26/11/06 Woensdrecht (NL)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- RacScott
- Mountainbiker
En slaap je al, zal ik wel werken. Dus morgen geen tocht voor mij wel jumping om 12u00. Succes.kogaboy wrote:forza_inja wrote:dan zal ik heel den tijd in uw wiel hangen, gij kent daar toch de wegkogaboy wrote:weeral in mijn trainingsbos gaan vlammen se![]()
amai dan zal ik maar vroeg gaan slapen als gij in mijn wiel komt hangen![]()
- stan 1
- Mountainbiker
- Location: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen
De 45 afgebolt, vond het een prachtige tocht, niet veel modder, kortom prachtig, en wat mij opgevallen is, de wandelaars blijven hier vriendelijk, zelfs met zoveel bikers op hun pad.
De form was er spijtig genoeg niet, heb afgezien vandaag, hopelijk ben ik geen griepje aan het broeden, dan liever een Ei.
Groeten
De form was er spijtig genoeg niet, heb afgezien vandaag, hopelijk ben ik geen griepje aan het broeden, dan liever een Ei.
Groeten
Volledig eens met Stan, supertocht.
Heel veel off road, goede bepijling en op de gevaarlijke oversteken seingevers.
Een pluim voor de organisatie
Heb altijd hoog opgelopen met de toertocht van Kapellen ( in dezelfde streek) maar ik vond deze nog stukken beter.
Enig minpunt is dat ik op de tofste stukken regelmatig heb moeten afstappen omdat vele bikers ni naar boven of beneden durfden of konden rijden en dan bleven lummelen zodat anderen niet meer doorkonden.
Ik vond dat raar want ik ben zelf geen crack maar buiten die heuvel met dat los zand was volgens mij alles goe berijdbaar.
Tot de volgende
Heel veel off road, goede bepijling en op de gevaarlijke oversteken seingevers.
Een pluim voor de organisatie
Heb altijd hoog opgelopen met de toertocht van Kapellen ( in dezelfde streek) maar ik vond deze nog stukken beter.
Enig minpunt is dat ik op de tofste stukken regelmatig heb moeten afstappen omdat vele bikers ni naar boven of beneden durfden of konden rijden en dan bleven lummelen zodat anderen niet meer doorkonden.
Ik vond dat raar want ik ben zelf geen crack maar buiten die heuvel met dat los zand was volgens mij alles goe berijdbaar.
Tot de volgende
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
Vandaag ook de 45 km gaan doen. En zoals eerder gezegd een prachtig parcours, seingevers bij elke oversteek die elke keer vriendelijk goedemorgend zegden, ne mens zou van minder goed gezind worden
. 't was de eerste keer dat ik eens in Nederland ging biken en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Stom eigenlijk dat ik daar nog nooit ben geweest, 't is maar een half uurke van men deur en de omgeving is veel toffer om in te rijden dan bij de meeste tt's hier in het Antwerpse. Van opstroppingen bij de zanderige heuvels heb ik geen last gehad, misschien omdat ik ne vroege vertrekker ben. Ben om half negen gestart samen met oa kogaboy.
Enkel bij de passage aan het vliegveld, vlak naast die draad werden we even opgehouden door enkele tragere bikers dus hebben we efkens ons tempo aangepast om die mensen niet van hun sokken te rijden, 't was daar nogal aan de smalle kant. Wat enkele er toch niet van weerhield om te proberen voorbij te steken en zo de tragere bikers serieus te hinderen. Als ge al geen minuutje kunt wachten om iemand voorbij te gaan, dan moet ge maar gaan rijden op u eentje.
Voila, dat moest er efkens uit.
alles dus reuze goed meegevallen
. en ik kom daar zeker nogeens rijden
45 km, avg 22
Enkel bij de passage aan het vliegveld, vlak naast die draad werden we even opgehouden door enkele tragere bikers dus hebben we efkens ons tempo aangepast om die mensen niet van hun sokken te rijden, 't was daar nogal aan de smalle kant. Wat enkele er toch niet van weerhield om te proberen voorbij te steken en zo de tragere bikers serieus te hinderen. Als ge al geen minuutje kunt wachten om iemand voorbij te gaan, dan moet ge maar gaan rijden op u eentje.
Voila, dat moest er efkens uit.
alles dus reuze goed meegevallen
45 km, avg 22
-
karunasbiker
- Mountainbiker
-
karunasbiker
- Mountainbiker