Waar is uw foto opeens NESSIENessie wrote:Hmz, boys will be boys
2/12/06 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steenlander
- Mountainbiker
- Clochard de Luxe
- Mountainbiker
Post by Clochard de Luxe »
Kunt ge u ook nog ter plaatse inschrijven? Het merendeel van dit forum is al ingeschreven heb ik gemerkt.... Wil daar niet voor gesloten inschrijvingsstand staan... 
- harrybulldog
- Mountainbiker
avelgem
Post by harrybulldog »
harrybulldog en john komen ook af tis al ieder jaar st-joris geweest maar we gaan ne keer klimmen veronderstel ik das goed tot zaterdag dan
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ik heb deze toertocht al verschillende malen gereden. Dit is telkens weer een schitterend georganiseerde tocht.
Een absolute aanrader. Ik zal dit jaar ook weer van de partij zijn.
Het enige puntje waar de organisatie nog beter kan doen, is de douche gelegenheid. Dit is in de loop der jaren al verschillende malen veranderd. Van de koude douches van het colleges, tot wasteiltjes, tot de douchewagen vorig jaar.
Die douchewagen vond ik persoonlijk ook niet echt ideaal.
Als tip voor de organisatie (sportingboy) zou ik dan ook adviseren om te doen zoals op andere toertochten, en met enkele buizen een eigen douchesysteem in elkaar te knutselen. Plaats dit in een verwarmde tent en iedereen zal tevreden. Meer info omtrent dergelijk systeem kan ik echter niet geven daar ik zelf geen deel uitmaak van een specifieke organisatie.
Maar misschien zijn hier wel andere forumleden met meer ervaring.
Versta me echter niet verkeerd, ik heb me steeds kunnen wassen. En ondanks dit 'aandachtspuntje', blijft deze toertocht eentje om niet te missen.
Een absolute aanrader. Ik zal dit jaar ook weer van de partij zijn.
Het enige puntje waar de organisatie nog beter kan doen, is de douche gelegenheid. Dit is in de loop der jaren al verschillende malen veranderd. Van de koude douches van het colleges, tot wasteiltjes, tot de douchewagen vorig jaar.
Die douchewagen vond ik persoonlijk ook niet echt ideaal.
Als tip voor de organisatie (sportingboy) zou ik dan ook adviseren om te doen zoals op andere toertochten, en met enkele buizen een eigen douchesysteem in elkaar te knutselen. Plaats dit in een verwarmde tent en iedereen zal tevreden. Meer info omtrent dergelijk systeem kan ik echter niet geven daar ik zelf geen deel uitmaak van een specifieke organisatie.
Maar misschien zijn hier wel andere forumleden met meer ervaring.
Versta me echter niet verkeerd, ik heb me steeds kunnen wassen. En ondanks dit 'aandachtspuntje', blijft deze toertocht eentje om niet te missen.
Zeer mooie tocht inderdaad, heb hem nog maar tweemaal gereden en het was telkens loodzwaar. Voor modderhaters niet echt een optie echter.
Wat mij enigszins verbaast is het lage offroadgehalte, meestal trekken de meesten hun neus op bij een percentage lager dan 50 %, vreemd.
Het offroadgehalte bedraagt slechts 42,8 % op de 45 km... Waarschijnlijk hebben ze de offroadstroken opgemeten en ik kan dit enkel toejuichen want er wordt vaak nogal wat overdreven op dit vlak.
Wat mij enigszins verbaast is het lage offroadgehalte, meestal trekken de meesten hun neus op bij een percentage lager dan 50 %, vreemd.
Het offroadgehalte bedraagt slechts 42,8 % op de 45 km... Waarschijnlijk hebben ze de offroadstroken opgemeten en ik kan dit enkel toejuichen want er wordt vaak nogal wat overdreven op dit vlak.
In den tijd (heeeeeeeeeeeeeel lang geleden) dat we daar met de basketbalploeg speelden en trainden, hadden die bewuste college-douches nochtans schoon warm water ... en die keren dat er daar in die douches "gesmoord" werd tijdens de speeltijd en er ene studiemeester de douches openzette kregen ze daar nochtans ook geen koude douche maar een warme ...WoodWheel wrote:Van de koude douches van het colleges, tot wasteiltjes, tot de douchewagen vorig jaar.
ter info : er zijn hele warme en goeie douches een beetje verder in de straat ... bij ons (mezelf en rock rider) ouders ...
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
is dit een uitnodiging??ter info : er zijn hele warme en goeie douches een beetje verder in de straat ... bij ons (mezelf en rock rider) ouders ...