De toertocht van 26/11 in Lommel zou ik eens willen meerijden maar ik ben wel een beginnende rijder. Is dit een toer die te doen is als beginner?
Waarschijnlijk veel zand en dan dit regenweer, hoe zwaar is deze combinatie?
bedankt voor de info
26/11/06 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Merriejane
- Mountainbiker
Post by Merriejane »
Ik heb op 29 oktober de tt in Lommel meegedaan (mijn 2e toertocht en 2e week mountainbike). Het was nen hele toffe toer met plezante paadjes door het bos. We waren vertrokken voor de 22km, maar tegen dat we aan het einde waren, stonder er 37km op de kilometrique. Waarschijnlijk ergens een splitsing gemist. De bevoorrading was ook dik in orde.
Er waren wel verschillende stukken door los zand. Wat het nu gaat geven na een week regen, weet ik nie. Maar zwaar zal het alleszins wel worden.
Er waren wel verschillende stukken door los zand. Wat het nu gaat geven na een week regen, weet ik nie. Maar zwaar zal het alleszins wel worden.
Deze tocht bevat veel singletracks, en is redelijk zanderig. Dit maakt dat de tocht bij deze weersomstandigheden zeker goed berijdbaar zal zijn, al zullen er ook wel enkele modderige stroken tussen zitten. Dit is trouwens de ideale tocht voor een beginnend biker, vlak en onder alle omstandigheden goed berijdbaar. 
- Merriejane
- Mountainbiker
Post by Merriejane »
Is er iemand toevallig nog gaan kijken naar het parcour van zondag? Hoe ligt het erbij? Wordt het modderploeteren zoals vorige zondag?