligt al klaar)
en wie worden de volgende 35? (fast, lichterveldenaere, XIII, katrien 20, vttfietje, vpptje, furious, traxer, the great trax, petit remie, konichoa, GP, KP, en zo kan je wel nog effe doorgaan ...)
groeten
Ik heb wat navraag gedaan bij enkelen prominenten die vorig jaar de boel in gang hebben gestoken. Geen enkel van die personen is gecontacteerd geweest en vielen ook uit de lucht bij het lezen van uw berichtje ...
No offens, maar voor mij gaat die toch wel door en iedereen maakt voor zichzelf uit of je rijd in kerstmanpak of niet, wat we wel kunnen doen is mss iets later starten zodat de grote bende al vertrokken is.
Nu terug on topic,
deze tocht staat al van vorig jaar vlak na de tocht met stip aangeduid en ook ik zal aanwezig zijn op de tocht verkleed als kerstman. Mijn kledij ligt al klaar (vorig jaar enkel op de après kunnen aandoen, omdat ik veel te laat was een een inhaalwedstrijdje mocht rijden).
1) black knight
3) BBQ
en wie worden de volgende 35? (fast, lichterveldenaere, XIII, katrien 20, vttfietje, vpptje, furious, traxer, the great trax, petit remie, konichoa, GP, KP, en zo kan je wel nog effe doorgaan ...)
groeten
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
HOW HOW HOW
grote plateau ziet dat dit jaar ook weer zitten zulle.Pakske ligt trouwens ook al klaar.
grote plateau ziet dat dit jaar ook weer zitten zulle.Pakske ligt trouwens ook al klaar.
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
eigenlijk kan niemand ons tegenhouden om de kledij te dragen die we willen , ik denk persoonlijk dat mijn gewone deceuninckpakje ,nog zeer vuil zal zijn van de vorige tocht en ik bijna niet verder zal kunnen dan mijn knalrode reservepak te nemen, anders ben ik bijna genoodzaakt om aan de standrace in bredene te gaan meedoen

Bij uw lijstje staat ene die gezegd had dat de kerstparade beter niet zou doorgaan dit jaar.jocca wrote:@ moviestar,
Nu terug on topic,
1) black knight
3) BBQ
groeten
greetzzzzz
moviestar