25/11/06 Tielt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
robbex lugano
- Mountainbiker
Post by robbex lugano »
Den Poelberg! Het Monster van het molenland! De Ventoux van Tielt! Ik krijg het nu al benauwd als ik terugdenk aan die ijle berglucht!
-
BIKEDEVIL
- Mountainbiker
- Location: Merida hfs full XTR,vork manitou relic met lock out
Inderdaad veeteeteetje,we gaan er ons ne keer voor moeten zetten,maar wacht nog een beetje op de weersvoorspellingen voor de volgende dagen.
Tielt zal zekers ook zwaar worden met de gevige regenval van de laatste week,maar nen echte MTBer mag daar niet voor achteruit gaan denk ik.
Tot zaterdag.
3dec Pittemse zottentocht in een organisatie van Bikedevils Pittem!!
Tielt zal zekers ook zwaar worden met de gevige regenval van de laatste week,maar nen echte MTBer mag daar niet voor achteruit gaan denk ik.
Tot zaterdag.
3dec Pittemse zottentocht in een organisatie van Bikedevils Pittem!!
- Thompson slijkduivel
- Mountainbiker
Post by Thompson slijkduivel »
Ik kom ook naar Tielt wij starten om 9 uur
Slijk houd mij niet thuis
tot zaterdag

Slijk houd mij niet thuis
tot zaterdag
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Ben der morgen ook;kwestie van de beentjes wat los te rijden voor zondag in Sentebaas. 
Hoi hoi
Ja amai zenne. Deze morgen met volle moed aangezet om de 47 km te rijden. Het begon goed. De eerste 25 km reden zeer vlot (dit omwille van het licht zeebriesje
). Na de eerste bevoorrading was het koekenbak. Het zeebriesje stond nu pal op kop en het gemiddelde zakte, zoals een ijsje smelt in den oven. (zeer vlug dus) Pffft en dan kregen we nog wat vettige modderstrookjes voor de wielen geschoven om het VTT ritje wat te kruiden. heheh.
Was ik blij dat ik bij de tweede bevoorrading kwam. Kon ik eindelijk de beentjes wat laten rusten (het was nodig).
Ik heb mij daar nog wat moed ingedronken en ben vertrokken voor de laatste 12 km.
Ik moet zeggen dat dit een mooie tocht was, met goede bepijling en twee goeie bevoorradingen. De afspuitinstallatie was ook tip top.
aan de organisatoren.
Ik kom zeker nog terug.
En nu flink uitrusten voor de rit van morgen in Gerards z'n bergen.
Greetz
wes
Ja amai zenne. Deze morgen met volle moed aangezet om de 47 km te rijden. Het begon goed. De eerste 25 km reden zeer vlot (dit omwille van het licht zeebriesje
Was ik blij dat ik bij de tweede bevoorrading kwam. Kon ik eindelijk de beentjes wat laten rusten (het was nodig).
Ik heb mij daar nog wat moed ingedronken en ben vertrokken voor de laatste 12 km.
Ik moet zeggen dat dit een mooie tocht was, met goede bepijling en twee goeie bevoorradingen. De afspuitinstallatie was ook tip top.
Ik kom zeker nog terug.
En nu flink uitrusten voor de rit van morgen in Gerards z'n bergen.
Greetz
wes
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Ook terug van een geslaagde rit.
De beentjes wat losgereden in het gezelschap van superfanneke om dan een testje te doen na de splitsing van de 35.Beentjes voelden goed aan voor morgen.
Alles prima georganiseerd en leuk parcours(mischien beetje veel road na eerste bevoorrading,maar velen zullen er blij mee geweest zijn,daar het volledig wind op de kop was
)Zag er weer veel "tjoolen" in de modder.
Bike-wash,douche,hot-dogske,tombola,........alles prima geregeld.
Tot volgend jaar zou ik zo zeggen.
De beentjes wat losgereden in het gezelschap van superfanneke om dan een testje te doen na de splitsing van de 35.Beentjes voelden goed aan voor morgen.
Alles prima georganiseerd en leuk parcours(mischien beetje veel road na eerste bevoorrading,maar velen zullen er blij mee geweest zijn,daar het volledig wind op de kop was
Bike-wash,douche,hot-dogske,tombola,........alles prima geregeld.
Tot volgend jaar zou ik zo zeggen.