25/11/06 Tielt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- harrybulldog
- Mountainbiker
tielt
Post by harrybulldog »
tielt,is een mooie vlakke rit met tamelijk veel bossen rond wingene en beernem en nadien is het altijd gezellig vertoeven daarom zeg ik kom naar tielt het zal u niet spijten (ik ben ook van tielt daarom komaf )Salut
-
Man In Black
- Mountainbiker
Post by Man In Black »
Ik ben een beginnend mountainbiker en amuseer me rot tijdens de toertochten die ik tot nu toe meegedaan heb. Ik zal er zeker bij zijn in Tielt.
Greets
Greets
Re: tielt
Weet je zeker dat de tocht langs de bossen gaat?harrybulldog wrote:tielt,is een mooie vlakke rit met tamelijk veel bossen rond wingene en beernem en nadien is het altijd gezellig vertoeven daarom zeg ik kom naar tielt het zal u niet spijten (ik ben ook van tielt daarom komaf )Salut
Denk dat er toch na al die regen van deze week minder modder zal zijn als de tocht door de bossen trekt
Als deze bossen in het parcour zijn opgenomen kom ik af naar Tielt.
- harrybulldog
- Mountainbiker
tielt
Post by harrybulldog »
rutten,normaal is dat parcours hetzelfde van vorig jaar want normaal word het volgend jaar vernieuwd dan zouden ze terug naar de poelberg gaan zo zei harrybulldog
Vreemd, vorig jaar zeiden ze ook dat ze dit jaar een ander parcour zouden hebben, maar 't blijkt nu niet zo te zijn. Jammerharrybulldog wrote:rutten,normaal is dat parcours hetzelfde van vorig jaar want normaal word het volgend jaar vernieuwd dan zouden ze terug naar de poelberg gaan zo zei harrybulldog
Eén ding zal wel anders zijn.De ondergrond ! Verleden jaar was hij keihard vervroren.'k Zal da wel een beetje missen.Ik begeef mij graag op glad ijs.Superfan wrote:Vreemd, vorig jaar zeiden ze ook dat ze dit jaar een ander parcour zouden hebben, maar 't blijkt nu niet zo te zijn. Jammerharrybulldog wrote:rutten,normaal is dat parcours hetzelfde van vorig jaar want normaal word het volgend jaar vernieuwd dan zouden ze terug naar de poelberg gaan zo zei harrybulldog
Tielt,tot zaterdag.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik ga ne keer passen de zaterdag om thuis een beetje te werken.
Tielt in de zomer gereden en toen was het best een aangename tocht wat de streek en het off-roadgedeelte betreft,vooral die illegale bevoorrading bij "pompier" is blijven hangen in het geheugen.
Trouwens "pompier" wordt het stilaan tijd om jullie topic te openen??
(Geldt trouwens ook voor bikedevil)
Tielt in de zomer gereden en toen was het best een aangename tocht wat de streek en het off-roadgedeelte betreft,vooral die illegale bevoorrading bij "pompier" is blijven hangen in het geheugen.
Trouwens "pompier" wordt het stilaan tijd om jullie topic te openen??
(Geldt trouwens ook voor bikedevil)