25/11/06 Tielt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rhumboy
Mountainbiker

Post by Rhumboy »

Ga deze tocht ook eens testen. Is niet zover van mij.
harrybulldog
Mountainbiker

tielt

Post by harrybulldog »

tielt,is een mooie vlakke rit met tamelijk veel bossen rond wingene en beernem en nadien is het altijd gezellig vertoeven daarom zeg ik kom naar tielt het zal u niet spijten (ik ben ook van tielt daarom komaf )Salut
Man In Black
Mountainbiker

Post by Man In Black »

Ik ben een beginnend mountainbiker en amuseer me rot tijdens de toertochten die ik tot nu toe meegedaan heb. Ik zal er zeker bij zijn in Tielt.

Greets
Rutten
Mountainbiker

Re: tielt

Post by Rutten »

harrybulldog wrote:tielt,is een mooie vlakke rit met tamelijk veel bossen rond wingene en beernem en nadien is het altijd gezellig vertoeven daarom zeg ik kom naar tielt het zal u niet spijten (ik ben ook van tielt daarom komaf )Salut
Weet je zeker dat de tocht langs de bossen gaat?
Denk dat er toch na al die regen van deze week minder modder zal zijn als de tocht door de bossen trekt

Als deze bossen in het parcour zijn opgenomen kom ik af naar Tielt.
ouden
Mountainbiker

Post by ouden »

ben van plan de 25 km te rijden, gaat dat naar de poelberg?
zondag strandrace in de panne, mag me zaterdag niet vermoeien.

den ouden
harrybulldog
Mountainbiker

tielt

Post by harrybulldog »

rutten,normaal is dat parcours hetzelfde van vorig jaar want normaal word het volgend jaar vernieuwd dan zouden ze terug naar de poelberg gaan zo zei harrybulldog
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

harrybulldog wrote:rutten,normaal is dat parcours hetzelfde van vorig jaar want normaal word het volgend jaar vernieuwd dan zouden ze terug naar de poelberg gaan zo zei harrybulldog
Vreemd, vorig jaar zeiden ze ook dat ze dit jaar een ander parcour zouden hebben, maar 't blijkt nu niet zo te zijn. Jammer :cry:
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Superfan wrote:
harrybulldog wrote:rutten,normaal is dat parcours hetzelfde van vorig jaar want normaal word het volgend jaar vernieuwd dan zouden ze terug naar de poelberg gaan zo zei harrybulldog
Vreemd, vorig jaar zeiden ze ook dat ze dit jaar een ander parcour zouden hebben, maar 't blijkt nu niet zo te zijn. Jammer :cry:
Eén ding zal wel anders zijn.De ondergrond ! Verleden jaar was hij keihard vervroren.'k Zal da wel een beetje missen.Ik begeef mij graag op glad ijs.
Tielt,tot zaterdag.
piwie
Mountainbiker

Post by piwie »

kom normaal ook af als het vrijdagnacht niet de helenacht regend
heb deze ook nog nooit gereden,kweet nie of het de moeite is
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik ga ne keer passen de zaterdag om thuis een beetje te werken.
Tielt in de zomer gereden en toen was het best een aangename tocht wat de streek en het off-roadgedeelte betreft,vooral die illegale bevoorrading bij "pompier" is blijven hangen in het geheugen.

Trouwens "pompier" wordt het stilaan tijd om jullie topic te openen??
(Geldt trouwens ook voor bikedevil)
Post Reply