Lichte bouten
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Dat weet je direct als je er eens een mailtje naar stuurt of eens belt!Hubertje wrote:wat kost een volledige hilset titanium boutenset?
luc@hilset.be
Tel: 0472/35.82.14
Aub!
$mokeyJoe
- TS biker
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470
je moet niet alles geloven dat er verteld wordt hé, waarom zou iemand dat doen als de gewichtsbeperking van 6,8 kg (waar elke topwegfiets al in de buurt zit) bestaat en je idd ti & alu parts kan steken.mtb arno wrote:ja, klopt een andere manier van bolt tuning is van ze uit te boren.Headshot wrote:heb eens gehoord dat er wegrenners zijn die zlef hun bouten binnenin hol maken dmv een klein boortje
rasmussen is zo een die alles uitboort, om het laatste gramm er uit te halen, haalt zelf sommige stickers van zijn frame af om gewicht te winnen.
Zoals Breukink zelf gezegd heeft, 't wordt allemaal fel opgeblazen...
heb gezien dat ze op de website www.lightbikes.nl
binnenkort ook bouten zouden verkopen.
ze verkopen nu al carbon platen, alhoewel je daar niet extreem veel mee kan doen met die platen.
http://www.lightbikes.nl/index.php?opti ... &Itemid=32
binnenkort ook bouten zouden verkopen.
ze verkopen nu al carbon platen, alhoewel je daar niet extreem veel mee kan doen met die platen.
http://www.lightbikes.nl/index.php?opti ... &Itemid=32
Dit lijkt me toch maar onzin zenne..mtb arno wrote:ja, klopt een andere manier van bolt tuning is van ze uit te boren.Headshot wrote:heb eens gehoord dat er wegrenners zijn die zlef hun bouten binnenin hol maken dmv een klein boortje
rasmussen is zo een die alles uitboort, om het laatste gramm er uit te halen, haalt zelf sommige stickers van zijn frame af om gewicht te winnen.
De koersfietsen moeten minimum 6.8 kg wegen, ik denk niet dat ie dan bouten gaat uitboren (iets dat de stevigheid toch fel ondermijnd) om erna op een andere plaats gewicht te winnen omdat ie anders niet aan 6.8 komt...
Dat gewichtsverhaal van rasmussen is vooral een eigen leven gaan leiden lijkt mij.
sorry sorry, straks beklaag ik mij nog dat ik da gezegd heb.eekhoorn wrote:Dit lijkt me toch maar onzin zenne..mtb arno wrote:ja, klopt een andere manier van bolt tuning is van ze uit te boren.Headshot wrote:heb eens gehoord dat er wegrenners zijn die zlef hun bouten binnenin hol maken dmv een klein boortje
De koersfietsen moeten minimum 6.8 kg wegen, ik denk niet dat ie dan bouten gaat uitboren (iets dat de stevigheid toch fel ondermijnd) om erna op een andere plaats gewicht te winnen omdat ie anders niet aan 6.8 komt...
Dat gewichtsverhaal van rasmussen is vooral een eigen leven gaan leiden lijkt mij.
heb dat ook maar gehoord, he.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Hela,cube_rides_on!50g ga je er niet mee winnen hoor!cube rides on wrote:de 50 gram die je wint door bouten uit de boren ...