Zijn er nog die zich alleen gaan inschrijven? Ik vrees dat ik niemand van mijn kameraden zo zot krijg om mee te komen
C2C 2007 (Pyreneeën)
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
C2C 2007 (Pyreneeën)
Is er al informatie bekend voor de editie van 2007? Die van 2006 zag er alvast dik in orde uit (zoals alle vorige!), dus ben er serieus over aan't denken om er eens bij te zijn volgend jaar
Zijn er nog die zich alleen gaan inschrijven? Ik vrees dat ik niemand van mijn kameraden zo zot krijg om mee te komen
Re: C2C 2007 (Pyreneeën)
Hallo,de_fret wrote:Is er al informatie bekend voor de editie van 2007? Die van 2006 zag er alvast dik in orde uit (zoals alle vorige!), dus ben er serieus over aan't denken om er eens bij te zijn volgend jaar![]()
De Coast to Coast gaat door van 14 tot 30 september 2007, op deze link staan de afstanden en hoogtemeters.
http://www.canyoning.be/forum/viewtopic ... 61&start=0
Er wordt voor 2007 wat bijgeschaafd: de route blijft zo goed als gelijk
maar we proberen de afstanden wat te herschikken, vooral tussen rit 4 en 8.
We proberen het zo te doen dat de zwaarste dagetappes voor een 80 % van het deelnemersveld mogelijk moeten zijn. Nu waren sommige etappes wat teveel van het goeie en bleken ze maar voor 20% voor donker haalbaar
Eén etappe zelf voor 0%... maar dat was hoofdzakelijk door het extreem slechte weer die dag (droge rivierbeddingen waar nu golven op stonden, kleverige modder ed), anders hadden er zeker twee van de dertig op tijd binnengeweest
De exacte prijs hopen we binnen een maand te hebben, als we alle gegevens van hotels etc binnenhebben. En vanaf dan kan er ook ingeschreven worden.
Op deze site staan al wat filmpjes genomen tijdens de tocht, alle helmcamerabeelden staan er wel nog niet op maar die zullen eerstdaags wel volgen - nog dank aan Fons Moors voor het titanenwerk om 25 uur film te monteren !
http://www.fonsmtb.be/
Er zoud al lang een knappe selectie uit de 6000 (!) foto's gepost zijn maar onze foto-galerij ligt in panne... wordt vervolgd.
Re: C2C 2007 (Pyreneeën)
op mijn site staat ook een selectie fotokes van de Coast to Coast : www.bikeze.info, en dan doortikken (via Nieuw bijvoorbeeld), naar de Coast to Coast.pocoloco wrote:Hallo,de_fret wrote:Is er al informatie bekend voor de editie van 2007? Die van 2006 zag er alvast dik in orde uit (zoals alle vorige!), dus ben er serieus over aan't denken om er eens bij te zijn volgend jaar![]()
De Coast to Coast gaat door van 14 tot 30 september 2007, op deze link staan de afstanden en hoogtemeters.
http://www.canyoning.be/forum/viewtopic ... 61&start=0
Er wordt voor 2007 wat bijgeschaafd: de route blijft zo goed als gelijk
maar we proberen de afstanden wat te herschikken, vooral tussen rit 4 en 8.
We proberen het zo te doen dat de zwaarste dagetappes voor een 80 % van het deelnemersveld mogelijk moeten zijn. Nu waren sommige etappes wat teveel van het goeie en bleken ze maar voor 20% voor donker haalbaar![]()
Eén etappe zelf voor 0%... maar dat was hoofdzakelijk door het extreem slechte weer die dag (droge rivierbeddingen waar nu golven op stonden, kleverige modder ed), anders hadden er zeker twee van de dertig op tijd binnengeweest![]()
De exacte prijs hopen we binnen een maand te hebben, als we alle gegevens van hotels etc binnenhebben. En vanaf dan kan er ook ingeschreven worden.
Op deze site staan al wat filmpjes genomen tijdens de tocht, alle helmcamerabeelden staan er wel nog niet op maar die zullen eerstdaags wel volgen - nog dank aan Fons Moors voor het titanenwerk om 25 uur film te monteren !
http://www.fonsmtb.be/
Er zou al lang een knappe selectie uit de 6000 (!) foto's gepost zijn maar onze foto-galerij ligt in panne... wordt vervolgd.
Pfff, heb weeral lang liggen watertanden bij het zien van de foto's en de knappe helmcamerabeelden!! Precies alsof je er zelf bij zijt! Chapeau om dat te doen, zenne!
En dat het parcours quasi ongewijzigd blijft, vind ik wel super. Lekker zwaar dus
Veel kans dat ik erbij ben, al is het maar alleen. Fets, al ge ook gaat, dan zijt ge waarschijnlijk niet alleen "alleen"
En dat het parcours quasi ongewijzigd blijft, vind ik wel super. Lekker zwaar dus
Veel kans dat ik erbij ben, al is het maar alleen. Fets, al ge ook gaat, dan zijt ge waarschijnlijk niet alleen "alleen"
-
kine rider
- Mountainbiker
Post by kine rider »
Alleen, alleen,... wat is alleen... ?
Ik deed in 2003 ook helemaalalleen mee. Ik was naar de infodag in Bierbeek geweest en dat was eigenlijk alleen maar ter bevestiging. In mijn hoofd was de keuze al lang gemaakt. Maar als je dan de verhalen en beelden ziet, kan je amper nog nee zeggen.
Enfin, de vertrekdag was daar, ergens in september en m'n vriendin deed me weg naar de bus in Heverlee. Ikke toch wel redelijk zenuwachtig... Fietske inladen in de Jeep, de benen van de rest vd deelnemers bekijken, en hun 'kas'..oei oei, precies serieus afgetrainde mannen...
nog wat meer schrik... en dan de bus op, en we waren de taalgrens nog niet over (die van Vlaanderen naar Wallonië dus he, en dat is niet ver van Leuven ...) en m'n drie buren trakteerden mij al op een Jupiler. Voila, ijs gebroken...
Als ge goesting hebt, gewoon meegaan! Just do it.
Ik misschien ook terug in 2006. Olé.
Ik deed in 2003 ook helemaalalleen mee. Ik was naar de infodag in Bierbeek geweest en dat was eigenlijk alleen maar ter bevestiging. In mijn hoofd was de keuze al lang gemaakt. Maar als je dan de verhalen en beelden ziet, kan je amper nog nee zeggen.
Enfin, de vertrekdag was daar, ergens in september en m'n vriendin deed me weg naar de bus in Heverlee. Ikke toch wel redelijk zenuwachtig... Fietske inladen in de Jeep, de benen van de rest vd deelnemers bekijken, en hun 'kas'..oei oei, precies serieus afgetrainde mannen...
Als ge goesting hebt, gewoon meegaan! Just do it.
Ik misschien ook terug in 2006. Olé.
Ja, ik denk nu ook wel dat iedereen die met zoiets meegaat, uiteindelijk allemaal wel dezelfde "spirit" hebben.
Ik vrees maar dat ik dus ook in zo'n groep afgetrainde mannen zou terecht komen, maar dat zal allemaal wel meevallen, zeker? Ge zult altijd wel iemand vinden die ongeveer hetzelfde tempo rijdt, veronderstel ik
De kans is dus zéér groot dat ze mij mogen verwachten, zeker nu dat ik waarschijnlijk niet op expeditie zal gaan (anders zou dat een supergoeie hoogtestage zijn
)
Ik vrees maar dat ik dus ook in zo'n groep afgetrainde mannen zou terecht komen, maar dat zal allemaal wel meevallen, zeker? Ge zult altijd wel iemand vinden die ongeveer hetzelfde tempo rijdt, veronderstel ik
De kans is dus zéér groot dat ze mij mogen verwachten, zeker nu dat ik waarschijnlijk niet op expeditie zal gaan (anders zou dat een supergoeie hoogtestage zijn
Dag Koen,
Ik probeer je via deze weg te bereiken omdat ik problemen heb met de post reply functie op de site van Pocoloco. Ik krijg steeds de melding dat of mijn username of mijn password verkeerd zijn.
Heb ook al de optie "password vergeten" geprobeerd maar zonder succes.
Mocht iemand me hierbij kunnen helpen , graag. Merci.
Wat ik eigenlijk vragen wou : zou het aub mogelijk zijn om 2 extra exemplaren v/d Dvd's te maken, een exemplaar voor mij, eentje voor Theo. Zeg maar welke oplossing voor jullie het beste is om die schijfjes te bezorgen : komen ophalen, via post ???
Alvast bedankt,
Hasta luego ( ben met Spaanse les begonnen na de CTC, je weet nooit waarvoor dit nog goed kan zijn.)
Rein
Ik probeer je via deze weg te bereiken omdat ik problemen heb met de post reply functie op de site van Pocoloco. Ik krijg steeds de melding dat of mijn username of mijn password verkeerd zijn.
Wat ik eigenlijk vragen wou : zou het aub mogelijk zijn om 2 extra exemplaren v/d Dvd's te maken, een exemplaar voor mij, eentje voor Theo. Zeg maar welke oplossing voor jullie het beste is om die schijfjes te bezorgen : komen ophalen, via post ???
Alvast bedankt,
Hasta luego ( ben met Spaanse les begonnen na de CTC, je weet nooit waarvoor dit nog goed kan zijn.)
Rein
Rein wrote:Dag Koen,
Alvast bedankt,
Rein
Blijkbaar ben je niet de enige. De server waar alles op draait is een tijdje geleden gecrasht, er zijn toen een aantal berichten verloren gegaan en misschien ook je inlog-gegevens ? Probeer gewoon opnieuw een "account" aan te maken: een volledig nieuwe usernaam en ID - en laat me weten moest het daarna nog niet lukken.
Aha, Spaans aan 't leren ? Ik zal wat helpen