Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
en die was in vielsalm maar een paar plaatsjes voor u, wat zit jij dan eigenlijk nog in belgie te doenJFK wrote:Wat eigenlijk te zeggen van het eerste Belgische team van de 2de rit. LAND ROVER behaalde een 13de plaats. Daarin zit Rob Bertels en is pas 23, hier kun je hem op een foto van in Vielsalm zien. Het is die magere gast in het zwart aan de buitenkant van de bocht.
Chapeau!
VR staat niet bij de opgevers maar is wel al op weg naar huis, hopelijk heeft ie de organisatie verwittigd, want:
Each participant must sign a release waiver that requires an instantnotification of the organiser in case of quitting the race early. If a notification isnot received, a search and rescue will begin that the participant must pay for.
Each participant must sign a release waiver that requires an instantnotification of the organiser in case of quitting the race early. If a notification isnot received, a search and rescue will begin that the participant must pay for.
- A d r i
- Mountainbiker
Dat gaat hem dan zowiezo een pak geld kosten.... alle andere kosten nog niet meegerekend (en wat gaat Pascal doen??)JFK wrote:VR staat niet bij de opgevers maar is wel al op weg naar huis, hopelijk heeft ie de organisatie verwittigd, want:
Ulrich had ook buikloop 2 dagen geleden, maar die reed wel verder !
- Epic
- Mountainbiker
Zoiets krijg je wel eens wanneer je op reis bent, Imodium is een echte must in zo'n gevallen! In de TAC moet je toch een minimum ehbo set hebben waarin dit middel zonder twijfel thuishoort, ik ga alvast nooit kamperen zonder!
Ik veronderstel dat Bjorn ze wel verwittigd heeft of toch iemand van de begeleiding.
Ik veronderstel dat Bjorn ze wel verwittigd heeft of toch iemand van de begeleiding.
Ik ben niet zo'n crack in Duits, maar getallen spreken voor zich!
Tzal opgevers regenen vrees ik na morgen...
Morgen am vierten Tag des härtesten Mountainbike-Rennens der Welt geht es auf der Königsetappe weiter ins italienische Südtirol nach Brixen. 147,33 Kilometer und 3.526 Höhenmeter müssen die Biker auf der längsten Etappe, die seit 6 Jahren jemals bei der adidas BIKE Transalp Challenge gefahren wurde, bewältigen.
Tzal opgevers regenen vrees ik na morgen...
Morgen am vierten Tag des härtesten Mountainbike-Rennens der Welt geht es auf der Königsetappe weiter ins italienische Südtirol nach Brixen. 147,33 Kilometer und 3.526 Höhenmeter müssen die Biker auf der längsten Etappe, die seit 6 Jahren jemals bei der adidas BIKE Transalp Challenge gefahren wurde, bewältigen.
-
Guest
Post by Guest »
FF kleine reactie, het gaat hier dus niet om buikloop....
ik kan nix van eten binnenhouden, als ik iets eet moet ik onmiddelijk overgeven. Lig nu al 2 dagen plat. Gans mijn rug en nek zijn volledig verstijfd en de hevige hoofdpijnen beginnen nu pas te minderen. Ik heb dit gekregen een half uur na de eerste aankomst. Onderweg geen enkel probleem gehad, buiten wat krampen naar het einde toe....Heb een soort infectie opgelopen
bij deze een kleine rechtzetting, kga mij nu weer neerleggen want ik voel mij niet goed....
en btw de organisatie werd wel degelijk ingelicht, het race office werd mijn chip en bordje overhandigd....dus dat is in orde...
ik kan nix van eten binnenhouden, als ik iets eet moet ik onmiddelijk overgeven. Lig nu al 2 dagen plat. Gans mijn rug en nek zijn volledig verstijfd en de hevige hoofdpijnen beginnen nu pas te minderen. Ik heb dit gekregen een half uur na de eerste aankomst. Onderweg geen enkel probleem gehad, buiten wat krampen naar het einde toe....Heb een soort infectie opgelopen
bij deze een kleine rechtzetting, kga mij nu weer neerleggen want ik voel mij niet goed....
en btw de organisatie werd wel degelijk ingelicht, het race office werd mijn chip en bordje overhandigd....dus dat is in orde...