toon die bike
toon die bike
toon die bike
toon die bike
toon die bike
toon die bike
toon die bike
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scott Scale 10 - foto's page 17
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
DIKKE BANDJES
- Mountainbiker
Ik ben ook eens benieuwd wat het totaalbeeld gaat geven. Dat kan niet anders dan een prachtbike worden!
Ik veronderstelde dat ik bij mijn trainer (ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat we dezelfde trainer hebben) als één van de enige mountainbikers wel 1 van de betere mountainbikes zou hebben.
Maar nu blijken die wegrenners hun trainingsfietsen beter te zijn dan mijn competitie fiets.
Ik hoop hem in ieder geval eens op één of ander wedstrijdje te kunnen bewonderen.
Ik veronderstelde dat ik bij mijn trainer (ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat we dezelfde trainer hebben) als één van de enige mountainbikers wel 1 van de betere mountainbikes zou hebben.
Maar nu blijken die wegrenners hun trainingsfietsen beter te zijn dan mijn competitie fiets.
Ik hoop hem in ieder geval eens op één of ander wedstrijdje te kunnen bewonderen.
C a s r a n wrote:cube rides on wrote:maar het is toch mooi als we een paar fotootjes zien hoe hij de veranderingen ondergaat??ik wacht vol spanning!
Begrijp ik wel, al laat ik dirty-two graag met zijn ogen rollen.Goed, zoals ik zei was mijn tijd thuis dit weekend beperkt en moest ik wél foto's doorsturen van een setje wielen (en eigenlijk ook van deze hoes: mijn ploeg wil er immers zo bestellen). En moest goede foto's nemen (niet zoals de gemiddelde internetfoto of zoals de blurry foto van mijn eerste post in dit topic!) , plus resizen, plus uploaden allemaal wat sneller gaan had ik het heus wel gedaan... maar whatever, als sommigen zich eraan leren kennen is dat ook alweer mooi meegenomen.
wie lokt wie uit zijn kot?
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
zappa wrote:toon die bike
Zal wellicht pas voor 't weekend pas zijn, als ik bij me thuis langsga...
N I C K wrote:Ik ben ook eens benieuwd wat het totaalbeeld gaat geven. Dat kan niet anders dan een prachtbike worden!![]()
Maar nu blijken die wegrenners hun trainingsfietsen beter te zijn dan mijn competitie fiets.![]()
Hoi, ik kan me niet direct voor de geest halen wie je bent... komt wellicht nog wel, sorry. Ik heb de gewoonte om na de gezamelijke looptrainingen naar huis te fietsen, wellicht met de mtb. Vervelend is nu wel dat m'n ploegtrainingen dit jaar op zondag vallen, maar ik kom nog wel eens lopen. Het past nog wel eens.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
Qube wrote:Er zitten nog wel mountainbikers bij je (onze) trainer hoorals één van de enige mountainbikers, nie veel meer er zijn er
We hebben het toch over PvB van CvTA uit Adegem?