Ik heb me vandaag ook goed geamuseerd met deze tocht op het terrein van mijn trainingen.
Nieuw voor mij was dat stuk met het 'woeste land' vlak aan de voet van de terril.
Ik ga nog een uitgebreid verslag schrijven, dat komt maandag online. Zie daarvoor mijn persoonlijke mtb-site op http://www.janbailleul.be/mtb/ .
26/11/2006 Genk (Winterslag)- Inclusief Mijnterril.
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bloody Savio
- Mountainbiker
Post by Bloody Savio »
Is dat ook met de terril ?pepper wrote:Rakkermans schreef:Deze TT op 21/01/07 te Genk vind ik zowaar nog mooier: staat niet zomaar genoteerd als 4-sterrentocht op de kalender van Fietspromo.Ik ben weer tevree. Ps: mag ik hierbij reklame maken voor onze toertocht op 21/01/2007 in Genk Kattevenia. Afkomen naar het mooie Genk zou ik zeggen.
- Marc Vde
- Mountainbiker
- Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace
Om dat het zo goed was vandaag heb ik na de 40 km ook nog de 20 km gedaan, wat mij opviel was dat alle asfaltjaenetten al weg zijn, voortaan ga ik later vertekken op de wintertoertochten.superdroelie wrote:Prachtige TT zo zijn er weinig, alleen spijtig van de vele asfaltjaennetten die iedereen en alleman de kant in duwen voor toch maar voorbij te kunnen .
- g-works
- Mountainbiker
Re: crossvelo
als het ech technisch is met vele up-hill/downhill zoals in de ardennen zullen ze de crossfiets snel terug hangen , met alle respect voor de ciclocrossers maar mountainbike is nog altijd "mountain" bikeNoekie wrote:Mooi tocht, wat me opvalt zijn de vele bikers die aant overschakkelen zijn naar een cross fiets. Deze is veel sneller, wand ze vliegen ons voorbij
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Kwas er ook en maakte van dat terilleke wat filmbeelden.rakkermans wrote:ben terug van de toertocht. Ik weet niet of de bikers alleen naar de grond hebben gekeken bij het klimmen of ook eens een moment hebben genoten van het prachtige uitzicht boven.
Zal begin van de week op het net komen.
Voorlopig enkele fotokes.