26/11/2006 Genk (Winterslag)- Inclusief Mijnterril.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Pare wrote: Fons mooi filmpje gemaakt hoor proficiat daarmee en alle respect dat je op een leeftijd van 45 jaar nog met deze moderne technologieën overweg kunt. =D> Ik zou graag het één en het ander van jou leren.
see ju next jear

Fonske zal het graag horen :lol: :lol: Was t'maar waar he Fons :wink:

Image

En dat is een foto van 2005 :roll: Dus wat diene doet chapeau zenne =D> =D> =D>
slapende biker
Mountainbiker

Post by slapende biker »

Mooie toertocht in Genk .
Het was fijn om de terril op te rijden , al heb ik het laatste stuk niet gedaan ( extreme stuk ) , en gewoon de pad gevolgd tot waar de echte bikers de teriil afkwamen gedaald wat de moeite was om te zien .
Gelukkig waren we vroeg vertrokken waardoor we de terril vlot op konden rijden .

De rest van het parcour was ook inorde , met enkele hellinkjes door de heide .

De bevoorraadding was inorde en rustig , maar toen we naar huis reden met de auto stonden tot 50 m in de dreef te wachten .

Het was de moeite om naar Genk af te reizen .

Misschien kom ik in januari wel terug .

Een dikke proficiat aan de organisatie .

En voor de persoon die naar het ziekenhuis is gevoerd en geopereerd , een spoedig herstel .
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Ik zou graag de mannen (Romain & Gaston) die de terril afgepijld hebben willen bedanken voor het mooie parcours en het zware zeulen met al dat materiaal naar boven en naar beneden. =D> =D>
Mezelf wil ik een pluim(pje) geven voor al het gezaag en gezeur dat ik heb geleverd heb om het parcours te laten evolueren op de terril tot wat het nu is. Sorry collega's, volgend jaar opnieuw!! #-o :lol:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Liberodger wrote:Ik zou graag de mannen (Romain & Gaston) die de terril afgepijld hebben willen bedanken voor het mooie parcours en het zware zeulen met al dat materiaal naar boven en naar beneden. =D> =D>
Mezelf wil ik een pluim(pje) geven voor al het gezaag en gezeur dat ik heb geleverd heb om het parcours te laten evolueren op de terril tot wat het nu is. Sorry collega's, volgend jaar opnieuw!! #-o :lol:
laten we ze dan allemaal maar bedanken zeker, want het was zeker in orde. Ben blij dat ik die verre (ongeveer 130 km ) verplaatsing heb gemaakt, om deze unieke tocht eens te kunnen rijden.
Kijk al uit naar die andere tocht in Genk.
vejo
Mountainbiker

Post by vejo »

Leukste tocht sinds jaren, ben gewoon om altijd in het brabantse te rijden.
Ik weet vanaf nu dat de verplaatsingen naar limburg geen enkel probleem meer gaan geven. Dank aan de organisatie voor deze prachtige tocht, de beklimming en afdaling van den terril waren reuze!!! Tot volgend jaar.
anton
Mountainbiker

Post by anton »

het was een parcour met een mooie klim van de terril en leuke singeltrac's 8) . ik ben tot heel boven gefiets zonder afstappen .eens boven aan gekommen (o) :lol: even uit rusten en kijken hoe de ander mountianbikers naar boven fiesten of naar benede rijden 8) :-) dat was mooi om te zien

de organatie was heel goed =D> =D> =D>
ik kom volgendjaar terug
Last edited by anton on Mon 27 Nov 2006 20:00, edited 1 time in total.
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

wij waren ook afgezakt naar Winterslag-Genk. voor mij was het de eerste keer dat ik een serjeus heuvelke ging bedwingen. toen ik aan den terril kwam dacht ik hoe geraak ik tot boven. vond het wel indrukwekkend. ben er dan ook geraakt maar niet altijd fietsent. de twee stijle afdalingen heb ik wegens gebrek aan techniek wijselijk tevoet gedaan.

maar hier zien ze mij zeker terug ;)
jaycee
Mountainbiker

Post by jaycee »

Eerste maal dat ik meedeed en terril was een hele opgave. Helaas nog voor bevoorrading pech, had echter veel geluk en kwam ne vriendelijke meneer van de organisatie tegen die me mee teruggenomen heeft, ne dikke merci want het was blijkbaar nog heel ver. Ik heb in ieder geval genoten en ga zeker terugkomen.
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

En mijn verslag staat online! Surf nu naar http://www.janbailleul.be/mtb/ !

Post daarna je mening in mijn forum, link daarvoor staat onderaan elk logboekbericht ("Forum").
iceman321
Kerstman

de moeite waard

Post by iceman321 »

het was echt de moeite waard om van geraardsbergen naar genk te rijden om dit spectakel mee te maken.
de hoffelijkheid van sommige bikers aldaar heeft me ook zeker verrast. [-o< toen ik in een van de gevaarlijke afdalingen over mn stuur moest jumpen #-o , vroegen me heel wat mensen of ik "ok" was... gelukkig wel. je ziet, ... tussen de cowboys :evil: zitten er ook wel toffe collega's... :lol: waarvoor dank mensen. ook al is het een inspanning, het blijft onspanning. 8)

GENK.... zeker tot volgend jaar!!!!!!!!
Proficiat =D> =D> =D>
Post Reply