aan de haak

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Montenbaaik
Mountainbiker

aan de haak

Post by Montenbaaik »

mijn mtb hangt aan de figuurlijke haak

ik denk dat het virus me verlaten heeft

wat moet ik doen ? of hoe kan het forum me weer besmetten met mtb ?

ps mijn fiets staat al 12maanden buiten in weer en wind
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

dan kan je beter een nieuwe fiets kopen,als deze al helemaal verroest is door het weer :roll: het is een beetje zonde om je fiets een jaar lang buiten te hebbben staan :(
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Zorg dat je iets hebt waar je naartoe kan trainen. Ik heb al dikwijls ondervonden dat het trainen veel beter gaat als de trainingen gericht zijn naar iets. Een wedstrijd, marathon... Als ik bvb naar een marathon toe train, kan ik gemakkelijk eens 5-6u gaan rijden. Staat er niets op het programma kan ik mij daar veel moeilijker voor motiveren.
EL_NOPPES
Mountainbiker

Post by EL_NOPPES »

freezy wrote:Zorg dat je iets hebt waar je naartoe kan trainen. Ik heb al dikwijls ondervonden dat het trainen veel beter gaat als de trainingen gericht zijn naar iets. Een wedstrijd, marathon... Als ik bvb naar een marathon toe train, kan ik gemakkelijk eens 5-6u gaan rijden. Staat er niets op het programma kan ik mij daar veel moeilijker voor motiveren.
idd, of "hoe meer zielen hooe meer vreugd" is hier ook van toepassing, als je altijd alleeen moet gaan rijden is het ook niets, als je met een paar gaat trainen of rijden is het veel leuker en kun je nog eens een woordje klappen, en hem doen trakteren op den apres :P
maar als je liever een andere sport doet zoals voetbal of derg. dan moet je voetballen é
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

je moet eerst al weer wat kriebels voelen, of een bepaalde drang van 'ik moet toch weer gaan fietsen'
of mocht je nogal bijgekomen zijn, heb je een excuus en een goede reden om weer te fietsen...de rest volgt dan weer.
alleen zal uw fiets nu rijp zijn voor het schroot als dat 12 maanden al buitenstaat.
dus dat worden weer kosten.
knef
Mountainbiker

Re: aan de haak

Post by knef »

Montenbaaik wrote:wat moet ik doen ?
mtb-films bekijken
een nieuw onderdeeltje kopen voor je mtb
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Re: aan de haak

Post by de vallende mountainbiker »

Montenbaaik wrote:mijn mtb hangt aan de figuurlijke haak

ik denk dat het virus me verlaten heeft

wat moet ik doen ? of hoe kan het forum me weer besmetten met mtb ?

ps mijn fiets staat al 12maanden buiten in weer en wind

bij mij is da simpel...niet fietsen of lopen = minstens 10 kg meer aan men lijf= reden genoeg om te trainen voor mij =D>
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

ik denk dat de manier van wat filmpjes bekijken in combinatie met trainen voor een marathon of wedstrijd het beste is ;).
jon snow
Mountainbiker

Post by jon snow »

Zorgen dat ge een tijdje niet MOOGT mtb-en. Zorg voor wat tendinitis aan uw knie zodat ge enkele weken tot maanden uit het zadel moet blijven... wees gerust dat vanaf dag 1 de goesting er zal zijn. Als het niet mag is het dubbel zo aanlokkelijk.
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Nie mee inzitten. Fietske proper maken, tegoei smeren en weghangen.
De goesting zal vanzelf wel terugkomen.

Ik heb tussen m'n 20 en 23 ook bijna nie gefietst.
Er zijn nog massa's andere dingen in't leven om te doen en een hobby is niks wa moét.
Post Reply