Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
occ
Mountainbiker

Post by occ »

Ik denk dat het maar vanaf hier persoonlijk werd "Lol... trouwens, beleefde pm's beginnen met een aanspreking en eindigen met een ondertekening, flowerdude. " En deze tekst komt van wie???

Of noem je "Laat dat doek er maar overhangen :roll: " persoonlijk.

Zo hiermee komt er een einde aan deze discussie voor mij, gij en uw fietske interesseren me geen meter!!!!

Salu en de kost!

Ps.: Er staat mos tussen uw tegels (om wat persoonlijk verder te doen, oops i did it again #-o )
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

da begint hier stevig uit de hand te lopen.. als je ruzie wil maken, doe dat dan pm zoals de meeste mensen zou ik zeggen.. of wees eens volwassen en ipv 'hij is begonne', begin zelf eens met stoppen..
dit is een showroomtopic en ik kijk uit naar de pics..
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Hubertje wrote:da begint hier stevig uit de hand te lopen.. als je ruzie wil maken, doe dat dan pm zoals de meeste mensen zou ik zeggen.. of wees eens volwassen en ipv 'hij is begonne', begin zelf eens met stoppen..
dit is een showroomtopic en ik kijk uit naar de pics..

Ik denk er ook zo over... =D>
@casran.Haal dat doekje er af als jij dat wil en laat je niet opjutten...
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

van mij mag hij dat doekje daar nog wat op laten, het is hilarisch om te zien hoe sommige personen daar zo in opgaan...

laat c a s r a n toch rustig zijn zin doen, 't is zijne fiets, 't is zijn geld en hij en alleen hij zal wel weten wanneer hij ZIJN fietske wil laten zien aan de rest.

amen
Tist
Mountainbiker

Post by Tist »

LuckyIron wrote:van mij mag hij dat doekje daar nog wat op laten, het is hilarisch om te zien hoe sommige personen daar zo in opgaan...

laat c a s r a n toch rustig zijn zin doen, 't is zijne fiets, 't is zijn geld en hij en alleen hij zal wel weten wanneer hij ZIJN fietske wil laten zien aan de rest.

amen
idd wie weet staat er een omafiets onder....
We kunnen misschien bussen inleggen om allen naar zijn huis te gaan kamperen en hopen om iets op te vangen 8)

Isda niet onhandig zo rijden mé zijn doek?

Mvg
TS biker
Mountainbiker
Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Post by TS biker »

LuckyIron wrote:van mij mag hij dat doekje daar nog wat op laten, het is hilarisch om te zien hoe sommige personen daar zo in opgaan...

amen
ik heb hem al gezien :bounce: :P
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

en gene foto gepakt? :P
TS biker
Mountainbiker
Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Post by TS biker »

Hubertje wrote:en gene foto gepakt? :P

#-o vergeten :wink:
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

ik heb geduld, heel veel zelf :d en voor die paar dagen nog wachten kan ik zeker en vast aan :p dan geil ik wel op andere fietskes :drunk:
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Vind ik ook wel... Ik had dus geen tijd om mijn fiets te fotograferen maar had wel een foto van de Kuota bike cover beloofd voor iemand die er verscheidene wou bestellen, dus dacht ik eventjes voor de lol die bike cover-foto hier te plaatsen. En reacties verwachtte ik eigenlijk wel... en best wel grappig, en leerrijk, en verhullend. :-)

Whatever, ik ben vanavond even bij me thuis langsgeweest en heb zowaar foto's (hoewel niet goed van kwaliteit) genomen en tijd gevonden ze wat te resizen en up te loaden. Voor wie het interesseert dus:

Image

Dat ie er zo niet uit ziet, het zadel te hoog staat, het voorlopig stuurpennetje lelijk kort is en er geen pedalen op zitten was mezelf overigens ook al opgevallen. :wink:

Image Image Image Image Image Image

Image
Post Reply