Let's rock and roll!!!!!!!!!!
Denk eraan badmuts verplicht-zwemshort verboden!!
Post by nothing 's impossible »
mag ik afleiden dat jullie niet waren ingeschreven?nothing 's impossible wrote:Wij zijn buiten blijven staan, dus geen papierke ingevuld!
Was nog eens echt MTB!![]()
Lekker vettig, maar 3 echt vettige modderklimmen waren voor mij niet te rijden, maar dat lag aan mij denk ik, want den Bart is overal bovengeraakt.
Nu en dan wat ingehouden op de technische stukken, mijn rug is nog niet 100% maar zeer tevreden
Een paar keer uit het spoor gegleden richting struiken of veld, maar steeds op tijd in de ankers kunnen gaan.
Doe zo voort mannen!
Ps, Dave
Post by Klippel San »
more wrote:amai wa was da![]()
tis dan toch uitgedraaid op een redelijk zwaar parcours door de aanhoudende regen van deze morgen...
net voor vertrek is het gestopt met regenen (min of meer).
het was van de ene baggerstrook naar de andere met af en toe een streepke asfalt.
technisch soms wel hoog niveau, alé, voor mij dan toch he.
jammergenoeg toch een aantal kere moeten afstappen want het was soms echt te vettig om naar boven te rijden.
organisatie was dik in orde, bevoorrading ook, hoewel ik de eerste toch ergens gemist heb blijkbaar.
maar ondanks het ploeterwerk en af en toe het stapwerk toch een gemiddelde van 18.0 gehaald.
mijn pijlen waren wel allemaal op de laatste 5 km want het licht ging plots uit![]()
Hebt gij de Snellen gezien?
bepijling was redelijk goed.
den apres was in orde zeker met de goeie muziek![]()
dus al bij elkaar was het geslaagd en dat voor jullie eerste organisatie![]()
tot volgend jaar.
Post by Klippel San »
Hebt gij de Snellen gezien?more wrote:amai wa was da![]()
tis dan toch uitgedraaid op een redelijk zwaar parcours door de aanhoudende regen van deze morgen...
net voor vertrek is het gestopt met regenen (min of meer).
het was van de ene baggerstrook naar de andere met af en toe een streepke asfalt.
technisch soms wel hoog niveau, alé, voor mij dan toch he.
jammergenoeg toch een aantal kere moeten afstappen want het was soms echt te vettig om naar boven te rijden.
organisatie was dik in orde, bevoorrading ook, hoewel ik de eerste toch ergens gemist heb blijkbaar.
maar ondanks het ploeterwerk en af en toe het stapwerk toch een gemiddelde van 18.0 gehaald.
mijn pijlen waren wel allemaal op de laatste 5 km want het licht ging plots uit![]()
bepijling was redelijk goed.
den apres was in orde zeker met de goeie muziek![]()
dus al bij elkaar was het geslaagd en dat voor jullie eerste organisatie![]()
tot volgend jaar.