Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- phille
- Mountainbiker
Immodium is een stop die ge op uw gat duwtEpic wrote:Zoiets krijg je wel eens wanneer je op reis bent, Imodium is een echte must in zo'n gevallen! In de TAC moet je toch een minimum ehbo set hebben waarin dit middel zonder twijfel thuishoort, ik ga alvast nooit kamperen zonder!
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
Hoi jongens allemaal!
Amai, dat is hier goed gevolgd geweest!!!!
Even vertellen, kort samengevat: 1ste dag met bjorn.
2de dag schandalig achtergelaten door bjorn met heel menne bazaar (sorry bjorn, maar anders kannek het nie zeggen) en toch nog samengereden met serge en mick. Wel degelijk aangekomen, wat ook in officiele uitslag stond (sta zelfs op finishfoto met mick en serge) dus na wat gezever gisterenavond op de finishertshirtuitrijking hebben ze da rechtgezet. (wel degelijk tshirt + diploma gekregen, maar blijkbaar iets misgelopen diejen dag, want niet geklasseerd, maar ge getuigen zijn er wel degelijk)
3de dag: smorgens telefoon van Eugene (alias Pieter Vuylstecke) of ik met hem wilde meerijden, want jeroen voorbij zat met een kramp die er nie uit geraakte.
4de dag: monsterettappe met Pieter
5de dag: etappe samen met Pieter en ook met Jeroen die terug meedeed.
6de dag: serge, mick zijn maat had enorm veel knieproblemen en besloot niet meer te starten, dus ik alleen met mick op stap.
7de dag: nog steeds met mick
8ste en laatste: ook met mick.
Blij da'k uitgereden heb, geen echte problemen gekent, op een paar zwakke momenten na.
Verslagske komt nog wel op Pieter zijne site als den tijd daar rijp voor is, ik zal hier dan wel linkske zetten. Nu eerst bitje bekomen (net nachtje doorgereden uit Riva del Garda!)
Amai, dat is hier goed gevolgd geweest!!!!
Even vertellen, kort samengevat: 1ste dag met bjorn.
2de dag schandalig achtergelaten door bjorn met heel menne bazaar (sorry bjorn, maar anders kannek het nie zeggen) en toch nog samengereden met serge en mick. Wel degelijk aangekomen, wat ook in officiele uitslag stond (sta zelfs op finishfoto met mick en serge) dus na wat gezever gisterenavond op de finishertshirtuitrijking hebben ze da rechtgezet. (wel degelijk tshirt + diploma gekregen, maar blijkbaar iets misgelopen diejen dag, want niet geklasseerd, maar ge getuigen zijn er wel degelijk)
3de dag: smorgens telefoon van Eugene (alias Pieter Vuylstecke) of ik met hem wilde meerijden, want jeroen voorbij zat met een kramp die er nie uit geraakte.
4de dag: monsterettappe met Pieter
5de dag: etappe samen met Pieter en ook met Jeroen die terug meedeed.
6de dag: serge, mick zijn maat had enorm veel knieproblemen en besloot niet meer te starten, dus ik alleen met mick op stap.
7de dag: nog steeds met mick
8ste en laatste: ook met mick.
Blij da'k uitgereden heb, geen echte problemen gekent, op een paar zwakke momenten na.
Verslagske komt nog wel op Pieter zijne site als den tijd daar rijp voor is, ik zal hier dan wel linkske zetten. Nu eerst bitje bekomen (net nachtje doorgereden uit Riva del Garda!)
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
Adri jongen, Mick en ik kunnen het bevestigen, die heeft een schoon poep om achter te hangen zalle!!A d r i wrote:die in het midden is Mieke Deroo![]()
deze dus:
3de laatsten dag hele klim achter mieke gehangen, best wel tof! (en het verzacht de pijn geweldig veel!) Maar natuurlijk vooral voor het goede klimtempo dat mieke wel niet had eh mick!
Bijna elke dag wel ne keer ingehaald denk ik, behalve de 7de (toen was de fut er nie echt meer)
- MaC'Red
- Mountainbiker
proficiat voor allemaal die deze etappes hebben gereden en inderdaad Mieke mag er zeker wel wezen ja
en ze ziet er wel schattig uit met die twee staartekes
tevens wil ik ook zeggen dat Thiery en zen maat Kris ook zijn toegekomen aan Riva Del Garda rond 14h deze middag en ze hebben ook wat meegemaakt onderweg hoor, meer kan je hier lezen http://www.alpen-routes.be/live/
Gizmo
tevens wil ik ook zeggen dat Thiery en zen maat Kris ook zijn toegekomen aan Riva Del Garda rond 14h deze middag en ze hebben ook wat meegemaakt onderweg hoor, meer kan je hier lezen http://www.alpen-routes.be/live/
Gizmo