19/11/06 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Twanne
Mountainbiker

Post by Twanne »

Toffe toer niks op aan te merken , behalve het weer natuurlijk ( men tenen zijn bijna otdooid). Er was inderdaad wel weinig volk op de 45.
Ga nu een potteke yoghurt in miene mulle dauwen.
De Rie
Mountainbiker

Post by De Rie »

Weet er iemand de hm van de 55km? Alvast bedankt.
boegie
Mountainbiker

Post by boegie »

Ben er geweest,was één van die 730 die hards!
Kheb de 55 km gereden,tof tourke,alles erop en eraan.
Super organistie,is de beste van de Mtb,bedankt hiervoor.
Afwezigen hadden ongelijk.
Nat nat nog natter,so what,as facteur ervaar ik dit ook.
Tot volgend jaar
Steven 13
Mountainbiker

Post by Steven 13 »

Wij waren ondanks het weer toch ook nog met 4 van ons 16 Rillaarse Bikers. We hebben besloten van de eerste twee splitsingen de grote toer te volgen en na de drankpost de kleine. En, ik moet zeggen dat dat geen slechte keuze was. Want na de drankpost kreeg ik het moeilijk weer warm en mijn remmen waren er ook volledige door.
Maar inderdaad nen dikke proficiat aan de organisatie. Enkel voor de parking zijn wij even misreden. Er stonden wat teveel plakaatjes.
Per Total
Mountainbiker

Post by Per Total »

Heel mooie, heel goed afgepijld en georganiseerd met een heerlijk soepke aan de bevoorrading die deugd deed. Alleen spijtig dat het modder baggeren een dikke aanslag heeft geleverd op mijn rembloksjes en ik de 55 km niet heb kunnen uitrijden.
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Zatlap, drinkt beter een plat waterke
Vraag aan de mannen die de weg naar de douche niet vinden: zijn jullie verlegen, of lopen jullie graag vies rond? in ieder geval jullie storen de clean gewassen mede bikers!
Nee ik ben niet verlegen hiervoor, ja ik zit er niks mee in om vies rond te lopen op een zondagvm en gij stoort mij ook met zulk een opmerking !!

Ja ik ben ne zatlap :drunk: en neen ik ben niet onverdraagzaam. Misschien eens nen après filmen dan zal je zien hoe sommige (niet veralgemenen) bikers pas gewassen bikers een modderdouche geven. [-X
Last edited by lukke on Tue 21 Nov 2006 09:52, edited 1 time in total.
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

2 paar remblokken en 2 remschijven er door gejaagd. :-? Na 35 km zei ik nog tegen mijne maat dat mijn remblokskes op waren. Het schurende geleuid was normaal met dit weer antwoorde hij en we reden verder. Op de 45 nauwelijks een kat gezien. Wel nen dikke proficiat voor die twee gasten van de goorbikers met hunne cyclocross. Overal naar boven zonder afstappen. Straf =D> . Eén opm. Vorig jaar waren de eerste 5 km leuker dan dit stuk dijk. Voor de rest nen dikke proficiat aan de organisatie. =D>
Post Reply