19/11/06 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
FLEE77
Mountainbiker

Post by FLEE77 »

Ga voor deze TT toch mijn modderbanden steken,vorige week in humbeek van van links naar rechts geschoven maar toch rechtgebleven.Zit die technische afdaling in bos van wezemaal er nog in met opt eind de RED BULL BABES? :bounce: :bounce: :bounce:
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

FLEE77 wrote:Ga voor deze TT toch mijn modderbanden steken,vorige week in humbeek van van links naar rechts geschoven maar toch rechtgebleven.Zit die technische afdaling in bos van wezemaal er nog in met opt eind de RED BULL BABES? :bounce: :bounce: :bounce:
steek je modderbanden maar, qua parcourkennis.... zullen ze zeker van pas komen, voor de rest een mooie rit,
weer of geen weer, moor of gene moor de sasbikers zullen precent zijn =D> =D>
boegie
Mountainbiker

Post by boegie »

Andere jaren toch altijd een deftig tourke.
Fiets kuis ik altijd thuis,ik rij overal met den bike naartoe,heeft nadien zelfs een plaatske naast de chauffage om goe te drogen zelfs na het afdrogen.
Tis voor mij in hometown.
Verschil met vorige week zaterdag,da was wa verder(Ottenburg).
Dreamer
Mountainbiker

Post by Dreamer »

Vala alles staat gereed gelle moogt komen.En het parkoer is dik inorde.Voor iedereen wat wils. :evil: :evil:
Steven 13
Mountainbiker

Post by Steven 13 »

Het giet water voor de moment maar ik heb toch mijn kleren aan getrokken en ik ga e toerke rijden daar. Al waart is het om de organisatie te steunen. Ik denk niet dat er veel andere Rillaarse Bikers zullen zijn maar Ik kom.
Nico
Mountainbiker

Post by Nico »

succes! wat een rotweer. :(
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

en hoe is het weer meegevallen? Heb geen idee hoe het regende, want ben gisteren om 8 uur ziek in mijn bed gekropen, vanmorgen om 7 uur door de wekker gewekt, maar toch maar terug gaan liggen :(
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Het weer viel al bij al nog mee vind ik persoonlijk, tocht was terug perfect toch hetgeen ik gereden heb want na amper 10 km de pad van het achterste versnellingsapparaat afgebroken, niet lang moeten wachten op pechdienst.

@katrien 20 en lichterveldenoare proficiat het ganse weekend was tot in de puntjes verzorgd, en z'on vriendelijke ontvangst van katyrien 20

@ traxer bedankt voor het prachtige naamkaartje

@ de afwezigen volgend jaar zeker van de partij deze tocht is perfect georganiseerd.

greetings the voltman
denbolle
Mountainbiker

Post by denbolle »

ja ik had mijn kleren aan regenvest en al ben tot op de afgesproken plaats gereden en daar stond nog 2 man en dan wijselijk besloten om terug naar huis te gaan , en nu met spijt
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Vandaag ook in Rotselaar gaan rijden. Door het weer toch maar voor de 28 km gekozen. Heb ontzettend van het slijk genoten! Mijne collega-biker is wel een paar keer onderuit gegaan maar gelukkig zonder erg. Het was weer een schoon toertje en vooral een perfect georganiseerde toertocht! Het regenweer zal wel zijn negatieve stempel op het aantal deelnemers gedrukt hebben, spijtig voor de organisatoren. In elk geval: Proficiat!!! =D>
En we hebben weer voor een ganse week yoghurt!!! Kreeg iedereen yoghurt of was dat ook een tombola-prijs? Ik had een eveloppe met een nummertje in en heb dat afgegeven, en kreeg yoghurt.. Ik dacht dat dat mijn prijs was maar mijne maat zei da ge da zowieso kreeg? Enfin, t was nen hele leuke voormiddag!!!
Post Reply