kantelbare stuurpen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
wjv
Mountainbiker

kantelbare stuurpen

Post by wjv »

Heeft iemand ervaring met een draaibare stuurpen?
Ik bedoel dus een stuurpen met een scharnier in waardoor je je stuur hoger of lager kan zetten. Het lijkt me wel iets omdat je dan kan kiezen tussen een eerder race houding of een comfortabeler houding naargelang je goesting van de dag. Gewoon even een inbussleuteltje bovenhalen et voila. Fsa heeft zoiets maar ik vind er niks van terug op hun site.

Cheers,

Willem
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb er zo eentje liggen ja van pro denk ik, is inderdaad handig maar in gewicht wat een tegenvaller.
Ik gebruik ze niet eigenlijk ook want die was van mijne pa als em nog ging mee biken ( nu niet meer wegens enkele rug operatie's.

Gizmo 8)
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Serge R wrote:Goed gerief van den Duits.
http://www.syntace.de/index.cfm?pid=3&pk=75
Idd schijnt ongelooflijk stijf ook te zijn, niet moeilijk natuurlijk met die dubbele clamp.
schave
Mountainbiker

Post by schave »

Mijn ervaring met de Pro verstelbare stuurpen: een hulpmiddel om een goeie positie te bepalen en daarna een vaste stuurpen te kopen met de specifieke hellingshoek, om constant mee te rijden is hij niet stijf genoeg en hij kraakt langs alle kanten als er kracht op komt.
Post Reply