ela more ge krijgt toch gene schrik zekermore wrote:olapola... en trappen... das slecht voor de krampen... en dan nog zoveel trappen amai, is da in het begin of op het einde van de rit?kamikeli wrote:Rudy (Pervelo) zei me daarnet dat hij twee maal van de fiets heeft moeten gaan. Ze hadden +/- 15km/u gemiddeld. Weliswaar verkenning van 't parcour, maar 't zal dus een zware rit worden.
Ook zijn ze ter hoogte van de vesten aan 't werken waardoor we noodgedwongen via trappen naar boven moeten. Ook daar zal er moeten gestapt worden. Maar ja...da's mtb hé. Ge moet alle ondergronden onder de wielen krijgen!!
Nen tip: ga nie te snel van start!!
kheb derjust Davy gezien en hij zei ook dat het zwaar gaat worden, zeker met de regen. hopelijk zijn er wat stroken waar kan gerecupereerd worden?
maar we zien da zondag dan wel he
19/11/06 Race To Victory Toertocht, Geraardsbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
ela das goe, mo tis nie voor mij he tis voor den boommaxfreezy wrote:De trappen zijn niet zo lang. De mannen met echte techniek zullen de eerste zelfs oprijden. We zitten met die trappen door de werken, rijden we er rond dan gaan we het grasplein kapotrijden en dat willen we zeker niet.
Er zit idd een recuperatiestuk in om 'fris' aan het laatste deel met de Muur te beginnen.
more wrote:ela das goe, mo tis nie voor mij he tis voor den boommaxfreezy wrote:De trappen zijn niet zo lang. De mannen met echte techniek zullen de eerste zelfs oprijden. We zitten met die trappen door de werken, rijden we er rond dan gaan we het grasplein kapotrijden en dat willen we zeker niet.
Er zit idd een recuperatiestuk in om 'fris' aan het laatste deel met de Muur te beginnen.
- Dirttracker
- Mountainbiker
Post by Dirttracker »
De zwette maanen van oilst komen ook met een serieuze bende af. We willen deze eerste toertocht niet missen van de mannen van Pervelo.
Ben benieuwd naar deze TT.
See you in Gramont
.
Ben benieuwd naar deze TT.
See you in Gramont
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
Naast een erg grote delegatie 2 many bikers mogen jullie ook enkele 2 many babes verwachten
( voor de 30 km)
Ben al nieuwsgierig voor dj Marginalo op den Apres
Ben al nieuwsgierig voor dj Marginalo op den Apres
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Godever nog nen tocht in de regionen, ben aant twijfelen tss Enghien en hier. Wat is de verhouding weg/pad? véél singeltracks of technische stukjes???
thx
thx
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Geloof me ,je gaat je kunnen uitleven!!!MADRISTA666 wrote:Godever nog nen tocht in de regionen, ben aant twijfelen tss Enghien en hier. Wat is de verhouding weg/pad? véél singeltracks of technische stukjes???
thx
Heb met een paar mannen de toer al gereden en soms hoorde ik zeggen (gulle zij zot zekers
Gewoon rijden zou ik zeggen-zoals je weet,de afwezigen hebben altijd ongelijk
We hebben echt alles gedaan om er iets goed van te maken,en op zondag zullen er ong 50 mannen en vrouwen in de weer zijn om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken.
Achteraf zul je een tevredenheidspapier kunnen invullen zodat we onszelf kunnen evalueren,dit naar 2007.