Wat hebben wij jullie te bieden..
25 onverharde stroken op 49km parkoer
waar wij het volgende kunnen over zeggen ;
6km bos waaronder een kasteelpark, 3 vijverzichten en een lichtglooiend parkoer tussen Ieper, Zillebeke en Zonnebeke
2 bevoorradingen zijn voorzien.
voor de beginners onder ons, is er een kleinere vtt van 29km
The place to be is het sportcomplex in de Leopold III laan te Ieper
Inschrijving, ruime parking, douches, bikewash, cafetaria ter plaatse.
Kortom alle ingrediënten zijn aanwezig voor zowel de wat meer geoefende biker als de recreant.
26-11-2006 10de wintertoertocht Ieper
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
100 km van Ieper
- Mountainbiker
Re: 26-11-2006 10de wintertoertocht Ieper
Je zou bijvoorbeeld nog kunnen zeggen wat de verhouding verhard/onverhard is?100 km van Ieper wrote:Wat hebben wij jullie te bieden..
25 onverharde stroken op 49km parkoer
waar wij het volgende kunnen over zeggen
Normaal gezien kom ik wel af. Ik weet nog nie met wie. Misschien komt Werbrouckske met zijnen gebuur, dan kunnen we eens samen gaan fietsen. Ik ben in elk geval van plan om de 49km te doen.
Ken nog iemand deze rit? Suggesties?
Grtz
den Edward
-
the iceman
- Mountainbiker
Post by the iceman »
the iceman zal er terug bij zijn in ieper (tenzij ik iets naar de kl.... rij in vlamertinge want met de weersomstandigheden zal het er wel van komen). Hopelijk is het een beetje berijdbaar zodat we niet verzuipen in het slijk. Nuja fingers crost en verlangen naar het weekend.
- The Exe-cutioner
- Mountainbiker
Post by The Exe-cutioner »
Dat zou idd een leuke rit zijn, vooral na de zaterdag in Vlamertinge.
Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind aankomend weekend. Het mag van mij koud zijn maar liever niet teveel regen en wind.
Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind aankomend weekend. Het mag van mij koud zijn maar liever niet teveel regen en wind.
Deze tocht is zeker een aanrader, inderdaad voor de afwisseling niet eens richting Heuvelland.
Ik heb deze tocht de laatste jaren reeds enkele malen gereden, goeie organisatie.
Er zitten blijkbaar enkele extraatjes in het parcours tov vorige jaren, dus ik ben benieuwd.
Ik zou zeggen wie nog niet weet waarheen, probeer deze tocht eens.
Nu enkel nog hopen op wat "doenbaar" weer !!
Ik heb deze tocht de laatste jaren reeds enkele malen gereden, goeie organisatie.
Er zitten blijkbaar enkele extraatjes in het parcours tov vorige jaren, dus ik ben benieuwd.
Ik zou zeggen wie nog niet weet waarheen, probeer deze tocht eens.
Nu enkel nog hopen op wat "doenbaar" weer !!
-
100 km van Ieper
- Mountainbiker
Post by 100 km van Ieper »
Voor degenen die toch deze "rustigen" topic lezen.
Ik heb vandaag nog grotendeels het parcours afgereden om pijlen te checken. Wat ik nu al kan vertellen is dat alles ondanks de vele regen nog zeer goed berijdbaar blijft.
Dit is voor het eerst dat we via dit forum proberen wat promo te maken voor "onzen" toer, vandaar misschien dat we wat minder gekend zijn.
Zoals Kodo vermeld lijkt het er inderdaad op dat zondag de mooiste dag van het weekend wordt dus reden te meer om eens te komen kijken wat we jullie kunnen bieden !!
Ik heb vandaag nog grotendeels het parcours afgereden om pijlen te checken. Wat ik nu al kan vertellen is dat alles ondanks de vele regen nog zeer goed berijdbaar blijft.
Dit is voor het eerst dat we via dit forum proberen wat promo te maken voor "onzen" toer, vandaar misschien dat we wat minder gekend zijn.
Zoals Kodo vermeld lijkt het er inderdaad op dat zondag de mooiste dag van het weekend wordt dus reden te meer om eens te komen kijken wat we jullie kunnen bieden !!