Allez...dan zullen wij voor de Pervelo-babes zorgenbikerLieven wrote:Naast een erg grote delegatie 2 many bikers mogen jullie ook enkele 2 many babes verwachten( voor de 30 km)
Ben al nieuwsgierig voor dj Marginalo op den Apres
19/11/06 Race To Victory Toertocht, Geraardsbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spicyritta
- Mountainbiker
Post by spicyritta »
Enghien is voor de watjes. Als ge ECHT wilt mtbken moet ge naar G'bergen gaanMADRISTA666 wrote:Godever nog nen tocht in de regionen, ben aant twijfelen tss Enghien en hier. Wat is de verhouding weg/pad? véél singeltracks of technische stukjes???
thx
- snellen eddy
- Mountainbiker
Post by snellen eddy »
is nog niet zo lang geleden zekermore wrote:was het al maar zondag![]()
ben echt benieuwd welke wegeltjes jullie hebben gekozen om van geraardsbergen naar flobecq te rijden en terug, dwars door de streek waar ik ben opgegroeid en de baantjes waar ik heb geravot als kleine patat
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
gij moogt sprekensnellen eddy wrote:is nog niet zo lang geleden zekermore wrote:was het al maar zondag![]()
ben echt benieuwd welke wegeltjes jullie hebben gekozen om van geraardsbergen naar flobecq te rijden en terug, dwars door de streek waar ik ben opgegroeid en de baantjes waar ik heb geravot als kleine patat
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
idd,sorry-t'is onze eerste keer-ik wist dat we iets gingen vergeten!!kris wrote:Ik vind nergens iets terug over de aanwezigheid van douches
We hebben dit niet vermeld
GEEN PANIEK-WE HEBBEN ER WEL AAN GEDACHT-start en aankomst is immers in het sportstadion-en ge zult muziek hebben op de achtergrond!!
Dat is goed nieuwspervelo wrote:idd,sorry-t'is onze eerste keer-ik wist dat we iets gingen vergeten!!kris wrote:Ik vind nergens iets terug over de aanwezigheid van douches
We hebben dit niet vermeld![]()
GEEN PANIEK-WE HEBBEN ER WEL AAN GEDACHT-start en aankomst is immers in het sportstadion-en ge zult muziek hebben op de achtergrond!!
Als er nu nog warm water is ook zal het wel in orde zijn
zie, dát is nu eens een reden om een tocht mee te doen! Als de parcoursbouwer zo'n opmerking krijgt, dan is het mtb-plezier gegeven! The real spirit! Ben benieuwd naar het menu!pervelo wrote: Geloof me ,je gaat je kunnen uitleven!!!
Heb met een paar mannen de toer al gereden en soms hoorde ik zeggen (gulle zij zot zekers![]()
).
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Die van op jullie kalender zullen er toch ook zijn in aangepaste outfit?kamikeli wrote:Allez...dan zullen wij voor de Pervelo-babes zorgenbikerLieven wrote:Naast een erg grote delegatie 2 many bikers mogen jullie ook enkele 2 many babes verwachten( voor de 30 km)
Ben al nieuwsgierig voor dj Marginalo op den Apres