18/11/2006 - Sint-Andries-Brugge - 18e Brugse Bossentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- .::Andy::.
- Mountainbiker
- bleken (wacky racer)
- Mountainbiker
Post by bleken (wacky racer) »
ik was er ook bij
voor de 40 km dan wel
enorm genoten van de rit
knappe stukken in het bos
het laatste stuk op de schors was idd het zwaarst
puffen dat we deden :p
volgend jaar kom ik zeker terug
voor de 55km dan wel !
voor de 40 km dan wel
enorm genoten van de rit
knappe stukken in het bos
het laatste stuk op de schors was idd het zwaarst
puffen dat we deden :p
volgend jaar kom ik zeker terug
voor de 55km dan wel !
Gewoon, parkeerverbod in die straat, dan is't volledig opgelost.lucky wrote:Kun je niet een deel van de parking afzetten voor die afspuitinstallatie? Dan is er uiteraard minder plaats om daar te parkeren (voor ons MTB-ers géén probleem om 250 m verder te staan met de wagen) maar is er een vlottere doorgang van mensen (voetballers) die daar wel staan.
- leffingenoartje
- Kerstman
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
Da's ook een optiekenny wrote:Gewoon, parkeerverbod in die straat, dan is't volledig opgelost.lucky wrote:Kun je niet een deel van de parking afzetten voor die afspuitinstallatie? Dan is er uiteraard minder plaats om daar te parkeren (voor ons MTB-ers géén probleem om 250 m verder te staan met de wagen) maar is er een vlottere doorgang van mensen (voetballers) die daar wel staan.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
profi wrote:Proficiat aan brubiker voor 1 van de beste parcours rond de omgeving van Brugge.
Dit zou ik niet durven zeggen!!!
Het is gewoonweg de beste wat die streek van Brugge betreft.
Want geef nu eens toe,in welke TT daar vind je zoveel mooie en lange privestukken???
Het was af!!!!
Ik ga volledig akkoord ook met i-mac.Die afspuitinstallatie stond naar mijn gedacht ook niet slecht opgesteld,en wat die drukte betreft (ook in de kantien),dat moeten we erbij nemen.Het is logisch dat een goeie en mooie TT veel deelnemers trekt.Achteraf gehoord van parcoursman Eddy wat ze allemaal moeten doen zowel voor als na de tocht,ewel chapeau!!!
Voor al dat werk en tijd dat ze erin steken,dan durf ik zelfs nog niet denken aan 1 kritiek puntje.Het is maar als je zelf een parcours uitstippeld dat je weet hoeveel respect je moet hebben voor zo'n gasten.
Wat mij betreft Brubiker,Eddy en de rest van de Brugse bikers : doe zo verder!!!!
Het kan amper nog verbeterd worden want de TT is gewoonweg kei-goed.
Als bosliefhebber vind ik dit een schitterend parcours met een heel mooi off-road en cyclocrossgehalte.
Er rest mij maar 1 ding meer te zeggen:
Bedankt aan de mannen die met mij mee die schitterende tocht en apres hebben beleefd.(BBQ,grote plateau,Lichterveldenaere,I-mac,....ook Katrien20 en Fritsie,....)
Bedankt aan de brugse bikers voor de onvergetelijke namiddag.
@Brubiker : mijn foto zal voor de zomertocht zijn,daar ik te kort achter BBQ kwam en uw kodakske nog niet klaar was.(Ook de koffieklets zullen we uitstellen tot een volgende editie.
Groeten,vtt-tje.
Goe gedaan van jullie,
Mooie single stukken waar we anders niet inmogen, veel afwisseling, goede bevoorrading kortom, we hadden niets anders verwacht.
Enkel een opmerking naar bepaalde bikers, sommigen denken dat de volledige straat van hun is.
Mensen respecteer die verkeersregels AUB, ook naar ander bikers toe.
Drakkar,
Mooie single stukken waar we anders niet inmogen, veel afwisseling, goede bevoorrading kortom, we hadden niets anders verwacht.
Enkel een opmerking naar bepaalde bikers, sommigen denken dat de volledige straat van hun is.
Mensen respecteer die verkeersregels AUB, ook naar ander bikers toe.
Drakkar,