17/11/2006-nachtMTB-Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
kan er iemand een weg beschrijving geven ?
wij komen van maarkedal over deerlijk- kortrijk-de a17 op richting brugge(afrit 10 torhout ?) is dat juist enzo ja staan er pijltjes naar de startplaats
greettzz en tot morgen
wij komen van maarkedal over deerlijk- kortrijk-de a17 op richting brugge(afrit 10 torhout ?) is dat juist enzo ja staan er pijltjes naar de startplaats
greettzz en tot morgen
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Kzal al plaats maken op mijn website zekers ????????black knight wrote:ik breng de mijne alvast ook mee, voor zo'n evenementen kun je nooit genoeg foto's maken .klein plateautje wrote:'k zal mijn kodakske meebrengen.Als mijn lichten uitvallen kan ik nog altijd verder met de flits van 't kodakske.veeteeteetje wrote:
Zijn er forummers die hun kodakske meebrengen???![]()
Black knight,Grote plateau,...???
Ik twijfel nog,ben al zwaar genoeg geladen.![]()
yveske
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
1) ..
25) Mad_Mat
26)edse
27. cowboy peter
na lang twijfelen nu toch beslist om mijnen eerste nachttocht te rijden.
nu nog iets vinden om een beetje reglementair de baan op te kunnen.
25) Mad_Mat
26)edse
27. cowboy peter
na lang twijfelen nu toch beslist om mijnen eerste nachttocht te rijden.
nu nog iets vinden om een beetje reglementair de baan op te kunnen.
- FCB is the best
- Mountainbiker
Als je afrit torhout neemt denk ik wel dat er pijltjes naar de startplaats zullen hangen vanaf het rond punt dat je tegenkomt richting torhoutpollie wrote:kan er iemand een weg beschrijving geven ?
greettzz en tot morgen
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Als je afrit 10 Torhout neemt, is het niet zo moeilijk. Gewoon richting Torhout volgen (duurt wel een tijdje) tot je op een rond punt komt met een naar mijn smaak lelijk standbeeld van een paard. Daar zijn er twee wegen naar links, de meest verre gaat naar Torhout centrum. Dan passeer je de Velodroom, maar of er nog parking zal zijn in de staat is twijfelachtig. Wat verderop is er een ruimere parking bij het zwembad.pollie wrote:kan er iemand een weg beschrijving geven ?
greettzz en tot morgen
Je gaat misschien wel beter via de tweede, iets eerdere baan links op de rotonde. Dat is de grote baan. Wat verder ga je links (omgeving industriegebied), dan passeer je de parking van De Mast en wat verderop die van het zwembad. De velodroom is op een doenbare (wandel)afstand vandaar.