ik ben overtuigd , ik kom ook af met bikemakker "kleinpeereke", hij gaat het proberen met een full hardtail ,dat gaat zeker botteren als hij den terril af moet, maar ja alle zotten zijn nog niet de wereld uit zeker ?
Welke afrit kunnen we best nemen ?
26/11/2006 Genk (Winterslag)- Inclusief Mijnterril.
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Afrit midden Limburg, uitrit links naar Bokrijk, ong. 3.5km tot op het kruispunt, naar links op de zonhoverweg nog 2km.g-works wrote:ik ben overtuigd , ik kom ook af met bikemakker "kleinpeereke", hij gaat het proberen met een full hardtail ,dat gaat zeker botteren als hij den terril af moet, maar ja alle zotten zijn nog niet de wereld uit zeker ?
Welke afrit kunnen we best nemen ?
hierna naar hengelhoef. daar werden we verrast op prachtige single-tracks tot aan de vijvers en terug en daarna de bevoorrading. Hier een kleine opmerking. de plaats van de bevoorradingstafel stond juist achter een afsluiting en hierdoor had je een trechtervorming waarbij alle bikers 1 per 1 door moesten wat voor de enige file in limburg op zondagmorgen leidde. Nu de bevoorrading zelf maakte dat meer dan goed. Soep, koekje en drank. Daarna terug de fiets op naar de zonhoverheide. Prachtig gebied met mooie parcours. Je ziet dat ze de heide aan het herinrichten zijn. Het wordt terug een echte limburgse heide als ze in bloei zal staan. En dan richting aankomst. Ik woon maar een 500 meter van de startplaats af dus heb ik geen douches en bikewash nodig gehad. Spijtig kon ik ook gene drinken daar want ik moest weer s'middags bij de schoonouders friet-videé gaan eten. om dit lang verhaal kort te maken. Ik ben weer tevree. Ps: mag ik hierbij reklame maken voor onze toertocht op 21/01/2007 in Genk Kattevenia. Afkomen naar het mooie Genk zou ik zeggen.
- g-works
- Mountainbiker
super TT , gelukkig zat de mijnterril er zeer vroeg in, anders was het misschien zeer moeilijker geweest.
Toch voledig langs extreme uphill erop geraakt, enkel het linkse bochtje bovenaan heb ik een voetje moeten zetten, verder was alles zeer goed berijdbaar ondanks het weer van vorige week .
Een voldoening bij de aankomst , meer moet dat niet zijn
volgende TT met terril zijn we weer paraat !
Toch voledig langs extreme uphill erop geraakt, enkel het linkse bochtje bovenaan heb ik een voetje moeten zetten, verder was alles zeer goed berijdbaar ondanks het weer van vorige week .
Een voldoening bij de aankomst , meer moet dat niet zijn
volgende TT met terril zijn we weer paraat !
-
superdroelie
- Mountainbiker
Post by superdroelie »
Prachtige TT zo zijn er weinig, alleen spijtig van de vele asfaltjaennetten die iedereen en alleman de kant in duwen voor toch maar voorbij te kunnen .
Proficiat mannen, speciaal voor die zich aangesproken voelen: Den Trofee "Nen djzoef op ew mulle " .
Proficiat mannen, speciaal voor die zich aangesproken voelen: Den Trofee "Nen djzoef op ew mulle " .
Rakkermans schreef:
Deze TT op 21/01/07 te Genk vind ik zowaar nog mooier: staat niet zomaar genoteerd als 4-sterrentocht op de kalender van Fietspromo.Ik ben weer tevree. Ps: mag ik hierbij reklame maken voor onze toertocht op 21/01/2007 in Genk Kattevenia. Afkomen naar het mooie Genk zou ik zeggen.