19/11/2006-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Katrien20, Treize en Lichterveldenoare, nen dikken proficiat voor uw organisatie. =D> =D> Hier en daar al wat stoempen maar met dat str...weer kan dat niet anders.

Nog nen goeien après met Traxer, slijkcrosser ( ge hebt uwen nickname gisteren alle eer aangedaan), Voltman en Moustache.

Tot de volgende.
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Een dikke proficiat aan de organisatie, een zeer schone uitgeballanceerde tocht de combinatie van road en offroad was perfect, en dan nog 2 kiekens om het verkeer tegen te houden, echt CHAPEAU, vuul vintje zat beter dan ik zodoende ik bijna op elke offroadstrook eraf moest, maar wie mij kent zou moeten weten dat ik (bijna) altijd terug kom, da is het voordeel van een rappe recuperatie, en voor wie een goede locomotief nodig heeft die zich volledig leeg rijdt voor een ander, laat iets weten he

@ katrien20, nice meeting you
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

by the way, heb mijn 2 pedalen gekraakt
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

davy wrote: is het clubkledij (Brigandsbikers of leffebikers).
Of baseer je je op reclame op de verpakking?
't was geen clubkledij, maar op een t-shirt stond er reclame van iets uit Ingelmunster.
Overigens ook een zwarte regenvest gevonden (niet die van Traxer)
Smout
Mountainbiker

Post by Smout »

Wij met de Leffebikers hebben ook genoten van deze prachtige tocht =D>
Ikzelf en nog twee collega's hebben wel maar den kleinen toer gebold, na een zwaar voetbalavondje :drunk: zaterdag waren de benen en het kopke niet wat het moest zijn, op de koop toe ook nog min pulle vergeten #-o, en ge weet met nadust en zonder pulle nen toertocht rijden kan lastig zijn.
De rest van de bende heeft wel den groten toer gereden en waren alvast ook content!

Bedankt aan de organisatoren en tot ergens te velde. :wink:
Post Reply