in 2 uurtjes ervanaf,moe maar voldaan
volgend jaar zien ze me daar terug
http://www.bloggen.be/flandriennico/
Hewel, ge moet het nu maar weten he... Ik had nogthans speciaal mijne moustache eens met Head & Shoulders aangepakt op uw aanraden. Ge zult nu echt moeten wachten tot Pasen!veeteeteetje wrote:Nee,dit had er maar weinig mee te maken,al moet ik zeggen dat ik zaterdagmorgen toch frisser was dan deze morgen (vrijdagavond was het alcoholgehalte lager bij mij),maar toen ik deze morgen iets over 7u wakker werd en opstond,was het hier water aan het gieten!!!!!Moustache wrote:Hei bolleke, was de kaas en (vooral) wijn-avond er iets te veel aan misschien?veeteeteetje wrote:
We komen zondag terug naar Torhout!!!!!
Bijgevolg forfait na overleg met pepeetje forfait gegeven en dan maar thuis wat klusjes opgeknapt.Ik moet zeggen achteraf gezien misschien toch de verkeerde beslissing genomen daar de regen steeds minder werd en uiteindelijk tegen de middag de zon kwam piepen.Uiteindelijk is maar een tweedaagse geworden.Nogmaals onze excuses dat we er niet terug bij waren.Maar ik was toch uit mijn bedde geraakt deze morgen.
Post by TREKKERTJE »
Post by the voltman »
Veeteeteetje schreef@Moviestar : onze excuses,zagen het echt niet zitten om een halfuurke met de wagen te moeten rijden en dan kletsnat de 48 km te rijden.Ik geloof,had ik moeten aanwezig zijn dat ik er na 27 km misschien de brui had aangegeven.Deze morgen wel direct een sms doorgestuurd naar Filiberke (die er blijkbaar zelf niet bij was zoals ik hier lees) om het door te vertellen aan jullie,ook naar Traxer eentje gestuurd (die ook aan het twijfelen was en er misschien ook niet bijwas)alsook eentje naar Katrien20(maar blijkbaar was dit het nummer van 13 en die was iets na 7u al bezig met de parcoursverkenning,dus hij of Katrien zullen het jullie ook niet kunnen zeggen)filiberke wrote:vooreerst een grote sorry he moviestar![]()
maar k'heb mij goed overslapen deze morgen werd pas om 9u15 wakker (zat maar om 5u in mijn nest)vlug mij klaargemaakt en nog vertrokken naar torhout daar katrien gesproken die het vertelde dat je wat gewacht had en na een colatje vertrokken voor een zeer zware tocht voor mij (maar ik ken de reden hoor)daarna onmiddellijk mijn zeteltje opgezocht
![]()
![]()
Post by Lichterveldenaere »
Post by the iceman »
is het clubkledij (Brigandsbikers of leffebikers).Lichterveldenaere wrote: A ja, bij de verloren voorwerpen was er ondermeer een bijna volledige fietsuitrusting, incl. schoenen. Wellicht van iemand uit de streek van Ingelmunster.