17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Superfan wrote: Toch wel, slik20, maar hij is niet zo actief op 't forum.
wel zeer actief moutainbike lid van de Hertetrappers, staat trouwens altijd aan de tweede bevoorrading op onze TT.

Blijkbaar gaat het om een dubbele beenbreuk, hij verblijft momenteel nog in 't ziekenhuis. :cry: :cry:
Bedankt voor de info superfanneke en doe hem de groeten :wink:

greetzzzzzz
moviestar 8)
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Yeps,

Ben ier ook se. ' Torhout by night.............allemaal lichtjes ..............'
Gisteren dus weer een zeeeeeeeeeeer toffe night-ride meegemaakt!!!
Heel wat nieuwe en ook 'oude' nieuwe forumbikers leren kennen en weeral ne super après =D> =D>
Filip zal ook gedacht hebben : amaai, wat een bendeke zotten zit hier samen #-o #-o

Groeten,
Casper :lol:
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

speciaal vanuit maarkedal afgezakt en theeft mij zeker niet gespeeten
kheb al veel nachttochten meegedaan en dit was een van de beteren
enkel misgereden in de allerlaatste km-ters (km 34) met zeker 15 bikers
in mn wiel(pijltje gemist zekers)SORRY MANNEN !!!!!
sjans dat er 2 tussen zaten die de streek kenden anders gingen we sukkelen om terug te geraken denk ik
tot volgend jaar
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik heb me ook rot geammuseerd gisteren, gestart met m'n pa en een collega maar da heeft maar geduurd tot aan de contolle (waar waren jullie mannen?) De forumtrein gezien voor de start, tijdens de rit al lag die trein precies al goe uit elkaar en natuurlijk aan de aankomst :roll: Aan de organistie: proficiat, jullie hebben schitterend werk afgeleverd. Jammer dat het bij momenten wat te druk was.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om ook een postje te doen. Shitdag vandaag. :evil: Vanmorgen geconstateerd dat ik mijn thermovest in de douches heb laten hangen. Strange, het was nochtans voor de après. :drunk: :drunk: :drunk: Dan niet kunnen fietsen wegens het vele, vervelende, werk #-o Soit, gelukkig heb ik gisteravond toch gehad. :-)

De avondtocht in "lichtstad" Torhout. Man, man, man... =D> =D> =D> Met het heerlijke gezelschap van de forumnachtboemel genoten van een heerlijke belevenis. Dit doe je niet voor het biken (hoewel wat bikekennis best wel op zijn plaats is :wink: ), maar dit doe je echt voor de fun!!! :bounce: Zoals we van de bende van TOF gewoon zijn, alles was weer piekfijn in orde. Bedankt boys and girls. =D> =D> =D> De après, met vele nieuwe forumgezichten, mocht er ook best wezen, tot de frietjes toe! Alle superlatieven zijn hiervoor reeds beschreven, rest mij dus enkel mijn (persoonlijke) score te geven hé,

Organisatie: 9/10
Bevoorradingen: 7/10
Bepijling: 9/10
Parcours: 8/10
Technische passages: 6/10
Moeilijkheidsgraad: 6/10
Fungehalte: 10/10

Ben van plan hem morgen nog eens te rijden, als de weergoden het toelaten.
:P

PS: De foto's van grote plateau heb ik al binnen, zodra ik tijd heb plaats ik een link om ze te bekijken.
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

hoi pipeloi, wat kan ik hier nog allemaal aan toevoegen ?

de tocht zelfs is om uw duimen van af te likken =D> =D> ,net zoals verleden jaar een hele aangename sfeer en romantisch gebeuren. :wink:

De bevooraading was een beetje krap opgesteld volgens mij ,ze hadden een ferme hangaar en plaatsten daar een klein tentje in ,waardoor het lang aanschuiven was voor al het lekkers die er te verkrijgen was. [-X

veel volk in de douches ,maar wat wil je met 960 mensen die van hun werk naar de tocht komen en dan allemaal willen douchen, ge zou voor minder uw onderbroek vergeten (GP). :oops:

en dan de apres; bbbbrr #-o ,het was weer de moeite ,volgens mijn eigen schaal staat deze toch op nr 10 voorlopig =D> ,al je vrienden erbij :lol: ,wat leffe's soldaat maken :drunk: ,ambiance alom en dan nog frieten binnenkarelen om 02.00 van de nacht ,een feestje zoals dit is al ne keer wat zaging waard he .hihi. :lol: :lol: :lol:

en dan de foto's ,momenten om nooit meer te vergeten ,als ik het mag leven om zo oud te worden al manten en kalinka ,dan zal ik die foto's nog ne keer bekijken en er nog plezier aan hebben ,denk ik .

bedankt forumbende voor de telkens geslaagde tijd tesamen .

Black Knight

Ps; is het nu k20 of k39 of k42 a 43 ?? :^o :^o :^o :lol: :lol: :lol:
konichiwa , petitremi
Kerstman

Post by konichiwa , petitremi »

Ja, als ik dat allemaal goed lees dan zal ik best als héél :wink: :wink: goede vriendin van Kalinka (kalle) de volgende keer meekomen.
Want Manten was vanmorgen vroeg uit de veren voor de koeien te doen ,MAAR Kalinka heeft in haar nest #-o #-o gelegen tot 11 uur.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Voor de eerste keer meegeholpen met een organisatie van een TT en ik moet zeggen 'k heb alleen maar meer respect gekregen voor verenigingen die hun best doen om geslaagde TT's te maken. Na bij een oversteek serieus koude geleden te hebben, me in het zweet gewerkt bij de toog. We konden de drank maar nauwelijks aanvullen. Maar soit, 't was een geslaagde avond voor ons en blijkbaar ook voor de deelnemers! En 't is zo dat het moet zijn. Hopelijk verloopt zondag ook alles zo goed.

Voor de nieuwsgierigen, we hadden vrijdag officieel 966 deelnemers, wat een heel stuk meer is dan de voorbije edities. Daarom was het misschien een beetje te druk in de zaal, waarvoor onze excuses.

I.v.m. het ongeluk kan ik nog meedelen dat we dit uiteraard betreuren, maar dat het ongeluk buiten het parcours plaatsvond en dat de persoon in kwestie de verkeersregels serieus had overtreden. Waarmee we natuurlijk met geen steen naar die persoon willen smijten. Integendeel, alvast veel beterschap.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

konichiwa , petitremi wrote:Ja, als ik dat allemaal goed lees dan zal ik best als héél :wink: :wink: goede vriendin van Kalinka (kalle) de volgende keer meekomen.
Want Manten was vanmorgen vroeg uit de veren voor de koeien te doen ,MAAR Kalinka heeft in haar nest #-o #-o gelegen tot 11 uur.
'k Heb het haar nog zo gezegd:ga naar huis meiske(????) want ge gaat morgen uit uw beddeke niet kunnen.'t heeft it nog veel slaap nodig hé,ons manneke. :lol: =P~
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Lichterveldenaere wrote:
I.v.m. het ongeluk kan ik nog meedelen dat we dit uiteraard betreuren, maar dat het ongeluk buiten het parcours plaatsvond en dat de persoon in kwestie de verkeersregels serieus had overtreden. Waarmee we natuurlijk met geen steen naar die persoon willen smijten. Integendeel, alvast veel beterschap.
daarnet vernomen dat Robin een bekkenbreuk heeft opgelopen, hij wordt pas maandag geopereerd.

Inderdaad veel beterschap.
Post Reply