17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

katrien20 wrote: Vanavond de zaal gaan klaarzetten...amai, een tt organiseren..zoveel werk!!! Komen jullie maar allemaal af zodat dit alles de moeite maakt!
Tot morgen!!!!
Jammer dat ik weg moest voor die avondles. Als ik had geweten, dat we zo weinig zouden zien vandaag ... #-o
Ik krijg hier wel stilaan het vermoeden dat de forumtafel vééééél te klein zal zijn. (als hij al niet ingenomen zal zijn tegen dat de forumtrein arriveert)

Aan de nachtbikers, ik sta langs de baan naar Aartrijke waar jullie een drukke weg moeten oversteken. Ik heb geen politiebevoegdheid, dus ik mag de auto's niet tegenhouden. (Jullie wel!) Gelieve dan ook rekening te houden met de verkeersregels hé. [-o< Auto's hebben hier voorrang en rijden hier snel!!!!
Dit geldt overigens ook voor de oversteek waar er wel politie is. Als er teveel bikers zijn die de bevelen van de agenten negeren [-X , riskeren we hun hulp volgend jaar te verliezen en zitten we met serieuze parcoursproblemen!!!
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Heeft er hier hier iemnd een arsenaal aan vloektermen want ik zou dat hier wel eens willen gebruiken zie. Godverdomme, milledzuu toch....... weken kijk je naar zo'n specialleken uit en vraag je maar verlof aan om zeker van de partij zou zijn; deze namiddag (eigenlijk gisteren als ik zo het uur bekijk) nog enkele leuke flikkerlichtjes meegebracht om het fun gehalte nog wat extra in de verf te zetten. En dan kom je in de late namiddag op je werk toe en stel je vast dat je verlof voor den vrijdag is geschrapt en dat je moet optreden. Het wel maar ne'n korten dienst van 17:20 tot 23:20 maar het is toch voor de kl....n hé. Ik had echt blijven plakken ambities, ik had zelfs nen BOB (mijn echtgenote) voorzien maar t'is nu niet meer nodig, mijn klein mannen keken er ook naar uit om Katrientje nog ne keer te zien. Ik vind dat ik een schoon beroep heb maar soms is het nen strontjob zoals nu. Ik zal echt tegen mijn goesting naar Kortrijk rijden morgen namiddag. En naar Torhout afzakken na het werk dat zie ik niet zitten om dan weer een cola of nen ice-tea te moeten drinken omdat je daarna nog moet autorijden.
Alvast veel plezier gewenst daar morgenavond in de Lichtstad (voor één nacht althans) van West-Vlaanderen. Ik heb nu effkens mijn frustratie neergeschreven en nu ga ik het licht maar uitdoen zekers.

Verdoeme ,verdoem, verdoeme toch................
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!

D-DAY in Torhout

Na dagenlang slapeloze nachten en WC toestanden :-D :-D
kan de lichtshow van start gaan.

We tellen maar steeds verder af,.....
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

grote plateau wrote:Denk om de uitdaging aan te gaan om drie ritten in 24u te rijden :roll: :bounce:

Torhout,Deerlijk en Brugge,moet kunnen hé. #-o

Heel Ooigem is hier al verlicht!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

hmmmmmmm 3 ritten op 24u die uitdaging zie ik ook wel zitten, torhout,deerlijk,brugge en op zondagvoormiddag als weekendafsluiter terug torhout.

greetings the voltman
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi,

oei das jammer Lokske, we zullen even aan je denken...
Oke, straks eerst naar Ervelde dan naar Beveren tegen
Antwerpen en naar Denderwindeke tegen Ninove. Hopelijk
ben ik op tijd terug van Haasrode.... Maar jullie rijden toch
traag dus ik zal jullie zeker kunnen inhalen....

y
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Lichterveldenaere wrote:Aan de nachtbikers, ik sta langs de baan naar Aartrijke waar jullie een drukke weg moeten oversteken. Ik heb geen politiebevoegdheid, dus ik mag de auto's niet tegenhouden. (Jullie wel!) Gelieve dan ook rekening te houden met de verkeersregels hé. [-o< Auto's hebben hier voorrang en rijden hier snel!!!!
Dit geldt overigens ook voor de oversteek waar er wel politie is. Als er teveel bikers zijn die de bevelen van de agenten negeren [-X , riskeren we hun hulp volgend jaar te verliezen en zitten we met serieuze parcoursproblemen!!!
De ideale moment om Lichterveldenaere eens omver te rijden ...
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Lichterveldenaere wrote:
pollie wrote:kan er iemand een weg beschrijving geven ?
wij komen van maarkedal over deerlijk- kortrijk-de a17 op richting brugge(afrit 10 torhout ?) is dat juist enzo ja staan er pijltjes naar de startplaats
greettzz en tot morgen
Als je afrit 10 Torhout neemt, is het niet zo moeilijk. Gewoon richting Torhout volgen (duurt wel een tijdje) tot je op een rond punt komt met een naar mijn smaak lelijk standbeeld van een paard. Daar zijn er twee wegen naar links, de meest verre gaat naar Torhout centrum. Dan passeer je de Velodroom, maar of er nog parking zal zijn in de staat is twijfelachtig. Wat verderop is er een ruimere parking bij het zwembad.

Je gaat misschien wel beter via de tweede, iets eerdere baan links op de rotonde. Dat is de grote baan. Wat verder ga je links (omgeving industriegebied), dan passeer je de parking van De Mast en wat verderop die van het zwembad. De velodroom is op een doenbare (wandel)afstand vandaar.
Goeimorgen!!!!!!!!!!

Al diene uitleg Lichterveldenaerke is echt niet nodig!
Vanmorgen worden alle groene pijlen lang de ring van Torhout geplaatst zodat misrijden echt niet mogelijk zal zijn!

Het parcours ligt er al bij al heel goed bij, maar de spookwegel...dat is een ander paar mouwen! #-o
Het was de bedoeling om jullie de keuze te laten om al dan niet de modderpassage te nemen, maar dat voorstel is zelfs verworpen! Het is niet te doen! We hebben dan ook wijselijk besloten om een omweggetje rond die passage te nemen! :(

Tot strakjes!
k
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

&£%$^;_$^°# gisteren een sigma evo gaan kopen, dat spel gans de nacht laten opladen, vanmorgen om 6 uur uit mijn nest en blijkt dat de batterij niet wilt opladen. Je gaat dan zo'n "goed" licht gaan kopen en dan is ofwel de oplader ofwel de batterij naar de KL.TEN nog voor je hem hebt kunnen gebruiken.
Pittig detail, de rest van de dag ben ik op baan en kan ik dus geen nieuwe meer gaan kopen en opladen. DADA nachttocht voor mij allemaal omdat een lamp van +100 euro niet wilt opladen. Mijne dag is op slag ferm naar de botten.
Deze namiddag heb ik effe de tijd om naar de movingstore terug te gaan in Gent. Hopelijk willen ze hem daar wisselen en hebben ze lampen die op 2-3 uur opgeladen zijn. Maar ik vrees ervoor.
Thangt dus aan een zeer dun draatje of ik aanwezig zal zijn deze avond.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

@ jocca: er zijn ook lichtjes die op 'gewoon' batterijkes werken, hé :wink:
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

Yep, wij komen ook af met drie moaten.
t'is den eerste keer dat we een nacht tocht rijden.
we kijken er naar uit!
miene moat heeft nen faar van 14 volt aan zijn stuur gemonteerd, hij zal zeker gezien worden in de duisternis!
Post Reply