25/11/06 Tielt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Z8rijder
Mountainbiker

Post by Z8rijder »

eentje uit de tijd van weleer !!!!
"jeestig maar jastig !!!"
heb enorm genoten.
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

=D> goede tocht #-o lekker vettig :roll: veel wind en een vleugje regen :P bevoorrading in orde ,lekkere aquaruis black :wink: goede bike wash :wink: gratis HOTDOG :drunk: en een goede APRESBIKE [-o< was een goeie tocht ,tot volgend jaar :P
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Ook al een tijdje terug van een minder geslaagde rit.

Vertrokken met Grote Plateau en dat is inderdaad ne plateau te groot voor mij, maar toch bedankt om het tempo aan te passen =D> =D> , met wind in de rug was het nog behoorlijk, maar dan na de uitgebreide bevoorrading, man man man wat heb ik afgezien.

Die wind die kan der wa van hoor, zijn blazer stond blijkbaar op "FULL", 'k wist op een bepaald moment zelfs nie meer van welke kant hij kwam :roll:

Komt daarbij dat ik ook nog ne keer een lekke band had, weeral ongelofelijk blij dat het Plateauke der nog altijd was, merci zulle =D> =D> , en er 5 km meer waren dan aangeduid :evil: , dan weet je het wel.

Enfin, 't was er eentje om in te kaderen, nen goeien ouderwetsen.
Last edited by Superfan on Mon 27 Nov 2006 11:37, edited 1 time in total.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Hallo modderaars,
Ook ik ben vandaag gaan modderen in Tielt.Samen met clubleden bikedevils aan de rit begonnen.Het tempo lag zeer hoog tot aan de eertse bevoorrading.Daarna was het heel wat minder.
Als superfannekes bandje herstelt was hebben we met de club haar herstellingsplaatske ingenomen voor :jawel , een platte band.Hoewel ik de streek na de tweede bevoorrading goed ken en dus wist wat er ons te wachten stond,heb ik nergens gezeurd.We betalen voor een hele rit nietwaar.
Tielt,het was in orde.Voor mijn part moet de toer niet gewijzigd worden.
Tot 3 december in Pittem.
Ps: De toertocht van Pittem loopt voor geen enkele meter over hetzelfde parcour.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Wanneer de beken rond Tielt sympathie beginnen te vertonen met de Lesse; en als de plassen water in de weide zich familiaal gedragen met de wilde noordzee, dan weet je het wel... #-o
Wind, water, slijk, glijden, stoempen... En ze beweren dat er geen flandriens meer zijn. Dat ze dan hier maar eens komen kijken. :lol:
Leuke rit, maar wel soms ellenlange stroken road (zoals na de 1ste bevoorrading). Gezien de omstandigheden zullen er velen blij geweest zijn hiermee, maar als echte biker blijf je op die stukken wel wat op je honger zitten. :-?
Geen leden van de forumgang gezien onderweg dus allen gereden. Als deze rit als test moet dienen voor morgen in SBV, dan denk ik mijn wagonnetje aan de boemel te hangen. :roll: Heb bij het binnekomen nog een vlugge gdag kunnen zeggen aan (een eerder boos) superfanneke en een immer opgetogen veeteepeepeetje.
Bepijling was prima, de bevoorradingen uiterst verzorgd, organisatie enz... prima.

De (persoonlijke) score:

Organisatie: 9/10
Bevoorradingen: 9/10
Bepijling: 8/10
Parcours: 6/10
Technische passages: 4/10
Moeilijkheidsgraad: 4/10
Fungehalte: 7/10
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

een beetje dezelfde mening toegedaan als Traxer.
Inderdaad nogal veel baan, gelukkig dat de zone Wingene,
Ruiselede, Beernem er in zat. Organisatie was in orde.
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

Vandaag ook in Tielt gereden, den 47 km.
Het eerste deel tot de 1ste bevoorrading vond ik heel goed (vlot bereidbaar in veel bos). Na die bevoorrading (na 25 km, vond ik wel een beetje laat) toch een aantal serieuze modderstukken. Daar ben ik nu echt géén grote liefhebber van. Gelukkig waren er tussendoor enkele stukken weg! Ik zag er velen te voet stappen! De regen en de wind heeft zijn werk gedaan.

beoordeling:
bevoorrading: 8/10
plaats van bevoorradingen: 4/10
parcours deel 1: 9/10
parcours rest: 4/10

PS: hoeveel deelnemers waren er?
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Rond 13h00 gestart aan deze rit met enkele brigandsbikers en een collega van het werk, het eerste stuk was vliegen, na de bevoorrading zakte het gemiddelde zienderogen harde tegenwind en veel modder, persoonlijk vond ik z'on zware omstandigheden leuk, proficiat aan de organisatie voor mij was het dik in orde.

greetings the voltman
Rutten
Mountainbiker

Post by Rutten »

'k Heb dus ook gekozen voor Tielt ipv Vlamertinge te rijden die in mijn beurt ligt.
En ik moet zeggen dat ik het zekers niet beklaagd heb. Eerste gedeelte tot aan de bevorraading was zeer leuk met vele bosstroken in, wat met dit weer wel ideaal was (je zit er uit de wind en er is ook minder modder.)
Daarna was het vooral met de wind tegen en de zware modderstroken een lastige bedoening. Toen het er nog hevig begon te regenen heb ik de splitsing van de 35 genomen (I Hate Rain). 'k had toch een kleine 40 km op de teller staan, of is dat de mijne die niet klopt. Al bij al toch een geslaagde tocht, ik kom er zeker nog terug.
Man In Black
Mountainbiker

Post by Man In Black »

Ik heb me ook in de Tieltse omgeving gewaagd en ik kan niet ontkennen dat het serieus de moeite was. De heerlijke modder- en bosstroken volgden elkaar vlotjes op. Het was fantastisch om te biken in het Beernemse Bulskampveld en de wind was ons gunstig tot aan de eerste bevoorrading. Het tempo van een aantal St-Trudotrappers was ideaal voor mij. Het volgende gedeelte was andere koek. Met de wind recht op mijn kopke heb ik serieus afgezien en gezweet. Uiteindelijk bereikte ik de meet, met serieuze zware benen. Gelukkig serveerde een snel meiske me rap een verkwikkende Leffe. Fantastische ervaring, goede toertocht, goede bepijling, goede bevoorrading en een toffe apres.
Tot volgend jaar!!
Post Reply