@ Lokske wa jammer da ge er nie zult zin , had graag uw bob leren kennen ,misschien was ze ook te overhalen om aan ladybiking te doen, maar we zullen een paar schone fotokes maken vanavond en wok voor uw klein mannen van katrien20. We peinsden nog ip gie vannuchten kart voor de vijven als we de trein zagen passeren, we zeiden: " zie lokske is al bezig zodat ie vanavond in Torhout kan zin" maar allee, mocht nie zin volgende keer beter.lok 36000 wrote:Heeft er hier hier iemnd een arsenaal aan vloektermen want ik zou dat hier wel eens willen gebruiken zie. Godverdomme, milledzuu toch....... weken kijk je naar zo'n specialleken uit en vraag je maar verlof aan om zeker van de partij zou zijn; deze namiddag (eigenlijk gisteren als ik zo het uur bekijk) nog enkele leuke flikkerlichtjes meegebracht om het fun gehalte nog wat extra in de verf te zetten. En dan kom je in de late namiddag op je werk toe en stel je vast dat je verlof voor den vrijdag is geschrapt en dat je moet optreden. Het wel maar ne'n korten dienst van 17:20 tot 23:20 maar het is toch voor de kl....n hé. Ik had echt blijven plakken ambities, ik had zelfs nen BOB (mijn echtgenote) voorzien maar t'is nu niet meer nodig, mijn klein mannen keken er ook naar uit om Katrientje nog ne keer te zien. Ik vind dat ik een schoon beroep heb maar soms is het nen strontjob zoals nu. Ik zal echt tegen mijn goesting naar Kortrijk rijden morgen namiddag. En naar Torhout afzakken na het werk dat zie ik niet zitten om dan weer een cola of nen ice-tea te moeten drinken omdat je daarna nog moet autorijden.
Alvast veel plezier gewenst daar morgenavond in de Lichtstad (voor één nacht althans) van West-Vlaanderen. Ik heb nu effkens mijn frustratie neergeschreven en nu ga ik het licht maar uitdoen zekers.
Verdoeme ,verdoem, verdoeme toch................
K ga nu maar zere min dweilke slaan dat gedaan kriege tegen seffens. Alle mannen en lady's tot vanavond, met den boemel of de tgv.