Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

flowerdude wrote:Laat dat doek er maar overhangen! :roll:

Lol... trouwens, beleefde pm's beginnen met een aanspreking en eindigen met een ondertekening, flowerdude. :wink:
pirati
Mountainbiker

Post by pirati »

Pffft, wat een gedoe voor een veloke... #-o
N I C K
Mountainbiker

Post by N I C K »

Qube wrote:
als één van de enige mountainbikers
Er zitten nog wel mountainbikers bij je (onze) trainer hoor :wink: , nie veel maar er zijn er :drunk:
Ja, van jouw wist ik het ook. Dit had ik in de O2bikers gelezen. Knap artikel trouwens. =D>

Ik doe de looptrainingen ook niet mee. Dat is me iets te ver ( ik woon in de provincie Antwerpen).
Misschien dat ik wel de groepstrainingen in de Vlaamse Ardennen meedoe.
occ
Mountainbiker

Post by occ »

C a s r a n wrote:Lol... trouwens, beleefde pm's beginnen met een aanspreking en eindigen met een ondertekening, flowerdude. :wink:
Dat krijg je als je eerst te gierig bent om ze voor die prijs te laten, en na een week plots komt opdraven met ok ik kan ze toch laten voor die prijs, dan heb ik meteen al geen interesse meer.
Maar ja als ik zie hoe onderontwikkeld je te werk gaat met het tonen van je f****ng fiets, denk ik toch dat je enige tekortkomingen hebt in het leven!!!

Een foto trekken van je bike met een doek over :roll: hoe kom je er op?

No Hard Feelings :wink: of toch #-o
Last edited by occ on Wed 22 Nov 2006 11:05, edited 1 time in total.
philcore
Mountainbiker

Post by philcore »

Heilaba manne, probeer overeen te komen hé....... :-?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

wanneer ist weekend? wij willen hem zien!
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

"Wat een gedoe" is de juiste omschrijving, inderdaad.
Onze vriend casran zet foto's in zijn topic die hij wil hé, of de rest zich er nu aan ergert of niet, is "scheissegal".
Dat er reactie op zulke foto's komen is onvermijdelijk. "Uitlokking" lijkt me nog de beste omschrijving :lol: :lol:
Enfin, hou het gewoon een beetje deftig zou ik zeggen, lach ermee of ween erom :drunk: :wink:
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

flowerdude wrote:
C a s r a n wrote:Lol... trouwens, beleefde pm's beginnen met een aanspreking en eindigen met een ondertekening, flowerdude. :wink:
Dat krijg je als je eerst te gierig bent om ze voor die prijs te laten, en na een week plots komt opdraven met ok ik kan ze toch laten voor die prijs, dan heb ik meteen al geen interesse meer.

:lol: Jongens toch, ter verduidelijking: flowerdude hier stuurt me een PM dd. 14/11 mbt 4Ti pedaaltjes "ik doe een bod van 275€" (dat is toch zonder aanspreking niet? Als eerste PM, dus heeft niets te maken met m'n reactie erop! Trouwens 14% onder mijn vraagprijs.) waarop ik hem zeg dat ie moet wachten omdat een eerdere kandidaat-koper een reservatie gevraagd had én een hogere prijs wou betalen. Maar die eerdere haakt dan af, dus geef ik flowerdude toch de kans en wil ik wel naar zijn prijs toekomen. Niks mis mee, me dunkt; dat u zich daar zo klassevol over uitlaat en mij een onderontwikkelde handelswijze verwijt is voor uw rekening. Dank u! 8)
Maar 't zal weinigen kunnen boeien.

En ja, Flip FSR, idd een heel gedoe, en ik wist wel dat er zo'n reacties zouden komen... grappig om zien eigenlijk! :lol:
Last edited by C a s r a n on Wed 22 Nov 2006 11:33, edited 1 time in total.
occ
Mountainbiker

Post by occ »

Alstublieft. :wink:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

en ondertussen blijft ge ons peste me fotoloze reacties :P :lol:
Post Reply