ewel, t was de moeite. Jammer van de vele verharde stroken. Maar in het donker was dit geen probleem. goede verlichting en in het begin en het bos was wel OK.
een dikke pluim voor dorganizasi
Grtz
17/11/2006-nachtMTB-Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hoi bikers,
normaal blijf ik altijd plakken tot een van de laatste op
zulke leuke gebeurtenissen maar was eens vroeg thuis.
M`n bolle vroeg of ik ziek was, hihhihih.
Enfin, juist uit de douche en zit hier nog wat van de
thuis-apres te genieten met tuc-koekjes en drank.
De rit was zoals verwacht schitterend en bedankt aan de
organisatie en ook onze Katrien20
.
Het eerste stuk samen met de forumtrein gereden maar op
de bevoorrading blijven plakken met iemand van m`n
werk en de avondschool duits. Het tweede stuk alleen gereden
en ook genoten omdat je dan alleen aan het rijden bent en het
is dan enorm donker en ook kinky......
Zo, het was een leuk weerzien van enkele forumbikers en hopelijk
is dat daar nog een zotte boel........
Tot volgend jaar

normaal blijf ik altijd plakken tot een van de laatste op
zulke leuke gebeurtenissen maar was eens vroeg thuis.
M`n bolle vroeg of ik ziek was, hihhihih.
Enfin, juist uit de douche en zit hier nog wat van de
thuis-apres te genieten met tuc-koekjes en drank.
De rit was zoals verwacht schitterend en bedankt aan de
organisatie en ook onze Katrien20
Het eerste stuk samen met de forumtrein gereden maar op
de bevoorrading blijven plakken met iemand van m`n
werk en de avondschool duits. Het tweede stuk alleen gereden
en ook genoten omdat je dan alleen aan het rijden bent en het
is dan enorm donker en ook kinky......
Zo, het was een leuk weerzien van enkele forumbikers en hopelijk
is dat daar nog een zotte boel........
Tot volgend jaar
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Voila,
Just terug van de nachttocht te Torhout met de forumbende.
Toffe tocht (proficiat organisatie!), toffe forumbende (zelfs Manten en Kalle waren aanwezig
) , super mega verlichting door Veeteeteetje, goei barbecue worsten, goei pannekoeken, goei Leffes en goei frieten en geen missed calls op mijn gsm
Wat moet nen mens nog meer hebben...
Thx & see you all next time
Just terug van de nachttocht te Torhout met de forumbende.
Toffe tocht (proficiat organisatie!), toffe forumbende (zelfs Manten en Kalle waren aanwezig
Thx & see you all next time
- manten en kalle
- Mountainbiker
Post by manten en kalle »
Waar zit de jeugd nu were????
Nog een beetje dodoke doen zekers.
Wat hebben wij ons toch geamuseerd gisteren op diene velokoers in den donkeren.Ons kalle heeft haar "gejeund" gelijk een "vikken".
Ik ook met dienen jenever
met krieketaarte,pannekoeken,worst,frieten,...........
Hebben na aankomst wat meer kennis gemaakt met de forumcorner,en 'k moe zeggen dat er daar wree mannen (en vrouwen) tussenzitten.
Toen ons Kalle niet meer van Filiptje Meirhaeghe kon blijven(of was 't omgekeerd???
)zijn we dan tevreden naar huis vertrokken.
Nen dikke dikke proficiat aan Katrien20 en haar team.

Nog een beetje dodoke doen zekers.
Wat hebben wij ons toch geamuseerd gisteren op diene velokoers in den donkeren.Ons kalle heeft haar "gejeund" gelijk een "vikken".
Ik ook met dienen jenever
Hebben na aankomst wat meer kennis gemaakt met de forumcorner,en 'k moe zeggen dat er daar wree mannen (en vrouwen) tussenzitten.
Toen ons Kalle niet meer van Filiptje Meirhaeghe kon blijven(of was 't omgekeerd???
Nen dikke dikke proficiat aan Katrien20 en haar team.
-
BIKEDEVIL
- Mountainbiker
- Location: Merida hfs full XTR,vork manitou relic met lock out
Gisteren ook vertrokken voor de rit van 27km met mijn zoon Brecht van 11 jaar en met goede verlichting en hij vond het reuzeleuk zoals hij zei na de rit,prachtige organisatie proficiat.
Niet te veel reclame meer maken voor volgend jaar want er zat meer dan genoeg volk op het parcours.
Groetjes en tot de volgende.
3dec Pittemse zottentocht organisatie Bikedevils Pittem.
Niet te veel reclame meer maken voor volgend jaar want er zat meer dan genoeg volk op het parcours.
Groetjes en tot de volgende.
3dec Pittemse zottentocht organisatie Bikedevils Pittem.
- dickino
- Mountainbiker
massa
Ja,
het was inderdaad een massa aan volk !!!
Ik heb de hele week pillen genomen ( grieperig ) om toch aan deze rit te kunnen deelnemen. En het was de moeite waard. Maar ik ben nu wel een wrak, zondag geen rit
maar rusten voor volgende week.
Ik heb wel 1 van mijn makkers kunnen overtuigen om verlichting te kopen en mee te doen en ja, na de jenever zei hij ......
tot volgend jaar !!!
het was inderdaad een massa aan volk !!!
Ik heb de hele week pillen genomen ( grieperig ) om toch aan deze rit te kunnen deelnemen. En het was de moeite waard. Maar ik ben nu wel een wrak, zondag geen rit
Ik heb wel 1 van mijn makkers kunnen overtuigen om verlichting te kopen en mee te doen en ja, na de jenever zei hij ......
tot volgend jaar !!!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ja,het waren kleine oogjes deze morgen in de spiegel!!!
Om het ne keer met de dichterlijke vrijheid van Motorbiker te zeggen :
De nachtrit in Torhout,da's gelijk een eerste orgasme :puur genot en je wou dat er nooit een einde aan kwam!!
.
Het was dus were beregoed van de eerste tot de laatste seconde.
Mooie rit,(althans het eerste deel toen mijn licht nog niet uit ging
,het tweede deel was iets minder,te donker
,kan daar dus niets over zeggen),goeie begeleiding aan de drukke oversteekplaatsen (onder leiding van Lichterveldenaere
,heel druk aan de bevoorrading,je merkte meteen dat er veel volk was!!
Eén van de hoogtepunten was toch die verlichte bogen waar je moest onderrijden,prachtig en knap gedaan!!!
Over de rest vel ik pas zondag een oordeel,daar ik mijn sporen moet gaan uitwissen.
Alvast voor vrijdag een dikke 12,5 /10 voor Katrien20,Rudy,Lichterveldenaere en het ganse team.
Voor de rest prima aprés met een schtitterned gastoptreden van manten en kalle.'K moet zeggen die "calle",da ziet der mij nog een "eet" wijveken uit.
Ook een dikke
aan forummers aan Dino,Lucky 22 en Scubaluc (in mindere mate dan
) die van verre uit het land kwamen afgezakt om de westvlaamse forumsfeer ne keer mee te maken!!
De aprésfrietjes smaakten ook heerlijk (waarvoor dank aan chauffeurs Grote plateau en 13).Uiteindelijk om 3u45 zalig nagenietend mijn jongste dochter haar beddeke ingerold.(Mijn beddeke was bezet door mijn 3 vrouwkes)
Tot slot :
@Manten : Moeste gij om 7u17 ne keer opstaan voor te piesen misschien.
(Ge hebt maar een kleine blaze,zulle.Het is verzeker ene van een zwin)
@Edward : Deze nacht gehoord dat er 970 inschrijvingen waren.
@Lucky22 : Ik had 6 missed calls toen ik in mijn wagen stapte
(dit even ter info)
En nu als tussendoortje St.Andries: mmmmmmmmmm,dat wordt weer smullen!!!
Groetjes en allen en aan degene die nu pas opstaan ook ne goeiemorgen.
Om het ne keer met de dichterlijke vrijheid van Motorbiker te zeggen :
De nachtrit in Torhout,da's gelijk een eerste orgasme :puur genot en je wou dat er nooit een einde aan kwam!!
Het was dus were beregoed van de eerste tot de laatste seconde.
Mooie rit,(althans het eerste deel toen mijn licht nog niet uit ging
Eén van de hoogtepunten was toch die verlichte bogen waar je moest onderrijden,prachtig en knap gedaan!!!
Over de rest vel ik pas zondag een oordeel,daar ik mijn sporen moet gaan uitwissen.
Alvast voor vrijdag een dikke 12,5 /10 voor Katrien20,Rudy,Lichterveldenaere en het ganse team.
Voor de rest prima aprés met een schtitterned gastoptreden van manten en kalle.'K moet zeggen die "calle",da ziet der mij nog een "eet" wijveken uit.
Ook een dikke
De aprésfrietjes smaakten ook heerlijk (waarvoor dank aan chauffeurs Grote plateau en 13).Uiteindelijk om 3u45 zalig nagenietend mijn jongste dochter haar beddeke ingerold.(Mijn beddeke was bezet door mijn 3 vrouwkes)
Tot slot :
@Manten : Moeste gij om 7u17 ne keer opstaan voor te piesen misschien.
(Ge hebt maar een kleine blaze,zulle.Het is verzeker ene van een zwin)
@Edward : Deze nacht gehoord dat er 970 inschrijvingen waren.
@Lucky22 : Ik had 6 missed calls toen ik in mijn wagen stapte
En nu als tussendoortje St.Andries: mmmmmmmmmm,dat wordt weer smullen!!!
Groetjes en allen en aan degene die nu pas opstaan ook ne goeiemorgen.
Last edited by veeteeteetje on Sat 18 Nov 2006 12:34, edited 1 time in total.
- lok 36000
- Mountainbiker
Eigenlijk vind ik het plezant dat er nen keer een stel vertegenwoordigers waren van de agrarische sector (boeren gelijk dat ze zeggen). Veelal worden we alleen onrechtsstreeks geconfronteerd omdat organisatoren hen moeten gaan vragen om door hun weide of akker te crossen. Dus aan Manten en Calle van mij persoonlijk en denk dat ik mag spreken namens zowat alle forumbikers hartelijk dank aan jullie ( en alle andere landbouwers) natuurlijk.
Dus medebikers draag zorg voor deze mensen en laat geen rommel achter op hun velden zodat die mensen willen blijven doorgang verlenen op hun velden.
Ik heb dan maar bij thuiskomst op mijn alleen nen Leffe gedronken maar ik dien te zeggen dat het in een beetje plezant gezelschap toch stukken beter smaakt.
@VTT'je : zo'n bed gevuld met drie vrouwen das toch wel iets waar menige vent van droomt zulle;
Dus medebikers draag zorg voor deze mensen en laat geen rommel achter op hun velden zodat die mensen willen blijven doorgang verlenen op hun velden.
Ik heb dan maar bij thuiskomst op mijn alleen nen Leffe gedronken maar ik dien te zeggen dat het in een beetje plezant gezelschap toch stukken beter smaakt.
@VTT'je : zo'n bed gevuld met drie vrouwen das toch wel iets waar menige vent van droomt zulle;