@forza inja zal zien dat ik volgende keer kan volgen he
26/11/06 Woensdrecht (NL)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
amai dan zal ik maar vroeg gaan slapen als gij in mijn wiel komt hangen
volgende keer vroeger in uw beddeke kruipen hékogaboy wrote: @forza inja zal zien dat ik volgende keer kan volgen hede form was er ni echt vandaag
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Weer een knappe tocht,de bossen,de heide,de singletracks,..deze tt's zijn een waar genoegen om te rijden,mede dankzij de perfecte organisatie.Heb gewoon uit puur mtb geluk de kleine toer erbij genomen omdat de 45 bij mij amper 40km was??In elk geval,volgende week afspraak in Calfven!
Btw,was het toevallig kogaboy waar ik tot voor de bevoorrading efkes heb mee samengereden?
Btw,was het toevallig kogaboy waar ik tot voor de bevoorrading efkes heb mee samengereden?
P° wrote:Weer een knappe tocht,de bossen,de heide,de singletracks,..deze tt's zijn een waar genoegen om te rijden,mede dankzij de perfecte organisatie.Heb gewoon uit puur mtb geluk de kleine toer erbij genomen omdat de 45 bij mij amper 40km was??In elk geval,volgende week afspraak in Calfven!
als gij die grijze nokons hebt steken op uwen trek dan was ik da idd
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
That's me !kogaboy wrote:P° wrote:Weer een knappe tocht,de bossen,de heide,de singletracks,..deze tt's zijn een waar genoegen om te rijden,mede dankzij de perfecte organisatie.Heb gewoon uit puur mtb geluk de kleine toer erbij genomen omdat de 45 bij mij amper 40km was??In elk geval,volgende week afspraak in Calfven!
als gij die grijze nokons hebt steken op uwen trek dan was ik da idd
kogaboy wrote:volgende week is er weer eentje in ossendrecht (calfven) ter voordele van een goed doel ,zeker ook een aanrader
P° wrote:In elk geval,volgende week afspraak in Calfven!
Heb ff gekeken bij onze Noorderburen maar vind niet direkt meer info heb jij die soms? Zijn ook weer van plan om naar daar te gaan.
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
- Dickie
- Mountainbiker
In extremis beslist om deze te gaan doen.
Heel content!SUPER!!
Mijne bike was ook blij: geen modder.
Ben in het donker gearriveerd, te vroeg dus, en heb in de non plus ultra dan maar een koffietje gedronken, daar hoorde ik dat de douches aan de andere kant van het dorp lagen...
Terug de wagen in en na wat zoeken deze aan de 'gymzaal' kunnen parkeren.
Onnodig om dit te doen want na aankomst hingen er slechts enkele spatjes aan de outfit.
Op de Nederlandse site vonden sommigen deze tt wat minder dan Ossendrecht.
Wel deze tocht kan er zeker naast staan en heeft imo zelfs meer afwisseling.
Heb de grote toer eerst gereden en vervolgens de kleine er aangebreid.
De grote toer bestond uit een aantal lussen die aan de 'basis-toer' geplakt waren, dus zaten er dan maar een paar 100m nieuwe track in.
Kwam in totaal aan 72 km.
Heel content!SUPER!!
Mijne bike was ook blij: geen modder.
Ben in het donker gearriveerd, te vroeg dus, en heb in de non plus ultra dan maar een koffietje gedronken, daar hoorde ik dat de douches aan de andere kant van het dorp lagen...
Terug de wagen in en na wat zoeken deze aan de 'gymzaal' kunnen parkeren.
Onnodig om dit te doen want na aankomst hingen er slechts enkele spatjes aan de outfit.
Op de Nederlandse site vonden sommigen deze tt wat minder dan Ossendrecht.
Wel deze tocht kan er zeker naast staan en heeft imo zelfs meer afwisseling.
Heb de grote toer eerst gereden en vervolgens de kleine er aangebreid.
De grote toer bestond uit een aantal lussen die aan de 'basis-toer' geplakt waren, dus zaten er dan maar een paar 100m nieuwe track in.
Kwam in totaal aan 72 km.
- P°
- Mountainbiker
Et voilà ;Bulls-Eye wrote:kogaboy wrote:volgende week is er weer eentje in ossendrecht (calfven) ter voordele van een goed doel ,zeker ook een aanrader
P° wrote:In elk geval,volgende week afspraak in Calfven!
Heb ff gekeken bij onze Noorderburen maar vind niet direkt meer info heb jij die soms? Zijn ook weer van plan om naar daar te gaan.
December
Zon 03-12; Calfven; De luchtballon, Trambaan 58, 08.30-10.00, 25/40, RSC de Zuidwesthoek
@ Dickie : tot zondag ?
EDIT : Hoewel,blijkbaar is er ook in Rucphen een TT,iemand al gereden?