Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
tsielio
Mountainbiker

Post by tsielio »

haha hier ben ik het toch echt wel niet mee eens hoor
ritchey, zeker 4 axis heeft echt wel de looks en zie je op veel topbiken
kwaliteit, gewicht, prijs,... alles is top
dan zou ik wel eens willen weten wat de andere 'top' merken zijn
op syntace na dan mss maar het verschil tss een syntace en ritchey is zoveel niet meer in gewicht hé
raar - ik hoorde nooit eerder iets van het niet trendy zijn van ritchey ofzo
mss nu ze de markt wat aan het veroveren zijn zijn ze minder exclusief en dus minder geliefd bij tuners maar anders :-s zie geen probleem!
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

wow... ik zag hier net deze foto op de site van $mokeyJoe. Prachtig, die bike van Frishi in Spa. Een mens zou direct zin krijgen om zo'n carbonwielen met Dugasten te bestellen! 8)

Image
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

C a s r a n wrote:Prachtig, die bike van Frishi in Spa.
Die wielen zonder uitstraling :wink: ?
C a s r a n wrote:Een mens zou direct zin krijgen om zo'n carbonwielen met Dugasten te bestellen! 8)
Wat houd je tegen ?
Het zijn mooie & exclusieve wielen!
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

S k u l l wrote:
C a s r a n wrote:Prachtig, die bike van Frishi in Spa.
Die wielen zonder uitstraling :wink: ?

Lelijk logo... maar het zijn ook geen Ritchey's hé. :wink:

S k u l l wrote:
C a s r a n wrote:Een mens zou direct zin krijgen om zo'n carbonwielen met Dugasten te bestellen! 8)
Wat houd je tegen ?
Het zijn mooie & exclusieve wielen!

'k Ga geen 3 paar carbon wielensets in 1 week bestellen hé! :lol:

Als ik nog iets belangrijk zal uitgeven voor mijn mtb wordt het ófwel een licht handgespaakt setje ófwel Xentis Kappa CC. Maar eerst de huidige wielen laten rollen.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Bijna raceklaar...

Ik moet enkel nog dat verdomde zadelpenklemmetje hebben. Stom: anderhalve week geleden stuurt iemand het me op met de Belgische en het komt maar niet toe... ik heb hem een paar keer aan de lijn, totdat hij teruggaat naar zijn plaatselijk postkantoor. Blijkt dat het pakketje daar doodleuk nog ligt! Lange leve de Belgische Post!! :roll:

Image
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

C a s r a n wrote:Bijna raceklaar...
Ik zie niets! #-o :lol:
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

weg met da zeil :-D :bounce:
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

Ik moet enkel nog dat verdomde zadelpenklemmetje hebben. Stom: anderhalve week geleden stuurt iemand het me op met de Belgische en het komt maar niet toe... ik heb hem een paar keer aan de lijn, totdat hij teruggaat naar zijn plaatselijk postkantoor. Blijkt dat het pakketje daar doodleuk nog ligt! Lange leve de Belgische Post!! :roll:

Image
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW, coole foto.... :roll: . Ritchey ni exclusief en ni schoon? En ne Scott Scale 10 is da wel ofwa, :roll: ? ieder zijn goesting he....kheb zelf een Ritchey WCS 4 Axis (of hoe noemt da) stuu^pen en Ritchey pro zadelpen op mijnen bike gestoken en kvind het schoon, na ! :wink:
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Image
wat moois zou er daar nu onder zitten :drunk:
robin
Mountainbiker

Post by robin »

C a s r a n wrote:wow... ik zag hier net deze foto op de site van $mokeyJoe. Prachtig, die bike van Frishi in Spa. Een mens zou direct zin krijgen om zo'n carbonwielen met Dugasten te bestellen! 8)

Image

deze wielen zou ook nie misstaan onder m'n toekomstige scale,maar het prijskaartje is wel minder,miss voor de toekomst
Post Reply