17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Zo, t' fabriekske gaat dicht.
Kaartjes zullen er zijn voor: Dino, pro team, the voltman, Kalle, Manten, edse, Lucky22, profi, klein plateautje, fredje kubiek, Revontulet en slijkcrosserke.
Ik probeer er te zijn tussen 19.00 en 19.15 om dan mee te starten met de forumboemel. :-D

@ witten: 33° is toch veel te warm om te biken, en wat doe je dan... op t'strand liggen en naar de meiskes kijken... en wat komt daar dan allemaal van??? :wink: Spijtig dat je er niet bij bent, mayby next time :roll:

@ loc36000: doeme Loc, en precies vanavond hadden we nen ferme locomotief nodig #-o
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Traxer wrote:Zo, t' fabriekske gaat dicht.
Kaartjes zullen er zijn voor: Dino, pro team, the voltman, Kalle, Manten, edse, Lucky22, profi, klein plateautje, fredje kubiek, Revontulet en slijkcrosserke.
Ik probeer er te zijn tussen 19.00 en 19.15 om dan mee te starten met de forumboemel. :-D

@ witten: 33° is toch veel te warm om te biken, en wat doe je dan... op t'strand liggen en naar de meiskes kijken... en wat komt daar dan allemaal van??? :wink: Spijtig dat je er niet bij bent, mayby next time :roll:

@ loc36000: doeme Loc, en precies vanavond hadden we nen ferme locomotief nodig #-o
hebt ge moonrider nie vergeten?
die komt wel nie mee, maar had er blijkbaar een tijdje geleden één gevraagd... :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

sorry als 't al 'ns gezegd is door de organisatoren, maar wat is het verschil vanavond precies tussen de 27 en de 37 km ? welke routes doen beide tochten ongeveer aan en "mis" je speciale dingen als je de 27 neemt ?

wij komen vanavond dus met een 6 à 7 torhoutenaren tegen 20u onze toer doen 8)
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Rock Rider wrote:
Traxer wrote:Zo, t' fabriekske gaat dicht.

En ik had er ook eentje gevraagd hé #-o #-o

Groeten,
Casper :lol:

hebt ge moonrider nie vergeten?
die komt wel nie mee, maar had er blijkbaar een tijdje geleden één gevraagd... :wink:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

veeteeteetje wrote:Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!

D-DAY in Torhout

Na dagenlang slapeloze nachten en WC toestanden :-D :-D
kan de lichtshow van start gaan.

We tellen maar steeds verder af,.....
Jeah man,

Ik zie het ook zitten, om 18.00 klaar met werken, douchke pakken, omkleden, en hup naar Torhout !!!
PS : 't wordt precies ne Steenbakkers Nightride : 12 à 14 man present =D> =D>

Groeten,
Casper :lol:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Da kan ier niet rap genoeg avond zijn :bounce:
Nog een paar telefoontjes en bestellingske en ze kunnen hier een andere idioot zoeken
Voor we der aan beginnen alvast ne bedankt aan katrien en de traxer voor al het werk dat ze de afgelopen week al gedaan hebben.
=D> =D> =D>

Zet diene jenever maar koud :drunk:
manten en kalle
Mountainbiker

Post by manten en kalle »

Oei oei oeid'er moet nu nog wel een koe kalveren zekers :evil: ,maar we gaan geen risico pakken en de" viterinair"bellen zodat ie maar een keizersnee moet doen :wink: ,zo missen we onze afspraak vanavond niet. :bounce: :bounce: :bounce:

Ben wel benieuwd wat voor een "kwibussen" #-o :wink: der daar in diene forumtrein zitten.

Tot binnen een bitje hé. :roll:

Manten en Kalle :^o :P
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Just terug van de fietsenwinkel en mijn sigma lamp ingewisseld voor een andere lamp die ook op gewone batterijen werkt. Vlug nog een paar extra op stock genomen want kwil daar niet in mijn eentje zonder licht vallen midden in de velden.

groeten

joachim
piwie
Mountainbiker

in vorme

Post by piwie »

jupse forumbikers,nu nog een poar uurtjes geen regen en ton is alles kits wije,kzient wel zitten voe vanaovend
vkoele mie in vorme,moar....... koan da vorigeweke wok gepijst in wervik ,en kin ofgegoan liek nun gieter.
koan der wel biezeggen dakke ziek gewist aan.
dus gasten,vanaovend goan we er proberen der in te vliegen
salu é, en allen veel succes
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

lok 36000 wrote:Heeft er hier hier iemnd een arsenaal aan vloektermen want ik zou dat hier wel eens willen gebruiken zie. Godverdomme, milledzuu toch....... weken kijk je naar zo'n specialleken uit en vraag je maar verlof aan om zeker van de partij zou zijn; deze namiddag (eigenlijk gisteren als ik zo het uur bekijk) nog enkele leuke flikkerlichtjes meegebracht om het fun gehalte nog wat extra in de verf te zetten. En dan kom je in de late namiddag op je werk toe en stel je vast dat je verlof voor den vrijdag is geschrapt en dat je moet optreden. Het wel maar ne'n korten dienst van 17:20 tot 23:20 maar het is toch voor de kl....n hé. Ik had echt blijven plakken ambities, ik had zelfs nen BOB (mijn echtgenote) voorzien maar t'is nu niet meer nodig, mijn klein mannen keken er ook naar uit om Katrientje nog ne keer te zien. Ik vind dat ik een schoon beroep heb maar soms is het nen strontjob zoals nu. Ik zal echt tegen mijn goesting naar Kortrijk rijden morgen namiddag. En naar Torhout afzakken na het werk dat zie ik niet zitten om dan weer een cola of nen ice-tea te moeten drinken omdat je daarna nog moet autorijden.
Alvast veel plezier gewenst daar morgenavond in de Lichtstad (voor één nacht althans) van West-Vlaanderen. Ik heb nu effkens mijn frustratie neergeschreven en nu ga ik het licht maar uitdoen zekers.

Verdoeme ,verdoem, verdoeme toch................
Post Reply