We zijn terug zover d'n tt van Herstberge Voor mij een van de beste winter TT's in de streek. vorig jaar meer dan 3000 deelnemers
Meer info over de tt hier
Voor mij zal het hopelijk terug een nieuwe start worden na mijnen tuimeling en gips van een tweetal weken geleden.
09/12/2006 Herstberge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ah,Hertsberge,vorig jaar één van de beste TT's.
Uitereraard zal de ganse familie veeteeteetje hier ook een feestje komen bouwen!!!
Stond al in het rood aangeduid op de kalender!!!
Uitereraard zal de ganse familie veeteeteetje hier ook een feestje komen bouwen!!!
Stond al in het rood aangeduid op de kalender!!!
- Sportingboy
- Mountainbiker
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Weer of geen weer. Ik zal er zijn en dat speciaal voor superfanneke.
groeties
groeties
- vuul vintje
- Mountainbiker
- Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20
Post by vuul vintje »
Joepie, Hertsberge, vorig jaar daar m'n allereerste tt gereden en wel 10 keer doodgegaan
; hoop van dat aantal nu te halveren
.Wel gedebuteerd met de grote toer, dus gaan we nu zeker niet voor minder!Zal wel maar rond de middag kunnen starten--->werken op zat.morgen.
-
Klippel San
- Mountainbiker
Re: 09/12/2006 Herstberge
Post by Klippel San »
Tegen dan zult gij bij tvrouwke aan de haard gekluisterd zitten met diene kleine spruit van jullie.picolo wrote:We zijn terug zover d'n tt van Herstberge Voor mij een van de beste winter TT's in de streek. vorig jaar meer dan 3000 deelnemers
Meer info over de tt hier
Voor mij zal het hopelijk terug een nieuwe start worden na mijnen tuimeling en gips van een tweetal weken geleden.