Iemand ervaring met de Thule Xpress?
Is goedkoop en voor korte transporten ook zeker goed genoeg denk ik...
Of denken jullie daar anders over?
Fietsdragers op trekhaak voor MTB
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
ik heb die express van thule gekocht omdat deze zeer snel te monteren is al heb ik ook een velolux van thule maar ik vind die vooral geschikt om op reis te gaan. de express kost je werkelijk maar 10sec tijd om te plaatsen en is toch zeer stevig. je moet wel de wielen vast gespen zodat de fiets niet heen en weer beweegd maar ik vind het zeker een aanrader.
succes.
succes.
ik heb die express van thule gekocht omdat deze zeer snel te monteren is al heb ik ook een velolux van thule maar ik vind die vooral geschikt om op reis te gaan. de express kost je werkelijk maar 10sec tijd om te plaatsen en is toch zeer stevig. je moet wel de wielen vast gespen zodat de fiets niet heen en weer beweegd maar ik vind het zeker een aanrader.
succes.
succes.
- geens
- Mountainbiker
- Location: cube reaction 2006, XT & SRAM X9, Rockshox Reba Race
ik heb het vorig model van de Thule EuroClassic. http://www.thule.com/Thule/ProductListP ... 33580.aspx
prachtig systeem. frame en beide banden worden vastgemaakt zodoende dat je gemakkelijk 150 Km/h of meer ermee rijd. Ook handig om te monteren of demonteren. het enige nadeel is misschien dat hij vrij zwaar is (16.5 km voor 2 of 3 fietsen). Voor mij geen probleem
Je moet er vooral voor zorgen dat frame en banden kunnen vastgemaakt worden en dat alles niet te veel beweegt.
greetz
prachtig systeem. frame en beide banden worden vastgemaakt zodoende dat je gemakkelijk 150 Km/h of meer ermee rijd. Ook handig om te monteren of demonteren. het enige nadeel is misschien dat hij vrij zwaar is (16.5 km voor 2 of 3 fietsen). Voor mij geen probleem
Je moet er vooral voor zorgen dat frame en banden kunnen vastgemaakt worden en dat alles niet te veel beweegt.
greetz
Waar gekocht, aub?Monke wrote:Ik heb me pas een Thule EuroWay gekocht; geweldig ding moet ik zeggen!
Ja kan het rek met fietsen erop sluiten op je trekhaak (anti-diefstal) en het kantelen zodat ik nog perfect in de koffer van mijne auto (break) kan. http://gallery70867.fotopic.net/p16500111.html
Op 1 minuut heb je het hele ding gemonteerd; makkelijker kan echt niet!
Dit is ook degelijk materiaal; gebruik het ook voor op vakantie te gaan in het buitenland....
Normale prijs is wel 259 euro maar had geluk dat die net in promotie was voor 181 euro en een paar cent!![]()
Stabiliteit is prima, je voelt ook niet dat het op je wagen staat achteraan...
Ikzelf zou nooit een bike-on kopen (koffer gaat niet open en de fietsen hangen en kunnen dus tegen elkaar slaan!) indien je lange afstanden soms doet. Voor korte afstanden is het natuurlijk wel een oplossing