17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Revontulet
Kerstman

Post by Revontulet »

Gisteren op de afspraak voor mijn eerste nachttocht. :bounce:
Ook voor het eerst mijn wagonnetje aan de forumtrein geschakeld en ne keer gezichten op de namen van het forum kunnen plakken.
Een schitterende tocht! De Warrande was de max. Volledig verlicht met "lichtdraden". De offroadstukken werden aangedaan als een kammikaze. Blijven geven als ge valt pech. Gelukkig maar één keer bijna tegen dek gegaan omdat de trein voor mij ontspoorde. :lol:

Merci aan
- Traxer voor het kaartje =D>
- The great Trax en (ik dacht) slekke (iemand van zedelgem die al een tijdje niet gefietst had) voor het gezelschap onderweg
- Katrien (denk ik) voor het "spanbandeke" voor mijn kaartje

Nen dikke proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar

Hopelijk kan ik mijn wagontje nog ne keer aan de forumtrein schakelen in een volgende tocht.
edse
Mountainbiker

Post by edse »

Mijn eerste nachttocht,jawadde,gewoonweg prachtig. 8)
Ik heb mijn ogen uitgekeken,al dat volk,dit had ik niet verwacht.
De bedoeling was om met de forumers mee te rijden maar dan kom ik toch wel 2 collega's van 't werk tegen zeker.Blijkbaar hadden die me al willen bereiken om samen te rijden.
Dus ben ik met die gasten meegereden,sorry forumbikers. :oops:

@ traxer : toch bedankt nogmaals voor het naamkaartje,je hebt nog ne leffe te goed.We zullen mekaar nog wel tegenkomen hé,nu zullen we mekaar tenminste herkennen.

De rit zelf was prachtig,al die lichtjes voor u en achter u dat doet wel iets hé.Tof.
De passages met extra verlichting op de technische stuksjes was ook ferm. =P~

Op het einde was de voorlicht naar de wup,batterij plat.Dus was het efkes aftasten maar we zijn toch veilig geland om te genieten van een pannekoek met bijhorende Leffe.

Mannekes en meiskes,vrienden en vriendinnen,boeren en boerinnen....zeker tot volgend jaar.
En dikke proficiat aan de organisatie,tijdens de rit zelf nog gedacht van "amai dat is een serieus werk,al die lichtekes". =D> =D> =D>
TOF
Groetjes,
Eddy.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Gisteren ook voor den eerste keer nen avondtocht gereden,en 't zal zeker niet de laatste zijn.
'K had gewoon ogen :roll: tekort om al dat fraais te zien.Aan ne gewone vtt is er veel werk,maar hier is dat nog wat anders.Al die mooie versieringen en verlichtingen. =D>

De forumtrein laten rijden om voor de vrouwkes in 't donker te zorgen.
Nu en dan toch controle gehad van den BBQ! [-X [-X [-X
Na ze veilig naar de aankomst te loodsen ,den forumcorner(letterlijk en figuurlijk)gaan vervoegen.Binnekort moeten we een zaaltje apart gaan afhuren. #-o
Leuken après gehad, met manten en kalle die ook nog toegestrompeld kwamen.Lekkere pannekoeken gegeten met nu en dan :^o :^o een Lefke.
Nog een vetlaagske frietjes met mayonaise en een fotootje met Flipke Meirhaeghe en dan dag was weer geslaagd.

@katrien20 en het ganse team,nen dikke proficiat =D> =D> =D>
ps ze mogen zeggen wat ze willen,ge ziet er Veeeeeeeeeeel jonger uit!!!!!! :wink:

@voltman:mijn tweede luik zit er al op met Deerlijk,nu op naar Assebroek :bounce:
BBjaske
Mountainbiker

Post by BBjaske »

Wel, wel, van horen zeggen is da toch nie 't zelfde zulle! ge moet dit toch maar eens life meegemaakt hebben, in 't bos, te land en te velde in den donkeren met een hele sliert lichtjes voor en achter u, en gij daar ergens tussen met enkele vrienden, dit was E C H T P U U R G E N I E T E N !!!

Mooie rit, prima organisatie =D> en een fantastische sfeer, en last but not least, nog eens afgerond met nen (deftigen!?!) aprés! :roll: in goed gezelschap met de Flip en zijn broer!

En over diene Flip gesproken,
REMEMBER!!!

FILIP MEIRHAEGHE, Hij komt op vrijdag 1 dec. om 19 uur naar Aviflora te Ingelmunster zijn nieuw boek voorstellen " DE COMEBACK"
Dit wordt een gezellige avond met de auteur Frank Demets.

Iedereen is van harte welkom en de toegang is ook nog eens gratis!!!

Meer info op www.brigandsbikers.be
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Ook ik ben ondertussen al een poosje uit mijn bed gerold. Net als VTTje, grote plateau, kleine plateau, traxer, the great trax, XIII, en co om 3u45 naar huis gereden (tzijn toch altijd dezelfde die blijven plakken é).

het was mijn eerste nachttocht en het zal zeker niet de laatste zijn ook. Nadat ik naar een opening was geweest vlug naar Torhout gereden in de hoop van de forumtrein nog te kunnen inhalen. Gestart om iets na 20u30, daar hoorde ik dat de forumtrein al een klein uurke vertrokken was, gereden als een gek in de hoop van ze tegen het einde te kunnen inhalen. Aan de bevoorrading efkes iets gedronken en sebiet terug weg en bij aankomst bleek dat ze een goede 10 min eerder al aangekomen waren. Opdracht mislukt. In ieder geval een dikke proficiat aan de organisatie, dit moet een gigantisch werk zijn om al die verlichting te plaatsen.
Enkele passages zijn mij zeer goed bijgebleven. Het bos (warande dacht ik) waar al die slingerlichting hingen, die zandberg met die verkeerslichten aan de linkerkant tot beneden, de love tunnel. Het parkoer was perfect te rijden, het slippen heeft toch een extra dimensie aan een nachttocht vind ik. Op het parkoer was het een gezellige drukte vondt ik, schitterend al die rode achterlichtjes en in het bos de voorlichten die tussen de bomen ziet kronkelen. Af en toe een schreeuw of geroep van iemand die een put of steen niet zag liggen en onderuit ging.

Ook verdient de politie een bedankingetje, want de oversteek van de weg was zeer goed en veilig. Dit mag ook eens gezegt worden.
Verder de oversteek met lichterveldenaere niet gezien. Sorry dat ik geen goedendag zei, want ik wilde persé die bende inhalen.

Hoh ik zou kunnen blijven babbelen.
In ieder geval kom ik volgend jaar zeker terug, en er zullen nog nachttochten volgen hoor van mij.

groeten

jocca
piwie
Mountainbiker

Post by piwie »

jupse,het was een prachtige rit,mooie sfeerverlichting ,mooie stop
we hebben zelfs de warande tweekeer gedaan
de max gewoon, DOE ZO VERDER =D>
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

grote plateau wrote:Gisteren ook voor den eerste keer nen avondtocht gereden,en 't zal zeker niet de laatste zijn.
'K had gewoon ogen :roll: tekort om al dat fraais te zien.Aan ne gewone vtt is er veel werk,maar hier is dat nog wat anders.Al die mooie versieringen en verlichtingen. =D>

De forumtrein laten rijden om voor de vrouwkes in 't donker te zorgen.
Nu en dan toch controle gehad van den BBQ! [-X [-X [-X
Na ze veilig naar de aankomst te loodsen ,den forumcorner(letterlijk en figuurlijk)gaan vervoegen.Binnekort moeten we een zaaltje apart gaan afhuren. #-o
Leuken après gehad, met manten en kalle die ook nog toegestrompeld kwamen.Lekkere pannekoeken gegeten met nu en dan :^o :^o een Lefke.
Nog een vetlaagske frietjes met mayonaise en een fotootje met Flipke Meirhaeghe en dan dag was weer geslaagd.

@katrien20 en het ganse team,nen dikke proficiat =D> =D> =D>
ps ze mogen zeggen wat ze willen,ge ziet er Veeeeeeeeeeel jonger uit!!!!!! :wink:

@voltman:mijn tweede luik zit er al op met Deerlijk,nu op naar Assebroek :bounce:
Teju teju teju mijn uitdaging ligt aan duigen door pijnlijke tand deze morgen, met als gevolg dat ik net terug ben van de tandarts en 2 tanden minder, dus vandaag geen vtt :cry:

Gisteren was idd prachtig mijn dag verlof meer dan waard, maar manten en kalle breng volgende keer de dochter mee hé.

Morgen zeker terug op de bike, eens gaan zien waar ik in den donkeren door gereden ben.

greetings the voltman
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

alléé ik zie dat jullie ferm veel plezier gehad hebben op de nachttocht, zal volgend jaar verlof nemen hoor zodat ik er ook eens kan bij zijn, trouwens m'n debuut voor nachttochten.

minpuntje ... in de krant staat vandaag dat een mountainbiker die deelnam aan de nacht-TT bij het oversteken van de weg gegrepen is van een auto en met een open dijbreuk afgevoerd is naar het ziekenhuis.

toch gene forumbiker zeker?

greetzzzzz en tot morgen in torhout (8u)
moviestar 8)
thegreattrax
Kerstman

Post by thegreattrax »

men eerste avondrit en zeker niet men laatste :bounce: twas prachtig.
@Revontulet: merci voor het gezelschap onderweg ;) en natuurlijk al de rest ook =D> =D>

gezellige aprés met lekkere frietjes :-D

en toen ik opstond was mijn fiets al afgespoten door traxer =D>

het was een prachtige avond :bounce:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

moviestar wrote: toch gene forumbiker zeker?

moviestar 8)
Toch wel, slik20, maar hij is niet zo actief op 't forum.
wel zeer actief moutainbike lid van de Hertetrappers, staat trouwens altijd aan de tweede bevoorrading op onze TT.

Blijkbaar gaat het om een dubbele beenbreuk, hij verblijft momenteel nog in 't ziekenhuis. :cry: :cry:
Post Reply