19/11/06 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ondanks het kl*t* weer toch een mooie tocht. Eist wel veel van het materiaal. Kettingbreuk (met dank aan de Raf voor de herstelling) en remmen helemaal weg. Met 50 binnenbanden naar huis als tweede grootste club, we geven niet op
Wel weinig keuze van bier of ben ik te veel eisend? Vraag aan de mannen die de weg naar de douche niet vinden:
zijn jullie verlegen, of lopen jullie graag vies rond? in ieder geval jullie storen de clean gewassen mede bikers!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
lukke schreef
PS. Dit is een berichtje om het quoten te oefenen, pakt het ni te serieus op he
Ik vind dit prachtig weer om in te MTB-enOndanks het kl*t* weer toch een mooie tocht
Kunt ge da zelf ni herstellen en waarom gooit ge uw remmen wegKettingbreuk (met dank aan de Raf voor de herstelling) en remmen helemaal weg
Zatlap, drinkt beter een plat waterkeWel weinig keuze van bier of ben ik te veel eisend
Nee ik ben niet verlegen hiervoor, ja ik zit er niks mee in om vies rond te lopen op een zondagvm en gij stoort mij ook met zulk een opmerking !!Vraag aan de mannen die de weg naar de douche niet vinden: zijn jullie verlegen, of lopen jullie graag vies rond? in ieder geval jullie storen de clean gewassen mede bikers!
PS. Dit is een berichtje om het quoten te oefenen, pakt het ni te serieus op he
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Ook de 28 gedaan, prachtige tocht, goede bevoorading (lekkere soep)
Heb er echt van genoten en hopelijk heeft de organisatie zijn broek niet gescheurd want ik vond dat er maar weinig volk was.
Hopelijk volgende keer iets beter weer, dus geen regen om te rijden. Modder vinden we niet zo erg maar de regen tijdens de tocht is niet zo plezant al viel dat vandaag toch mee terwijl je dat deze morgen niet zou gezegd hebben toen ik vertrok naar ginder.
Remblokskes tot op het ijzer afgesleten, ni moeilijk dat ze zo piepten bij het remmen.
Heb er echt van genoten en hopelijk heeft de organisatie zijn broek niet gescheurd want ik vond dat er maar weinig volk was.
Hopelijk volgende keer iets beter weer, dus geen regen om te rijden. Modder vinden we niet zo erg maar de regen tijdens de tocht is niet zo plezant al viel dat vandaag toch mee terwijl je dat deze morgen niet zou gezegd hebben toen ik vertrok naar ginder.
Remblokskes tot op het ijzer afgesleten, ni moeilijk dat ze zo piepten bij het remmen.
Ja, mij stoor je ook met zo'n belachelijke opmerking! Hoe zou dat iemand die wel al gewassen is kunnen storen? Perfect voorbeeld van onverdraagzaamheid!lukke wrote:Ondanks het kl*t* weer toch een mooie tocht. Eist wel veel van het materiaal. Kettingbreuk (met dank aan de Raf voor de herstelling) en remmen helemaal weg. Met 50 binnenbanden naar huis als tweede grootste club, we geven niet opWel weinig keuze van bier of ben ik te veel eisend? Vraag aan de mannen die de weg naar de douche niet vinden:
![]()
zijn jullie verlegen, of lopen jullie graag vies rond? in ieder geval jullie storen de clean gewassen mede bikers!
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Sommige mensen rijden dan ook nog met de fiets naar huis en dan heeft die douche ni echt veel nut bij dit weerTompie08 wrote:Ja, mij stoor je ook met zo'n belachelijke opmerking! Hoe zou dat iemand die wel al gewassen is kunnen storen? Perfect voorbeeld van onverdraagzaamheid!lukke wrote:Ondanks het kl*t* weer toch een mooie tocht. Eist wel veel van het materiaal. Kettingbreuk (met dank aan de Raf voor de herstelling) en remmen helemaal weg. Met 50 binnenbanden naar huis als tweede grootste club, we geven niet opWel weinig keuze van bier of ben ik te veel eisend? Vraag aan de mannen die de weg naar de douche niet vinden:
![]()
Nazgul wrote:Sommige mensen rijden dan ook nog met de fiets naar huis en dan heeft die douche ni echt veel nut bij dit weerTompie08 wrote:Ja, mij stoor je ook met zo'n belachelijke opmerking! Hoe zou dat iemand die wel al gewassen is kunnen storen? Perfect voorbeeld van onverdraagzaamheid!lukke wrote:Ondanks het kl*t* weer toch een mooie tocht. Eist wel veel van het materiaal. Kettingbreuk (met dank aan de Raf voor de herstelling) en remmen helemaal weg. Met 50 binnenbanden naar huis als tweede grootste club, we geven niet opWel weinig keuze van bier of ben ik te veel eisend? Vraag aan de mannen die de weg naar de douche niet vinden:
![]()
ja maar als je gewassen en proper zijt, stoort het wel om naast of onder...al die "modderduivels te zitten e,Nazgul wrote:Sommige mensen rijden dan ook nog met de fiets naar huis en dan heeft die douche ni echt veel nut bij dit weerTompie08 wrote:Ja, mij stoor je ook met zo'n belachelijke opmerking! Hoe zou dat iemand die wel al gewassen is kunnen storen? Perfect voorbeeld van onverdraagzaamheid!lukke wrote:Ondanks het kl*t* weer toch een mooie tocht. Eist wel veel van het materiaal. Kettingbreuk (met dank aan de Raf voor de herstelling) en remmen helemaal weg. Met 50 binnenbanden naar huis als tweede grootste club, we geven niet opWel weinig keuze van bier of ben ik te veel eisend? Vraag aan de mannen die de weg naar de douche niet vinden:
![]()
en verder nog ,door 't klote weer ook maar de 28 gedaan maar tof parcoers, goeie afpijling, bevoorrading etc
naar 't schijnt waren er zon 7OO modderduivels
proficiat mannen
blijkbaar niet veel volk op de 45 km...
een hele bende tot aan de bevoorraading maar vanaf dan niet veel bikers meer gezien.
ben ook niet de enige die zijn remblokken heeft achtergelaten op het parcours zo te lezen.
anyway...perfect afgepijlde tt,goeie bevoorraading en ontvangst.Zoals te verwachten.
Hopelijk volgende keer geen regen,want van al dat gebagger word ne mens echt wel muug.zal ook eens raad moeten vragen ivm een goei set modderbandjes
grtz en enjoy de yoghurt.'t is goeie
een hele bende tot aan de bevoorraading maar vanaf dan niet veel bikers meer gezien.
ben ook niet de enige die zijn remblokken heeft achtergelaten op het parcours zo te lezen.
anyway...perfect afgepijlde tt,goeie bevoorraading en ontvangst.Zoals te verwachten.
Hopelijk volgende keer geen regen,want van al dat gebagger word ne mens echt wel muug.zal ook eens raad moeten vragen ivm een goei set modderbandjes
grtz en enjoy de yoghurt.'t is goeie
- Bumba
- Mountainbiker
geen file aan de inschrijving, geen file aan de beklimmingen , geen file aan de afspuitstand, geen chaos auto's op de parking , twee nieuwe klimmekes (vlak voor en na de bevoorrading) en pas derde grootste club
... twas inderdaad eens iets anders in Rotselaar.
+ andermaal nen dikke proficiat aan de organisatie, het was weer af
+ andermaal nen dikke proficiat aan de organisatie, het was weer af