17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

lok 36000 wrote:Heeft er hier hier iemnd een arsenaal aan vloektermen want ik zou dat hier wel eens willen gebruiken zie. Godverdomme, milledzuu toch....... weken kijk je naar zo'n specialleken uit en vraag je maar verlof aan om zeker van de partij zou zijn; deze namiddag (eigenlijk gisteren als ik zo het uur bekijk) nog enkele leuke flikkerlichtjes meegebracht om het fun gehalte nog wat extra in de verf te zetten. En dan kom je in de late namiddag op je werk toe en stel je vast dat je verlof voor den vrijdag is geschrapt en dat je moet optreden. Het wel maar ne'n korten dienst van 17:20 tot 23:20 maar het is toch voor de kl....n hé. Ik had echt blijven plakken ambities, ik had zelfs nen BOB (mijn echtgenote) voorzien maar t'is nu niet meer nodig, mijn klein mannen keken er ook naar uit om Katrientje nog ne keer te zien. Ik vind dat ik een schoon beroep heb maar soms is het nen strontjob zoals nu. Ik zal echt tegen mijn goesting naar Kortrijk rijden morgen namiddag. En naar Torhout afzakken na het werk dat zie ik niet zitten om dan weer een cola of nen ice-tea te moeten drinken omdat je daarna nog moet autorijden.
Alvast veel plezier gewenst daar morgenavond in de Lichtstad (voor één nacht althans) van West-Vlaanderen. Ik heb nu effkens mijn frustratie neergeschreven en nu ga ik het licht maar uitdoen zekers.

Verdoeme ,verdoem, verdoeme toch................
@ Lokske wa jammer da ge er nie zult zin , had graag uw bob leren kennen ,misschien was ze ook te overhalen om aan ladybiking te doen, maar we zullen een paar schone fotokes maken vanavond en wok voor uw klein mannen van katrien20. We peinsden nog ip gie vannuchten kart voor de vijven als we de trein zagen passeren, we zeiden: " zie lokske is al bezig zodat ie vanavond in Torhout kan zin" maar allee, mocht nie zin volgende keer beter.

K ga nu maar zere min dweilke slaan dat gedaan kriege tegen seffens. Alle mannen en lady's tot vanavond, met den boemel of de tgv.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Nog enkele uurkes en t'is zover yeeeeeeeeaaaaaaahhhhhhh

greetings the voltman :bounce:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Weersvoruitzichten voor de komende uren #-o

In het eerste deel van de nacht blijft het winderig met windstoten van 60 tot 80 km/u. In het tweede deel van de nacht ruimt de wind naar het zuidwesten en neemt iets in kracht af.
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Omwille van een praktisch probleem kan ik niet met de bende starten om 19.30.
Het zal zeker 20 uur zijn indien ik kan komen.
Hopelijk lukt het mij!!!

Greetz
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

voila si, de fiets in orde, de petzl staat op de helm, de camelback en fluojasje liggen ook al klaar. Nu vlug de rest hier wat opruimen. Drukwerk gaan leveren dan nog nog naar een opening van een B&B en ik kan afkomen.

Dus katrien 20 en co, ik zal proberen om als laatste in te schrijven (tzal vermoed ik rond 20u45 zijn als ik aan zal komen. Indien het vroeger is, dan is het een teken dat de drank niet goed was é :lol:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Voila binnen enkele minuten ga ik vertrekken naar Kortrijk en het is ferm tegen mijn goesting; ik loop er echt niet welgezind bij. t' Zal moeten in orde zijn zulle of ik ga moeilijk doen zulle.
@Traxer je had een goed lokomotief nodig, straks ga ik het noorden van Frankrijk doorkruisen mee nen 36000 (mijn nickname) en dat beschikt over 7600 pk. Zou dat genoeg zijn voor een forumtrein(tje)?
Beste medebikers veel plezier gewenst in Torhout.

Verdoeme, verdoeme, verdoeme toch....... ik weet het ik val in herhaling maar het doet zeer.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Voila sè,klaar om te vertrekken,alleen werken de lichten van mijn veloREK niet #-o #-o #-o
''k zie dat Manten en Kalle ook gereed staan :P :lol: :P :lol: :P
edse
Mountainbiker

Post by edse »

ik ben ook klaar,tot seffens.
Alles werkt tot nu toe wel.
Hopelijk blijft het zo. :wink:
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

ewel,

den edward is ook geried. nu nog wachten op mijnen taxi. 'k heb nog wa zaklampen gevonden en zal die nog maar aan mijnen velo plakken.
tot sebiets!

Grtz
DjJoe
Mountainbiker

nachttocht

Post by DjJoe »

we zitten hier met twee een betje te mokken....al een tijdje keken we uit om deze tocht te rijden..mijn dochter heeft de smaak ook al te pakken(heeft de halloweentocht verkennend meegereden in het donker) al is ze maar 13....het zou haar eerste rit worden en meteen een nachttocht maar het heeft niet mogen zijn...een rit heen en terug naar Aarlen (250 km enkel dus samen 5OOkm) en dus niet meer fit genoeg om nog eens 100 km te rijden om te komen fietsen (Zele -Torhout-Zele = ook 200 km

jammer jammer jammer.... maar 6,5 uur auto is genoeg voor mij voor één dag...

hopelijk lukt het volgend jaar wel

veel geluk iedereen en have fun
Post Reply