remde krachtig nooit probs me gehad
nu heb ik ondertussen een setje ultimates met de remhendels erbij
en ik moet zeggen remt zelfs nog beter dan de xtr's
Ja, inderdaad. De hardware. Ik heb het pas na mijn periode met die Avid's gelezen, dus kon het niet checken... In ieder geval remmen ze voor mij een pak krachtiger dan Avid SD5 waar ik ook een jaartje mee heb gereden.ivo wrote:Kleine rechtzetting hierboven: over de kwaliteit van de SD SL kan ik dit alleen maar beamen. Maar ze zijn niet van titanium vervaardigd, alleen de 'hardware' wat er in praktijk op neer komt dat de boutjes van titanium zijn zodat ze niet beter of slechter remmen dan de 'gewone' Avid SD's.
In combinatie met koolstop remblokken en eventueel een brakebooster niets op aan te merken, licht, krachtig en simpel ontwerp.
Post by Guest »
even krachtig remmen zal wel zo zijn, maar bij v-brakes rem je op je velgflanken wat deze doet afslijten en bij schijven rem je op een stuk metaal dat daarvoor en enkel daarvoor ontworpen is, voor mij dus liefst wel schijven.rickserik wrote:op men giant staan xt-remmen en ik moet toegeven dat ze even goed remmen als men hayes schijfremmen (als het droog is ) . de prijs weet ik ni meer , maar zoek op internethttp://www.pinkbike.com/photo/1070217/
Wat is de prijs van die driekleurige veestops??cube rides on wrote:ik heb bbb remblokjes met cartridge systeem ofzoiets. de orginele blokjes waren op na enkele maanden. had op vrijdagavond de grijze bbb remblokjes erin gestoken, na de tt zaterdag in mol werkten deze nog perfect. de dag erna moddertochtje in geel, en ik had geen remblokken niemeer, helemaal afgesleten. dus terug de 3 kleurige bbb veestops erop.