Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

alles uit zeg ik!
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Nu zou ik em toch eens willen zien zenne..... :bounce: :bounce: :bounce:
max-ot
Mountainbiker

Post by max-ot »

Wa ne zever gene tijd wel tijd om ne zak te fotograferen ma ne fiets ni.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

max-ot wrote:Wa ne zever gene tijd wel tijd om ne zak te fotograferen ma ne fiets ni.

Kunnen we ook beleefd zijn ja? En liefst ook correct schrijven? :roll: Ik ben afgelopen weekend welgeteld 3 à 4u (1 overnachting niet meegeteld) thuis geweest en had daar nogal wat te doen. Prioriteit ging dan trouwens uit naar wat foto's van nieuwe wielen die ik moest doormailen voor een vriend op verlof vertrok; en foto per foto resizen, kruipt wel wat tijd in... Maar goed, wat zit ik dit hier uit te leggen: ik mag dan wel een zeveraar zijn, maar ik ben 100% baas over wat IK doe! :-) :P

En eerlijk gezegd ook geen zin om foto's van een fiets te posten die niet af is, om hier dan opmerkingen te krijgen van "waarom dit? waarom dat?" (gegarandeerd komt er eentje vragen waarom er geen zadelpenklem op zit!) van lui die te tam zijn om naast de plaatjes eventjes de tekst te lezen. :wink:
Core
Mountainbiker

Post by Core »

maar rustig casran, tis het alemaal nie waard
ik zit iig vol spanning af te wachten :drunk:
oja hoe zit het nu met het pakketje?
heeft de post zen werk al gedaan?
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

max-ot wrote:Wa ne zever gene tijd wel tijd om ne zak te fotograferen ma ne fiets ni.
:lol:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

maar het is toch mooi als we een paar fotootjes zien hoe hij de veranderingen ondergaat?? 8) ik wacht vol spanning!
max-ot
Mountainbiker

Post by max-ot »

Hangt ervan af hoe je het bekijkt.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

cube rides on wrote:maar het is toch mooi als we een paar fotootjes zien hoe hij de veranderingen ondergaat?? 8) ik wacht vol spanning!
Idem
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

cube rides on wrote:maar het is toch mooi als we een paar fotootjes zien hoe hij de veranderingen ondergaat?? 8) ik wacht vol spanning!

Begrijp ik wel, al laat ik dirty-two graag met zijn ogen rollen. :lol: Goed, zoals ik zei was mijn tijd thuis dit weekend beperkt en moest ik wél foto's doorsturen van een setje wielen (en eigenlijk ook van deze hoes: mijn ploeg wil er immers zo bestellen). En moest goede foto's nemen (niet zoals de gemiddelde internetfoto of zoals de blurry foto van mijn eerste post in dit topic!) , plus resizen, plus uploaden allemaal wat sneller gaan had ik het heus wel gedaan... maar whatever, als sommigen zich eraan leren kennen is dat ook alweer mooi meegenomen. :-D
Post Reply