Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik ben eerlijk gezegt nu alle interesse in deze topic verloren, hoe lelijk of hoe schoon die fiets eruit ziet. Wat een gedoe voor een ding met 2 wielen ...
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

jocca wrote:ik ben eerlijk gezegt nu alle interesse in deze topic verloren, hoe lelijk of hoe schoon die fiets eruit ziet. Wat een gedoe voor een ding met 2 wielen ...
pas op want seffes gaat 'em ne spellingcheck doen op uwe post, :lol: ...en idd, diene fiets is nu ook zo geweldig ni om te zitten wachten op een paar foto'kes.... :P
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

og dat gij zig maar een beedje uitleefdt :lol:
MTB-4-Ever
Mountainbiker

Post by MTB-4-Ever »

C a s r a n wrote:
flowerdude wrote:
C a s r a n wrote:Lol... trouwens, beleefde pm's beginnen met een aanspreking en eindigen met een ondertekening, flowerdude. :wink:
Dat krijg je als je eerst te gierig bent om ze voor die prijs te laten, en na een week plots komt opdraven met ok ik kan ze toch laten voor die prijs, dan heb ik meteen al geen interesse meer.

:lol: Jongens toch, ter verduidelijking: flowerdude hier stuurt me een PM dd. 14/11 mbt 4Ti pedaaltjes "ik doe een bod van 275€" (dat is toch zonder aanspreking niet? Als eerste PM, dus heeft niets te maken met m'n reactie erop! Trouwens 14% onder mijn vraagprijs.) waarop ik hem zeg dat ie moet wachten omdat een eerdere kandidaat-koper een reservatie gevraagd had én een hogere prijs wou betalen. Maar die eerdere haakt dan af, dus geef ik flowerdude toch de kans en wil ik wel naar zijn prijs toekomen. Niks mis mee, me dunkt; dat u zich daar zo klassevol over uitlaat en mij een onderontwikkelde handelswijze verwijt is voor uw rekening. Dank u! 8)
Maar 't zal weinigen kunnen boeien.

En ja, Flip FSR, idd een heel gedoe, en ik wist wel dat er zo'n reacties zouden komen... grappig om zien eigenlijk! :lol:
Sorry, maar wat kan ons dat boeien??? Dat heet persoonlijk bericht. Niet openbaarlijk bericht.
Tis nie omdat ge toevallig veel geld uitgeeft een ne lichte velo , da ge ook boven de mensen staat hier en moogt schrijven wa da gij wilt...
Trek dien foto en tis opgelost.

(Ne, tis van mijn hart)
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

volgens mij is het toch eens een andere scott scale 10. ik denk dat velen jaloers zijn als ze de fiets te zien krijgen. geduld is een schone deugd. en ja...wat een gedoe voor een ding met 2 wielen. als dieje jongen zijn fiets pas wil posten als ie af is, dan is dat gewoon zo en zul je daar vrede mee moeten nemen! nog succes met da fietske.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

MTB-4-Ever wrote:Sorry, maar wat kan ons dat boeien??? Dat heet persoonlijk bericht. Niet openbaarlijk bericht.
Tis nie omdat ge toevallig veel geld uitgeeft een ne lichte velo , da ge ook boven de mensen staat hier en moogt schrijven wa da gij wilt...
Trek dien foto en tis opgelost.

(Ne, tis van mijn hart)

Wel, me dunkt dat ik even neutraal -zonder persoonlijke verwijten (die ik overigens aan mijn persoon wél las)- mocht uiteenzetten over welke "onderontwikkelde" handelingen van mij flowerdude sprak, kwestie van hoor-en-wederhoor: als hij zich zo wil uitlaten, dan graag aan jullie om met alle kennis van zaken te beoordelen of hij gelijk heeft... maar idd, wat interesseert het jullie überhaupt. :wink:
Ik heb allerminst de pretentie te denken dat ik boven om het even wie sta: vandaar nu net dat ik niemand onderontwikkeld noem of verwijt "tekortkoming in het leven" te hebben... who am I, weetwel. :wink:

Het is desalniettemin een interessante vaststelling dat een foto van een bikecover bepaalde mensen aanzet om uiteindelijk zo'n zaken te gaan schrijven.

En dat allemaal voor een fietsje: hoeveel ie ook mag kosten en hoe (on)speciaal ook (die van $mokeyJoe vind ik 10x individueler trouwens), 't is en blijft een fiets die minder waard is dan de wagens waarmee sommige forumleden wellicht rijden (zelf heb ik geen wagen, als eigendom al enigerlei factor is).... en zoals gezegd, als ik de mogelijkheid enigzins had gehad, stond hier al lang een foto, voor de mensen die dat appreciëren.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Komaan hé mannen, binnenkort ga ik er hier eens met de (zeer grove) borstel moeten vegen...
zork
Mountainbiker

Post by zork »

Flip FSR wrote:Komaan hé mannen, binnenkort ga ik er hier eens met de (zeer grove) borstel moeten vegen...
och, laat da toch gewoon staan, das goe lachen tijdens de middagpauze. :-D
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

zork wrote: och, laat da toch gewoon staan, das goe lachen tijdens de middagpauze. :-D
Idd.
Image
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Leuk gedaan, nebraz M/29j. :lol:

Mooie site btw, en ik ga die topic ivm tracks op Garmin toch wel eens doorlezen. =D>
Post Reply