Batterijen? Ik heb nen 'dynamo' gemonteerd.edse wrote:--------------------------------------------------------------------------------
Tot morgen hé,batterijen zijn aan het laden.
17/11/2006-nachtMTB-Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Ela ela, wat iMac wil zeggen is dat er altijd iemand met ons mag meerijdenkatrien20 wrote: I-mac, je vraagt wie er met jou en bbq durft mee te rijden! Ik denk dat het eerder een vraag is van wie wil alleen op tocht met jullie ipv met de forumtrein waar ambiance verzekerd is!!!
van Brugge naar Torhout (met de bike he). Normaal gezien komen wij
ook af om met de groep te rijden. Voor mij mag het wel niet regenen en
als er niet teveel problemen zijn morgen tussen Haasrode en Brugge.
y
Re: bike wash
ja hoor Edward, kom maar af; er is een meer dan behoorlijke afspuitplaats geïnstalleerd!Edward wrote:kan er iemand zeggen of we daar onzen fiets proper kunnen afwassen? Mijnen maat ziet da anders nie zitten om onzen bike in zijnen car te duwen...
Gisteren wat geholpen met katrien20 om het nog nooit beredene stukje privébos te harken en te markeren en het moet worden gezegd: 't is er eentje om duimen en vingers van af te likken! Traag rijden en er goed van genieten daar...
Ook de lichtslingers die de paden afbakenen in de Warande gezien en die gezellige sfeer kan je maar goesting doen krijgen, niet?
-
barrie & technokop
- Mountainbiker
Post by barrie & technokop »
dag katrien20, rara wie zijn wij?
nieuw op het forum en zondag aanwezig met zn tweetjes!
we zijn overtuigd dat het de moeite zal zijn!
groetjes
groetjes
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
ik breng de mijne alvast ook mee, voor zo'n evenementen kun je nooit genoeg foto's maken .klein plateautje wrote:'k zal mijn kodakske meebrengen.Als mijn lichten uitvallen kan ik nog altijd verder met de flits van 't kodakske.veeteeteetje wrote:
Zijn er forummers die hun kodakske meebrengen???![]()
Black knight,Grote plateau,...???
Ik twijfel nog,ben al zwaar genoeg geladen.![]()
barrie & technokop wrote:dag katrien20, rara wie zijn wij?nieuw op het forum en zondag aanwezig met zn tweetjes!
![]()
groetjes
Hey, Bart en Alexander???? Ja toch...?
@mad mat : ik denk dat een voorlicht en een achterlicht volstaat he voor de politie!!!
Vanavond de zaal gaan klaarzetten...amai, een tt organiseren..zoveel werk!!! Komen jullie maar allemaal af zodat dit alles de moeite maakt!
Tot morgen!!!!
Re: bike wash
Merci Dertien, we komen zeker af. Ik heb hier juist een uurke nodig gehad om heel den forum door te lezen...Dertien wrote:ja hoor Edward, kom maar af; er is een meer dan behoorlijke afspuitplaats geïnstalleerd!Edward wrote:kan er iemand zeggen of we daar onzen fiets proper kunnen afwassen? Mijnen maat ziet da anders nie zitten om onzen bike in zijnen car te duwen...
Gisteren wat geholpen met katrien20 om het nog nooit beredene stukje privébos te harken en te markeren en het moet worden gezegd: 't is er eentje om duimen en vingers van af te likken! Traag rijden en er goed van genieten daar...
Ook de lichtslingers die de paden afbakenen in de Warande gezien en die gezellige sfeer kan je maar goesting doen krijgen, niet?Nog 1 keer slapen...
Ik denk da we der ook zullen zijn rond 19.30u, maar zoals eerder door de meesten gezegd doen we het ook puur voor de fun. Dus laagvliegen zijn we nie van plan.
Ik zal heir wel nog een oplossing moeten vinden om mijnen lucht te monteren, want mijn buizen zijn te dik. Ik denk dat 'duck tape' de enige oplossing zal geven..
tot morgen!
Grtz
-
barrie & technokop
- Mountainbiker
Post by barrie & technokop »
katrien20 wrote:barrie & technokop wrote:dag katrien20, rara wie zijn wij?nieuw op het forum en zondag aanwezig met zn tweetjes!
![]()
groetjes
Hey, Bart en Alexander???? Ja toch...?
@mad mat : ik denk dat een voorlicht en een achterlicht volstaat he voor de politie!!!
Vanavond de zaal gaan klaarzetten...amai, een tt organiseren..zoveel werk!!! Komen jullie maar allemaal af zodat dit alles de moeite maakt!
Tot morgen!!!!
juist geraden!! wat zijn LO-ertjes toch rappe gastjes é zeg!!
kunnen jammer genoeg niet komen op vrijdagavond, kzit zelf met de organisatie van een kaartavond 'herfsttrofee R Verkarre' met de leraars van de rookkamer, allez ex-rookkamer!!